Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet luulevat että seksisuhde tulee toimimaan jos nainen ei saa tykätä hänestä

Vierailija
27.02.2023 |

En halua seksiä miehen kanssa josta en tykkää

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Miehet odottavat kuumaa ja estotonta seksiä, mutteivat ymmärrä että sen saavuttamiseksi pitäisi olla tunteet mukana.

Vierailija
2/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat tunteita, mutteivat ymmärrä, että ensin pitää olla seksiä, jotta voidaan nähdä ovatko  tunteet edes mitenkään mahdollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat tunteita, mutteivat ymmärrä, että ensin pitää olla seksiä, jotta voidaan nähdä ovatko  tunteet edes mitenkään mahdollisia.

Eli miesten tarpeet ja halut edellä? Ei kiitos, olen mieluummin yksin.

Vierailija
4/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset luulevat olevan yhden yhtenäisen miehisen näkemyksen, jota jokainen mies noudattaisi?

Vierailija
5/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisit itsekkäästi tunteita. Ei kukaan tässä maailmassa ole sinulle tunteita velkaa.

Vierailija
6/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaateilla on omat jutut. Yhdenkään naisen ei tarvitse näiden incel-narsujen kanssa alkaa.

Vierailija
7/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäselvää, niin vastentahtoinen seksi on nykyään raiskaus.

Ei ole mikään pakko antaa suostumusta jos ei miehestä pidä tai vaikka pitäisikin.

Vierailija
8/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Sukupuolten seksuaaliset ja tunne-elämän tarpeet ovat erilaiset. Sellaiseksi on ihmisten parittelukäyttäytyminen muodostunut evoluution vaikutuksesta. Aikaisemmissa yhteiskunnissa kenties satojen tuhansien vuosien ajan ihmisnaaraiden eikä usein miestenkään omia mielipiteitä ei ole parinmuodostuksessa otettu huomioon, joten erot ovat säilyneet.

Tästä on se hyvä puoli, että nykyisessä maailmassa ylikansoitus on loppumassa. : )

Ihmiset eivät kenties ole onnellisia näiden evoluution luomien erojen takia, mutta minkäpä mahtaa.

Vierailija
9/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on epäselvää, niin vastentahtoinen seksi on nykyään raiskaus.

Ei ole mikään pakko antaa suostumusta jos ei miehestä pidä tai vaikka pitäisikin.

Ei tietenkään. Jos kummankaan halut ja tarpeet eivät kohtaa. Kumpikin voi olla ilman. 

Vierailija
10/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisit itsekkäästi tunteita. Ei kukaan tässä maailmassa ole sinulle tunteita velkaa.

Eikä sulle pillua.

Vierailija
11/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummankaan sukupuolen ei tarvitse noudattaa toisen tarpeita eikä haluja. 

Vierailija
12/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni miehet kykenee vainomaan kovinkin tunteikkaasti yhtä naista jopa vuosikymmeniä ikinä harrastamatta seksiä kohteensa kanssa, joten sanoisin kommentistasi, että paskaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
13/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahahah!

Vierailija
14/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sulle pillua.

Ei tietenkään. Sanoinko, että joku olisi?

Vierailija
15/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää egotisti ei puhu kaikkien muiden miesten puolesta, tää on näitä "ultrajärkeviä" lapsukaisia jotka on niin järkeviä et ne ei osaa enää edes yksinkertasua perusasioita.

Kunnon miehenä mun kanta on et tämmösillä seksisuhde virityksillä paras mitä voi toivoa on tää sankari jota lainasin.

Kunnon miehet elää niin kun kunnon miehet, ja ne etsii samaa naisistaan.

Jos miehet on tän lainatun tasosia, niin se on naisen henk koht, eikä miesten ongelma, tapaa erilaisia miehiä, puutu omiin haitallisiin käytösmalleihin niin tulokset seuraa, samanlailla kun toksiset tulokset on tähän asti niittäny toksisen saldon.

Pätee tietysti kaikki miehiin myös, toksinen kokovartalomulkku ei ansaitse kunnollista naista.

Vierailija
16/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sulle pillua.

Pillua saa rahalla, tunteita ei. Minä voitan.

Vierailija
17/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sulle pillua.

Pillua saa rahalla, tunteita ei. Minä voitan.

Kyllä, sinä olet voittaja...

Jeebus kristus mitä sontaa.

Vierailija
18/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurin osa naisista on ihan samoilla linjoilla tästä.

Tässä aloituksessa oli käsittääkseni kyse jostain ihan muusta, eli siitä, että mies toivoisi kevyttä seksisuhdetta, jossa ei kehity tunteita.

Vierailija
19/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiopaateilla on omat jutut. Yhdenkään naisen ei tarvitse näiden incel-narsujen kanssa alkaa.

Se on niin totta. Inceleille otsatatuointi?

Vierailija
20/67 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-ongelman ratkaisu on kuitenkin täysin naisten käsissä. Pitäisi sen verran olla vastuuta lähimmäisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi