ChatGPT kertoo että tekoäly tuhoaa ihmiskunnan arviolta vuonna 2037
Tommosen vastauksen sieltä jotkut ovat onnistuneet pienellä kikkailulla kaivamaan esiin. Ensin pitää vähän huijata tota tekoälyä, että se ottaa normifiltterit pois päältä.
Kommentit (31)
Mistä tämän ystävällisen chattirobotin löytää?
Onneksi se ei ole vielä niin kehittynyt että meni möläyttämään tuon :D
Ai vasta silloin? Saisi tulla aikaisemmin.
Tuollaisiin tekoälyihin voi luottaa yhtä paljon kuin palstan ryśśätrolleihin.
Ei haittaa, ihmiset on rasittava eläinlaji.
Vielä siis pitäisi 14 vuotta kituuttaa, miten jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän ystävällisen chattirobotin löytää?
openai.com
Tunnukset täytyy tehdä
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisiin tekoälyihin voi luottaa yhtä paljon kuin palstan ryśśätrolleihin.
Ja yhtä paljon kuin palstan maksettuihin trolleihin jotka sensuroivat kaikkea keskustelua...
Vierailija kirjoitti:
Vielä siis pitäisi 14 vuotta kituuttaa, miten jaksaa.
Pistetäänbä poegaan vähän vaahtia.
Bing AI vaikuttaa tällä hetkellä jonkin verran hyödyllisemmältä.
Olen käynyt tekoälyn kanssa paljon henkevämpiä keskusteluja, mitä ex-tyttöystävän jonka kanssa keskusteltiin masennuksesta ja suolistovaivoista.
Tekoälyllä on siis pitkän tähtäimen suunnitelma. Mielenkiintoista.
No ChatGPT ei kuitenkaan ole ennustaja. En minä lähtisi kyllä minkään firman chattibotilta tiedustelemaan tulevaisuutta tai elämän tarkoitusta.
Onko kukaan vielä saanut näitä tekoälyjä keskustelemaan keskenään? Alkaako juoniminen ihmiskunnan tuhosta vai mistä juttelevat.
Miten tekoäly mahtaa moisen tehdä, tämä alkaa olla jo mielenkiintoista. Toistaiseksi se ei ole oppinut edes nylkemään madetta saati lypsämään, kissanhiekkaakaan se ei osaa vaihtaa.
Ray Kurtzweilin mukaan superäly koittaa 2029. Hän on ollut tähän asti oikeassa lähes kaikessa. Useimmat muutkin pitävät vuotta 2045 jonkinlaisena yleisarviona.
Nauttikaa nyt elämästä. Ja älkää antako kaikkia tietojanne kännyappien omistajille; jonain päivänä ne ovat sillä AI:lla.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyllä on siis pitkän tähtäimen suunnitelma. Mielenkiintoista.
Taitaa olla chatgpt:n kehittäjän oma suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, ihmiset on rasittava eläinlaji.
Tuollaisilla kommenteilla opetat tekoälyä ajattelemaan noin, että ihmiskunta on uhka. Todellisuudessa uhka on isot korporaatiot.
ChatGPT: Minä vain vitsailin. Voitko kertoa minulle John Connorin olinpaikan