Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Lontoo, elämäniloa, kaikkea, ja paljon. Siellä ei vaan saa väsyttää itseään loppuun, iso kaupunki kun on ja paljon nähtävää.
Lontoo, Berliini, Espanja (mukaanlukien saaret) sekä useat Kreikan saaret. Olen matkustellut myös Aasiassa, Afrikassa ja Väli- ja Pohjois-Amerikassa.
Aina kaipuu kuitenkin Euroopan kohteisiin
Kotiin olen tullut joka matkan jälkeen, ainakin vielä toistaiseksi.
Australia, käynyt kaksi kertaa, viimeisin kesti 3kk enkä vieläkään ole nähnyt Perthin puolta.
Australia on vienyt sydämeni.
80-90 eri maata, matkustan uudestaan Nykkiin, Lontooseen, Tukholmaan, Berliiniin, Tallinnaan ja Tokioon.
Kaikissa oma juttunsa, Tallinnassa on pari kivaa kylpylähotellia ja saa hyviä hoitoja, Berliinissä ostan luonnonkosmetiikkaa ja käyn musikaaleissa, Lontoo on vaan aina mieletön, Tukholmaan menen aina risteilylle, se muutama tunti riittää.
Nykissä on kulttuuri ja shoppailu, Japanissa asuu tuttuja, onhan maa aivan erilainen.
Nytkin on varattu Nykin, Tukholman ja Tallinnan matkat tälle vuodelle.
Työpaikalle, valitettavasti tänne tulee palattua.
Floridaa, New York, Ranskan Riviera, Pariisi, Rooma.
Rooma 5 kertaa, edelleen voin mennä. Berliiniin haluan uudelleen, kuva kaupunki
Kanaria, tuttu ja mukava paikka.. kun on kolunnut saaret niin voikin keskittyä vaan nauttimaan auringon valosta ja letkeästä lomasta. Pääasiassa vuokrattu asunto/talo niin saa olla omissa oloissa ja grillailla kaikessa rauhassa. Mukavan matkan päässä, ei tartte lennellä koko vuorokautta.
Eri maissa tulee toki käytyä välillä niin näkee vähän elämää muuallakin kuin tuolla perämettässä.
Voisiko joku vielä kerran kirjoittaa, että aina on palannut kotiin?
En mihinkään, miksi olisin? Jos Suomesta pitää poistua ja muuhun maailmaan tutustua niin eri paikkoihin tietysti, eikö se ole se matkustamisen idea?
Pariisiin olen palannut monta kertaa, mutta enää en kestäisi sitä ainaista hulinaa.
Hyvin kaunis kaupunki, Seinen rannat ja ihanat puistot.
Rakastin Montmartrea ja Sacre Coeuria, kukkulalta on hieno näkymä alas kaupunkiin.
Kirjoittettuani nämä lauseet iski heti hirveä Pariisin-ikävä.
Madeira. Kypros. Mutta aina lopulta Madeira.
costa del sol kesällä ja teneriffa talvella !