Parhaat eineslihapullat?
Tekisi mieli lihapullia mutta en jaksa itse väsätä. Mitkä on parhaan makuiset valmislihapullat?
Kommentit (26)
Kälviän lihajalosteen lihapullat ovat hyviä.
Ikean ovat hyviä. Muuten teemme itse.
Kauppojen palvelutiskeistä saa ihan hyviä. Eivät ole eineksiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nämä on kamalia. Liian hienojakoinen koostumus ja outo metallinen sivumaku.
Göransin herkkulihapullat (pakaste).
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Palvarin lihapyörykät.
Näissä on hyvä maku mutta jonkinlainen "kuori" tai koostumukseltaan sitkeämpi päälliskerros, siksi en itse oikein tykkää tuo koostumuksen takia.
Teivon Lihan Perinteiset Lihapyörykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nämä on kamalia. Liian hienojakoinen koostumus ja outo metallinen sivumaku.
Hyvä pointti tuo koostumus. Siitä muistuikin mieleeni, että liian hienojakoisesta koostumuksesta lihapullissa en tykkää. Missä valmislihapullissa olisi kotitekoista vastaava koostumus? ap
Kivikylän lihapullat on surkeinta mitä koskaan on myyty kaupassa. Miten joku voi syödä niitä. Teen huomenna itse lihapullia 800 g tavallista jauhelihaa, 500g peuran jauhelihaa sekoitan joukkoon. Tulee hyviä pullia.
Kälviän Ukko Oy:n Mausteiset lihapallerot on parhaita.
Työtön mies kirjoitti:
Kivikylän lihapullat on surkeinta mitä koskaan on myyty kaupassa. Miten joku voi syödä niitä. Teen huomenna itse lihapullia 800 g tavallista jauhelihaa, 500g peuran jauhelihaa sekoitan joukkoon. Tulee hyviä pullia.
Etkö osaa lukea ??!!
Kysyttiin parhaita valmislihapullia !!!
Työtön mies kirjoitti:
Otsikossa puhutaan eineslihapullista. Mitä kohtaa et ymmärtänyt siinä?
Työtön mies kirjoitti:
Ihan sama mitä teet huomenna,ei kiinnosta..
Atria Artesaani Rustiikkinen lihapullat. Kalliita, mutta samanlaisia kuin itsetehdyt. Ei löydy joka kaupasta.
Työtön mies kirjoitti:
Toivottavasti tukehdut niihin oma tekemisiin pulliisi.
Kivikylän Palvarin lihapyörykät.