Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
981/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyte,halpaa& kaunista,naiset ystävällisiä+ kauniita

Vierailija
982/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leyte,halpaa& kaunista,naiset ystävällisiä+ kauniita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himaan.

Vierailija
984/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudelleen on tullut palattua Islantiin, Portugaliin, Argentiinaan, Uuteen-Seelantiin ja Singaporeen, toki johonkin muihinkin. Pidän paljon sellaisista paikoista, joissa on puhdasta ja turvallista, joten menen harvoin isoimpiin kaupunkeihin (poikkeuksena Singapore). Nautin luontokohteista ja patikoinnista, mutta myös hyvästä ruoasta ja historiasta.

Turvallista ja Argentiinaa ei kyllä voi samaan lauseen laittaa. Toki jos jossakin Patagonian erämaassa reissaa. Buenos Aires on erittäin turvaton. Kokeileppa kulkea puhelin kädessä kaupungilla. 

Oletko ollut siellä? Viimeksi toissavuonna: ei mitään ongelmaa, kertaakaan ei edes uhkaavaa tilannetta. Toki tavallista kansaa kävi sääliksi kun itse maksoi luottokortilla MEP-kurssilla ja sai esimerkiksi ruuat puoli-ilmaiseks

Yökerhosta palailemassa normaalissa 2 o/oo humalassa?

Vierailija
985/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiraatit

Vierailija
986/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa tullut käytyä aika monta kertaa

Vierailija
987/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen talvi marraskuusta huhtikuuhun on parasta aikaa, jolloin siellä on kesä. Kruger on hieno ja edullinen kohde safariksi. Voit ajaa puistossa omaan tahtiin. Sinne voi lentää myös suoraan puistoon Skukuzaan välilaskuilla ja saat lennot samalle lipulle Suomesta asti. 

Joulun aika on ruuhkaista ja kallista, joka näkyy myös lentolippujen hinnoissa. Paikallisten loma päättyy n. 11.1, jonka jälkeen tilanne muuttuu. 

Olen katsellut perinteisesti hyvän ja hintavankin Olympiamatkojen EteläAfrikan 10 pv safaria,sen hinta on vain n 2500 e,waterbergin alueella täysihoito,majoitus koko ajan samassa paikassa,3-4 safariajoa,lisämaksusta enemmän.Harvoin sitä edullisuutta miettii,mutta.....lennot kyllä Turkish airlinesillä

Vierailija
988/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet noin 60 maassa eikä yksikään ole sinällään maana houkuttanut takaisin. Paitsi nyt viime vuonna Vietnam: loistavaa ruokaa, alhainen hintataso, ystävällisiä ihmisiä

- - -

En ole lukumääräisesti käynyt kuin murto-osassa maakokoelmiesi maiden määrästä. Joka ikinen on houkutellut vierailemaan uudestaan.

Miten tuleekaan mieleen satu prinsessasta, joka tunsi herneen sängyn pohjalla, neljänkymmenen patjan läpi....

Nyt pitää kysyä: miten tuo vanha tarina liittyy matkustamiseen?

Sitä sinun pitää nyt ihan itse pohtia.

Vierailija
989/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko

Vierailija
990/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaan Sveitsiin Grindelwaldiin ja Ranskan Rivieralle. 

Vierailija
991/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä palaan Sveitsiin Grindelwaldiin ja Ranskan Rivieralle. 

Grindelwald on ihana, olen ollut siellä sekä kesällä että talvella.

Ranskan Riviera on tylsä lukuunottamatta rantakaupunkeja kuten Antibes tai Juan-Les-Pins. Kylien välillä tuskin mitään jos etsii rauhallista rantaa. Tropezista en pitänyt mutta St Maximesta enemmän. 

Vierailija
992/996 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA ja Britannia

Valtavasti nähtävää ja koettavaa, oli kyse sitten luonnosta, kaupungeista, museoista, teatterista, taiteesta tai mistä vaan.

Grand Canyon on aivan hämmästyttävä paikka. 

Vierailija
993/996 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja!

Kesäisillä tunturiylängöillä tuli käytyä parisenkymmentä kertaa ja rautua nostettua pannulle ja kotiinkin tuomisina ainakin sata kiloa.

Vierailija
994/996 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudelleen on tullut palattua Islantiin, Portugaliin, Argentiinaan, Uuteen-Seelantiin ja Singaporeen, toki johonkin muihinkin. Pidän paljon sellaisista paikoista, joissa on puhdasta ja turvallista, joten menen harvoin isoimpiin kaupunkeihin (poikkeuksena Singapore). Nautin luontokohteista ja patikoinnista, mutta myös hyvästä ruoasta ja historiasta.

Turvallista ja Argentiinaa ei kyllä voi samaan lauseen laittaa. Toki jos jossakin Patagonian erämaassa reissaa. Buenos Aires on erittäin turvaton. Kokeileppa kulkea puhelin kädessä kaupungilla. 

Oletko ollut siellä? Viimeksi toissavuonna: ei mitään ongelmaa, kertaakaan ei edes uhkaavaa tilannetta. Toki tavallista kansaa kävi sääliksi kun itse maksoi luottokortilla MEP-kurssilla ja sai esimerkiksi ruuat puoli-ilmaiseksi

Se, ettei jollain ole jossain ollut mitään ongelmaa ei todellakaan todista, ettei paikka voisi yleisesti ottaen olla hyvinkin vaarallinen.

Vierailija
995/996 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen talvi marraskuusta huhtikuuhun on parasta aikaa, jolloin siellä on kesä. Kruger on hieno ja edullinen kohde safariksi. Voit ajaa puistossa omaan tahtiin. Sinne voi lentää myös suoraan puistoon Skukuzaan välilaskuilla ja saat lennot samalle lipulle Suomesta asti. 

Joulun aika on ruuhkaista ja kallista, joka näkyy myös lentolippujen hinnoissa. Paikallisten loma päättyy n. 11.1, jonka jälkeen tilanne muuttuu. 

Olen katsellut perinteisesti hyvän ja hintavankin Olympiamatkojen EteläAfrikan 10 pv safaria,sen hinta on vain n 2500 e,waterbergin alueella täysihoito,majoitus koko ajan samassa paikassa,3-4 safariajoa,lisämaksusta enemmän.Harvoin sitä edullisuutta miettii,mutta.....lennot kyllä Turkish airlinesillä

- - -

Tuolla tuli käytyä:   https://entabeni.co.za/

-Kirahvi

-Norsulauma

-Sarvikuono

-Leijona

- Seeproja

-Kauriita

-Pumba

-Pyhä pillerin pyörittäjä, ainakin samat elkeet...   

Kun en missään muualla ole käynyt pl. kälyisiä leijonapuistoja siinä maassa, niin en tiedä suosittaa. Itse pidin ihamn hyvänä settinä.

Vierailija
996/996 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA ja Britannia

Valtavasti nähtävää ja koettavaa, oli kyse sitten luonnosta, kaupungeista, museoista, teatterista, taiteesta tai mistä vaan.

Grand Canyon on aivan hämmästyttävä paikka. 

Komppaan! Olen käynyt USA:ssa toistakymmentä kertaa. Parasta siellä ovat kansallispuistot, kuten Yosemite, Grand Canyon ja Bryce Canyon. Lempialueitani siellä ovat Uuden-Englannin alue ja Arizona, viimemainittu ilmaston vuoksi (kuivaa, lämmintä tai kuumaa, syksy on hyvä aika matkustaa sinne). Lontoo ehdoton lempikaupunkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän