Kuinka monet korkokengät ja käsilaukkua omistat?
Miehen mielestä omistan liikaa 150 paria korkokenkiä ja 200 käsilaukkua. Miten teillä muut naiset?
Kommentit (34)
En ainoitakaan kumpiakaan.
Pitäisikö?
N51
1 korkkarit, mustat avokkaat. 2 käsilaukkua.
En yhtään. Yksi sellanen pieni farkkukassi mulla on usein mukana, mutta ei se kai käsilaukku ole.
Korkkareita en käyttäisi ikipäivänä.
Ei ole korkokenkiä, yksi käsilaukku työkaluille - vaimon käytöstäpoistama.
Miehesi on kyllä oikeessa.
Itse en omista korkokenkiä, yksi käsilaukku taitaa löytyä, en tiedä mistä.
Kahdet + saapikkaat ja yhden käsilaukun.
No mun nilkkureissa on noin 5 cm korko ja niiden lisäksi mulla on yhdet mustat ihanat korkokenhät juhliin. Käsilaukkuja on 1 pieni käsilaukku, 1 hoitolaukku ja 1 tietokonelaukku, mikä ei kuitenkaan "näytä tietokonelaukulta" ja sitä saa kannettua kyllä kuin reppuakin (koska kone on aika painava kantaa laukussa pitkiä matkoja)
Korkkareita 0,muutama olkalaukku.
2 matalat korkkarit, ei yksiäkään piikkikorkoisia. Pari olkalaukkua.
En omista yhtään käsilaukkua, enkä ole koskaan sovittanut jalkaani korkokenkiä. Sanonkin aina, että minulla on rumat kengät, mutta nätit jalat. Jaloissani ei ole yhtään mitään vikaa. Reppuja on eri käyttötarkoituksiin. Merrelin Vaelluskengät on tällä hetkellä suosikit. Aion myös tänä keväänä hankkia HOKA kevyt laatu lenkkarit, ja niihin myyjän suosittelemat pohjalliset. Lenkkarit on tärkein osa ulkoilua, niihin satsaan.
Mustat ja nudet korkkarit ja yksi ns. juhliin sopiva laukku. Pari muuta laukkua, mut ne siis kokoajan käytössä.
1 korkkarit, 10 käsilaukkua. Käsilaukkuja on liikaa.
En omista yksiäkään korkkareita. Yhden Versacen käsilaukun omistan. Ostin sen itselleni syntymäpäivälahjaksi, mutta en ole käyttänyt sitä kuin yhdellä matkalla.
En yhtään. Yhden olkalaukun omistan.