Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
781/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamman kerran:

Madeira

Kreeta

Egypti

Gran Canaria

Teneriffa

Lontoo

Pariisi

ja tietysti Tukholma ja Tallinna monen monta kertaaa

Vierailija
782/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sapporokin on kiva, mutta liian kylmä ja vähän tekemistä.

Eilen +34 täällä Sapporossa, se siitä kymyydestä 😎 (talvella toki hitusen vähemmän). Mutta joo, ei Sapporo turistikohteena mikään kovin kummoinen ole, Hokkaidolta löytyy kiinnostavampiakin paikkoja. Jos meren antimet houkuttelee, niin rannikon pienistä kylistä ja kaupungeista löytyy hyviä ruokapaikkoja. Kannattaa ottaa vuokra-auto alle ja lähteä kiertelemään.

kiinnostaa Tokio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreeta

taas ollaan menossa sinne

Kreeta ja Rodos kerran, riitti.

Vierailija
784/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Costa del sol. Sinne tulee aina palattua. Ihmiset, ruoka, tuoksut, aurinko... halpaa elämistä, junalla ja bussilla pääsee helposti uusiin paikkoihin.

en io käynyt mutta kiinnostaisi lento Malagaan ja kiertää, Barcelona, Madrid, Sevilla, Gipraltar, käydä jos aikaa jää niin aurinkorannikko.

Vierailija
785/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkaupunkeihin. Lontoo oli pitkään suosikki, mutta nyt Berliini ja Pariisi on sellaisia mistä haluaisi aina päästä paremmin sisään. Madridissakin olisi kiva käydä kolmannen kerran. Olen tällainen museoiden ja nähtävyyksien koluaja. Toisaalta Rooma on näkemättä vaikka Iltaliassa on oltu, samoin Kreikka kokonaisuudessaan näkemättä.

Yhteen aikaan kävin Kanarialla usein keskellä talvea. Sopivasti hellettä ja aurinkoa sekä matalan kynnyksen romanssi...no, enää ei aurinko kiinnosta.

Vierailija
786/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa olen käynyt 8 tai 9 kertaa. Tosin pakon edessä töiden takia. Lomalle en sinne lähtisi edes ilmaiseksi.

Vierailija
787/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useisiin maihin on palattu montakin kertaa, mutta ei oikeastaan kaupunkeihin. Kaksi kertaa käytyjä ovat Wien, Nürnberg, Tukholma, Valletta, Lugano ja Bern. Eri paikkoja on nähty noin 300.

Vierailija
788/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadan Vancouver. Siellä olen käynyt kahdesti kuukauden reissun ja nyt suunnittelen kolmatta kertaa. Luontoa, rantaa, kaupunkia - ja ihmiset 10/10. Heinä-elokuussa parhaimmillaan.

Toinen suosikki on Islannin länsivuonot, jossa olen käynyt kolme kertaa ja joka kerta Isafjordurissa. Suhtautuvat turisteihin positiivisesti, koska risteilijät tuovat asiakkaita.

Jos joku lomalentokohde niin Teneriffalla olen käynyt nyt neljä kertaa ja joka kerta olen ollut siellä eri paikassa. Luonto on niin ihana siellä, missä on kaikenlaista, paitsi lumiurheilua tarjolla. Muitakin Kanarian saaria voisi kokeilla.

Madeiralla voisi käydä kolmannenkin kerran.

Kaikki välimeren paikat on nähty, kun on nähnyt yhden. Toista kertaa en menisi mihinkään, enkä varsinkaan kesäkuukausina.

Kerro enemmän tuosta Vancouverista, on ens vuoden haavelistalla. Aikaa on pari viikkoa, kauanko suosittelisit siellä Vancouverissa? Haluttaisiin ottaa siitä auto ja ajaa esim. Jasperiin tai sitten Seattleen päin myös.

Vierailija
789/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä tämä ketju jossa on kohta tuhat viestiä, varmaan kaikki maailman maat jo mainittu. AP varmaan tosi iloinen kaikista vinkeistä?

Vierailija
790/996 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan typerä tämä ketju jossa on kohta tuhat viestiä, varmaan kaikki maailman maat jo mainittu. AP varmaan tosi iloinen kaikista vinkeistä?

Niin varmaan onkin iloinen. Enemmän vinkkejä on parempi kuin vähemmän, eikö totta?

Vierailija
791/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas taas ahdasmielistä. Eihän aloittaja viestissään mitään vinkkejä edes pyytänyt, hän vain aloitti keskustelun aiheesta ilman sen kummempaa tavoitetta.

Jos aihe ei sinua kiinnosta, jätä se lukematta ja anna muiden jatkaa.

Vierailija
792/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikasta tykkään todella paljon ja olen reissannut siellä useilla saarilla sekä mantereella mm. Pargassa ja Ateenassa. Elokuun loppupuolella lähdetään miehen kanssa  jälleen Rodokselle.

Vierailija
793/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ja Amsterdam. Asun itse lapissa.

Vierailija
794/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä tulee käytyä joka lomalla.

Vierailija
795/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä jokatoinen matka ollut kotiin..

Vierailija
796/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti ja Lappi.

Minun sielunmaisema.

Vierailija
797/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa.

Vierailija
798/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja

Vierailija
799/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa kierretty, mutta Espanjasta ostimme kodin.

Vierailija
800/996 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungit ja maat on erilaisia riippuen onko matka nuorten aikuisten iso biletys reissu, pariskuntamatka, pienten lasten kanssa, tai teinien kanssa. 

Useamman kerran Lontoo, Pariisi, Ateena, Kypros, Barcelona, Tukholma, Tallinna, Kööpenhamina, Dublin, Pohjois-Italia, Kreikan saaret ( mutta niitä riittää joten samaan paikkaan ei vielä palattu).