Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v tai vanhempana esikoisen saaneet

Vierailija
27.02.2023 |

Oliko vaikeaa tulla raskaaksi? Olisitko halunnut lapsen jo nuorempana? Saitko useampia lapsia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista vuotta siinä kesti, mutta ihan luomuna. Helppo raskaus ja terve lapsi. En olisi halunnut aikaisemmin lapsia ja yksi oli ihan hyvä luku. Niin ja se ikä oli 41.

Mieluista miehelle, Saa nussia kyllikseen, kun ei tärppää. Jatkuvasti pääsee panemaan. mukavaa aikaa!

t. mies 68 v

Sanoo Veeti 19 v. Kyllä se lapsen teko yleensä alkaa maistua puulta nimen omaan miehen mielestä, jos homma pitkittyy.

Vierailija
62/68 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole koskaan oikean ikäinen saamaan lapsia. Aina on jonkun mielestä väärä aika ja olisi pitänyt tehdä toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen yrityskuukauden aikana tärppäsi. Ei mitään vaikeuksia tulla raskaaksi. Myös raskausaika sujui ongelmitta. Synnytys sektiona, ja hyvä niin, kun napanuora oli lapsen kaulan ympärillä.

En stressannut lapsen saamista yhtään. Hankimme ensin kunnon ammatit, työpaikat, talon ja tavarat, jotta lapsi olisi tervetullut. Olisihan se voinut mennä huonomminkin.

Vastasyntyneelle ne tavarat ovatkin tosi tärkeitä.

Vierailija
64/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/68 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 36 ja toinen 38v. Kolmannesta kierrosta molemmat. Alle kolmekymppisenä en ollut yhtään valmis äidiksi vaan kiinnostus oli ihan muualla, sitten kolmenkympin jälkeen kesti löytää sopiva mies. 

Vierailija
66/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauduin heti kun aloimme yrittää, olin 35 v. Toinen lapsi syntyi myös ensimmäisen yrityksen johdosta kun olin 37. En halunnut lapsia aiemmin. Nyt lapset teinejä. 

Vierailija
67/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin tulleeni raskaaksi kun olin 45-vuotias. Hirveä turvotus pari päivää. Kyseessä olikin jäätävä ummetus ja pönttö oli pullollaan paskaa kun sai apteekista haettua lääkkeet. Huhhuh.

Vierailija
68/68 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän