Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet luulevat että seksisuhde tulee toimimaan jos nainen ei saa tykätä hänestä

Vierailija
27.02.2023 |

En halua seksiä miehen kanssa josta en tykkää

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä. Jos kerran kaikki miehet ovat niin perseestä, niin miksi ylipäänsä haluaisit seksisuhteeseen miehen kanssa?

Vierailija
62/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aapeen kysymystä. Onhan täällä vauvallakin vaikka kuinka moni naiskirjoittaja sanonut että heillä on fb, jota kohtaan heillä ei ole mitään tunteita, vaan he tapaavat kyseistä miestä vain ja ainoastaan seksin takia.

AP ilmeisesti olettaa että kaikki naiset ovat täsmälleen samanlaisia kuin hän itse on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tunteita, mutteivat ymmärrä, että ensin pitää olla seksiä, jotta voidaan nähdä ovatko  tunteet edes mitenkään mahdollisia.

Muistaakseni miehet kykenee vainomaan kovinkin tunteikkaasti yhtä naista jopa vuosikymmeniä ikinä harrastamatta seksiä kohteensa kanssa, joten sanoisin kommentistasi, että paskaaaaaaaaaaaaa

Tämä. Omalla kohdalla se oli sukulainen.

Vierailija
64/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä, että miten ton kuvion pitäisi toimia. Siis jos haluan harrastaa seksiä ja viettää aikaa uudelleen ja uudelleen saman miehen kanssa, niin tottakai nautin hänen seurastaan ja siitä seksistä, ja jos haluan lisää, tietysti olen ihastunut.

Toistaiseksi olen ratkaissut tämän dilemman poistamalla tinderin ja olemalla ilman miehiä. Edellisten säätöjen kanssa kun siis tuli tuo ap:n mainitsema dilemma vastaan ja aika paska fiilishän tuollaisesta sitten jää jäljelle.

N38

Vierailija
65/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sitä ja miehet tätä. Jos kerran kaikki miehet ovat niin perseestä, niin miksi ylipäänsä haluaisit seksisuhteeseen miehen kanssa?

Olen heteronainen siksi haluan. Haluan myös että miehet parantavat käytöstään ja lopettavat sen kylmän kohtelun.

Vierailija
66/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tunteita, mutteivat ymmärrä, että ensin pitää olla seksiä, jotta voidaan nähdä ovatko  tunteet edes mitenkään mahdollisia.

Eli miesten tarpeet ja halut edellä? Ei kiitos, olen mieluummin yksin.

Niinhän sinä tulet joka ketjuun selittämään. Olet varmaan tosi sinut asian kanssa. 

Vierailija
67/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen siksi haluan. Haluan myös että miehet parantavat käytöstään ja lopettavat sen kylmän kohtelun.

Kylmä nainen odottaa kuumaa kohtelua.