Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Mulla on joku 54 maata ja lähes kaikkiin on kiva lähteä joka kerta. Keski-Euroopan maissa, joissakin olen käynyt kymmeniä kertoja ja oleskellut mm Australiassa ja USAssa pitempiä aikoja. Suomi on paras minulle. En asu Suomessa
Mä yleensä haluan uuteen paikkaan. Mutta Kreikan saaristoon palaan usein. Kaupungeista Lontoo suodikki, koska olen asunut siellä ysärillä ja se tuntuu omalta paikalta.
Pattaya , siellä kaikki mitä tarvii.
t.setämies
Singaporessa pysähdyn aina vähintään päiväksi ohikulkiessani.
Muncheniin aina kiva palata takaisin.
Jännä, ettei kovinkaan moni ole maininnut Etelä-Amerikan maita tässä ketjussa. Varmasti siellä on hienoja kohteita, itse olen vasta menossa ensi vuonna.
"Varmasti siellä on hienoja kohteita, itse olen vasta menossa ensi vuonna."
Machu Pichu, höh. Tulimaa? Ei kyllä nappaa. Jos haluat nähdä jotain, niin Nepal, Mongolia, Tibet.
Sveitsi, ihan Ok, vaan minun kohdalla kyllä hieman "ahdistaa" kun vuoria kaikkialla, kyllä se meri pitää olla ns. kivenheiton päässä.
"kiinnostaa Tokio"
Oi sitä ruhkaa, pienet tilat, monsuunit, ei minulle vaihtoehto. Tullut käytyä.
"Kaupungeista Lontoo suodikki, koska olen asunut siellä ysärillä ja se tuntuu omalta paikalta."
En tiedä millä alueela siellä asuit, vaan itse muutamia reissuja 2k luvun alussa tehnyt, ja ei kyllä ollut mitään sunnuntaikävelyjä, tosin olivat työreissuja. Ja olihan se hieman likainen paikka. Ihmettelin kuin joissain paikoissa olisi sopivaa olla jokin roska astia, vaan ei ollut. Yksi arvaus oli että joku saattaa laittaa sinne kuulumatonta tavaraa, arvatkoon kukin itse.
Vierailija kirjoitti:
"Kaupungeista Lontoo suodikki, koska olen asunut siellä ysärillä ja se tuntuu omalta paikalta."
En tiedä millä alueela siellä asuit, vaan itse muutamia reissuja 2k luvun alussa tehnyt, ja ei kyllä ollut mitään sunnuntaikävelyjä, tosin olivat työreissuja. Ja olihan se hieman likainen paikka. Ihmettelin kuin joissain paikoissa olisi sopivaa olla jokin roska astia, vaan ei ollut. Yksi arvaus oli että joku saattaa laittaa sinne kuulumatonta tavaraa, arvatkoon kukin itse.
Lontoosta kokemus, että en ole tullut sieltä koskaan levänneenä takaisia. Ruuhkaa joka paikassa ja todella pitkiä kävelymatkoja. En lähde varmaan enää kuin todella hyvin suunnitellulle reissulle
Innsbruck jotenkin jännän vanhanaikainen, kuin 1950-luvulla eläisi. Ystävällisiä ihmisiä, ihania leivoksia.
Berliinin halusin toisenkin kerran. 10 vuoden välein käynnit oli. Ehkä 10 vuoden päästä taas uudestaan.