Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet korkokengät ja käsilaukkua omistat?

Vierailija
27.02.2023 |

Miehen mielestä omistan liikaa 150 paria korkokenkiä ja 200 käsilaukkua. Miten teillä muut naiset?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 käsilaukkua, yhdet korkkarit.

Vierailija
22/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista yhtään käsilaukkua, enkä ole koskaan sovittanut jalkaani korkokenkiä. Sanonkin aina, että minulla on rumat kengät, mutta nätit jalat. Jaloissani ei ole yhtään mitään vikaa. Reppuja on eri käyttötarkoituksiin. Merrelin Vaelluskengät on tällä hetkellä suosikit. Aion myös tänä keväänä hankkia HOKA kevyt laatu lenkkarit, ja niihin myyjän suosittelemat pohjalliset. Lenkkarit on tärkein osa ulkoilua, niihin satsaan.

Jaa, että jalat menee piloille, jos korkkarit on vaikka vain juhlissa jalassa? Kyllä multakin löytyy lenkkaria ja vaelluskenkää ja jalatkin on ihan esittelykelpoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet. Laukku on melkein käyttämätön ja korkokengille on käyttöä kerran vuodessa tai harvemmin.  Muut naiset tuijottavat, jos käytän laukkua, koska se on merkkituote ja heitä alkaa kiinnostaa, että paljonko minulla on varallisuutta.  Ostin laukun kivan värin ja näön vuoksi, välittämättä hinnasta, mutta se ei ole käytännöllinen. Laukku olikin virheostos.

Vierailija
24/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista yhtään käsilaukkua, enkä ole koskaan sovittanut jalkaani korkokenkiä. Sanonkin aina, että minulla on rumat kengät, mutta nätit jalat. Jaloissani ei ole yhtään mitään vikaa. Reppuja on eri käyttötarkoituksiin. Merrelin Vaelluskengät on tällä hetkellä suosikit. Aion myös tänä keväänä hankkia HOKA kevyt laatu lenkkarit, ja niihin myyjän suosittelemat pohjalliset. Lenkkarit on tärkein osa ulkoilua, niihin satsaan.

Jaa, että jalat menee piloille, jos korkkarit on vaikka vain juhlissa jalassa? Kyllä multakin löytyy lenkkaria ja vaelluskenkää ja jalatkin on ihan esittelykelpoiset.

Mä mietin aivan samaa. Käytän korkokenkiä arkena töissä ja mun jalat on kauniit. Rasvaan ja hieron joka ilta (myös kun käytän lenkkareita) ja käyn jalkahoitajalla jalkahoidossa säännöllisesti. En tiennyt, että hyvin istuvat korkokengät pilaa jalat. Mun kengissä on keskimäärin 7-10 cm korot ja aina geelipehmusteet päkiälle, varpaille tilaa ja kenkä on sopiva. Olen tosin suht hoikka, ettei painoa ole niin paljon etteikö jalat kestäisi kävelyä ja seistessä kykenen jakamaan painon koko jalalle, ei vain päkijälle. Holvikaari on hyvässä lihaksessa ja ei ole liikarustottumisia/luutumisia.

Vierailija
25/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareita nolla, laukkuja on kaksi.

Vierailija
26/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 0. N 46-v

Vierailija
27/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin kyllä aiemmin monta paria korkokenkiä, mutta olen myynyt ne pois jalkaongelmien vuoksi.

Laukkuja kylläkin omistan n. 10 kpl.

Vierailija
28/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan täytyy olla rikas

Vierailija
29/34 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laskenut. Yksi iso huone täynnä korkkooskenkiä ja laukkuja. Muutama tuhat yhteensä. Pitää myydä ylimääräiset kirpparilla, kun jaksais ettiä korkkareille parit, ne on ihan sekaisin tuola kamarissa.

Vierailija
30/34 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet korkkarit eikä nekään kovin korkeat, käsilaukkuja kolme.

Vierailija
31/34 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ei harrasta korkokenkiä, koska ne sattuu jalkoihin pidemmän päälle, ja me ollaan myös pitkiä.. ei tarttee lisää pituutta. Laukut.. miksi niitäkään arjessa käyttäis, reput on keksitty.

Pientä kärjistystä. Mutta joo XD

On mullakin ehkä kolmet avokkaat ja pari käsilaukkua.

N51

Vierailija
32/34 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä mikä tyhjäpää ap olet. Sanojen taivuttaminenkaan ei onnistu. Keskity siis vaan pysymään pystyssä niillä ihkuilla korkkareillasi.

Vierailija
33/34 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 käsilaukkua. Korkokenkiä taitaa olla 6 paria, ja kahdet saapikkaat.

Vierailija
34/34 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksiäkään. Korkokenkiä omistin joskus useammat, mutta käsilaukkua minulla ei ole ollut koskaan. Maailman epäkäytännöllisin keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi