Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita keiden esimies lähettelee sähköposteja yöllä?

Vierailija
27.02.2023 |

Eilen yöllä (sunnuntaina) tai tulee viestiä klo 23. Ja asia ei ole edes tärkeä. Mikä siinä on, ettei voi tehdä niitä töitä aamulla?

Työ on alkanut ahdistamaan enemmän ja enemmän, kun esimies tuntuu vaativan työntekoa 24/7. Jos en pääse palaveriin klo 17, hän suuttuu hänellä ei ole minkäänlaista omaa elämää ja kaikki pyörii työn ympärillä. Itsellä on taas perhe ja yritän pitää kiinni normaaleista työajoista.. tämä tuntuu ärsyttävän häntä kaikin tavoin. 😩

Kokemuksia tälläisistä esimiehistä?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin vihaan näitä viestien ajastajia. Oikein pitää hieroa naamaan sitä,e ttä heillä on valta kontrolloida,milloin mä voin tehdä töitä. He estävät minua tekemästä töitä silloin kun haluan ja mulle olis parasta, vaikka ollaan muka etätöissä. Kun niin haluaisin saattaa lapset aamulla kouluun ja käydä aamukävelyllä!niin eikö sinne heti kasilta aamulla kilahda hirveä määrä näitä ajastettuja maileja. Joista usein näkee, että ne on kirjoitettu eilen illalla, ja jos ne olisi lähetetty samaan aikaan kuin ne on kirjoitettu, olisin voinut hoitaa asian eteenpäin myös silloin illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen. Mut ei, kun pitää saada jumankauta kontrolloida etten pääse tekemään iltatöitä, enkä pitämään päivävapaita.

Vaikka oikeasti ei olis mitään estettä sille, että jokainen tekisi sen 7,25 tuntiaan ihan itse valitseminaan vuorokaudenaikoina.

Miksi et lue niitä sähköposteja vasta illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän