35v tai vanhempana esikoisen saaneet
Oliko vaikeaa tulla raskaaksi? Olisitko halunnut lapsen jo nuorempana? Saitko useampia lapsia?
Kommentit (68)
Nainen ei ole koskaan oikean ikäinen saamaan lapsia. Aina on jonkun mielestä väärä aika ja olisi pitänyt tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Toisen yrityskuukauden aikana tärppäsi. Ei mitään vaikeuksia tulla raskaaksi. Myös raskausaika sujui ongelmitta. Synnytys sektiona, ja hyvä niin, kun napanuora oli lapsen kaulan ympärillä.
En stressannut lapsen saamista yhtään. Hankimme ensin kunnon ammatit, työpaikat, talon ja tavarat, jotta lapsi olisi tervetullut. Olisihan se voinut mennä huonomminkin.
Vastasyntyneelle ne tavarat ovatkin tosi tärkeitä.
Eka 36 ja toinen 38v. Kolmannesta kierrosta molemmat. Alle kolmekymppisenä en ollut yhtään valmis äidiksi vaan kiinnostus oli ihan muualla, sitten kolmenkympin jälkeen kesti löytää sopiva mies.
Raskauduin heti kun aloimme yrittää, olin 35 v. Toinen lapsi syntyi myös ensimmäisen yrityksen johdosta kun olin 37. En halunnut lapsia aiemmin. Nyt lapset teinejä.
Minä luulin tulleeni raskaaksi kun olin 45-vuotias. Hirveä turvotus pari päivää. Kyseessä olikin jäätävä ummetus ja pönttö oli pullollaan paskaa kun sai apteekista haettua lääkkeet. Huhhuh.
Sanoo Veeti 19 v. Kyllä se lapsen teko yleensä alkaa maistua puulta nimen omaan miehen mielestä, jos homma pitkittyy.