Olihan Nokian uusi logo vain unta, olihan?
Kommentit (25)
Tähän on kuin postin Itella-nimi.
Kauheat kustannukset nimen vaihdosta ja taas takaisin. Varmaan postin tapauksessa muistui joku vanha terveyssidemerkki mieleen.
Nokia on tunnettu ympäri maailmaa ja pieleen menee nyt.
Nokialainen Nokia on jo vuosia ollut historiaa, turha vikistä enää.
Vierailija kirjoitti:
Nokia on tunnettu ympäri maailmaa ja pieleen menee nyt.
Toisaalta kuluttajapuolella Nokialla ei ole juuri enää mitään asemaa, joten merkitys on vähäinen.
Aivan hirveä logo! Onkohan edes selvinpäin keksitty?
Mikä siinä uudessa logossa hiertää? En voi käsittää.
Vanha logo:
Vahva, vakaa ja luotettava. Tämä ei kaadu.
Uusi logo:
Hentoinen ja heikko, puuttuvaa informaatiota, epäselvä, glitchailua ja häröilyä.
Eli todella "hyviä" mielleyhtymiä yhtiölle, jonka toimialaa on tietoliikenne.
No mutta, ettekö te käsitä, että niiden henkilöiden jotka työkseen suunnittelevat logoja on saatava töitä. Tuonkin logon suunnittelijat saavat varmaan ainakin kuusinumeroisen summan siitä valtavasta työstä ja normaali-ihmisen ylittävästä henkisen kapasiteetin käytöstä, jonka tuon tekeminen on vaatinut ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä näillä rahoilla.
Mitä olisi maailma ilman yritysten jatkuvasti vaihtuvia logoja, iskulauseita ja nimiä?
Ei niin mitään! Ajatelkaa tätä kauheaa vaihtoehtoa ja olkaa tyytyväisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokia on tunnettu ympäri maailmaa ja pieleen menee nyt.
Toisaalta kuluttajapuolella Nokialla ei ole juuri enää mitään asemaa, joten merkitys on vähäinen.
Totta. Nokia-merkkisiä kännyköitä on kyllä myynnissä. Nokian brändillä on vieläkin hyvä maine. Nokia antaakin korvausta vastaan täysin ulkopuolisen valmistajan markkinoida kännyköitään Nokia- merkkisinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi maailma ilman yritysten jatkuvasti vaihtuvia logoja, iskulauseita ja nimiä?
Ei niin mitään! Ajatelkaa tätä kauheaa vaihtoehtoa ja olkaa tyytyväisiä
Johan Nokian taas vaihtoi logoa, kun edellinen oli vain 30-40 vuotta vanha...
Nokialla oli muinoin hyvät ja kestävät Super Kontiot. Sen jälkeen alkoi epäkuranttien tuotteiden valmistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi maailma ilman yritysten jatkuvasti vaihtuvia logoja, iskulauseita ja nimiä?
Ei niin mitään! Ajatelkaa tätä kauheaa vaihtoehtoa ja olkaa tyytyväisiä
Johan Nokian taas vaihtoi logoa, kun edellinen oli vain 30-40 vuotta vanha...
Liian harvoin. Yhtiö antaa itsestään dynaamisen vaikutelman jos vaihtaa logoa, nimeä ja slogania vähintään viiden vuoden välein. Jos logo on sama yli 10 v. saa käsityksen konkurssiuhasta.
Taitaa olla tekoälyn suunnittelema.
Kävin kurkkaamassa uuden logon. Minun mielestäni oikein onnistunut. Kevyt, moderni, kiinnostava ja muunneltavissa erilaisilla taustoilla ja väreillä.
Entinen logo oli vakuuttava, mutta henki vanhaa, raskasta teollisuutta.
Nokia lähti venäläisestä Tammerforsista (tam pjere: tuosta yli [kosken]) kai jo parin vuoden jälkeen syntymisestään Pohjois-Pirkkalaan (myöh. Nokia), mutta manselainen ultimaattinen typeryys nostaa aina silloin tällöin päätään ja pitää mm. kurssin flättinä?
Nintendo on pitänyt logonsa jo vuodesta 1889 kun alkoi tehdä pelikortteja.
Logon tekijä oli ilmeisesti jättänyt työn kesken? Minun silmiini tuo näytti täysin keskeneräiseltä.
Cyll^ S€ 0LI 7O77A