Paljonko miehesi - aviomies tai miesystävä - tienaa?
Kysyn sillä, kun täällä miehet usein väittävät, että naiset valitsevat miehensä tulojen perusteella.
Kommentit (54)
Tällä hetkellä ei mitään, perustaa omaa yritystä. Minä elätän koko perheen.
Aika kivasti. Pääomatuloja on niin ettei tartte töissä käydä.
549000000 kuussa, 70000000 maassa
Vierailija kirjoitti:
Just katsoin tilinpäätöksestä: maksaa itselleen palkkaa 5000 e/v. Eli ei kaksisesti.
Loput sitten pimeänä.
Se on vaihdellut melkoisesti tässä yhdessäolomme aikana (yli 20 vuotta). Tyhjätaskuun tutustuin ja lainasin hänelle alussa rahaa, mutta toki hän opiskeli alaa, joka viittasi myöhempiin hyviin tuloihin. Joskus oli yli 100 000 vuodessa, joskus taas 3000/kk. On ollut myös joitain aikoja poissa työelämästä tehden harrastepohjaisia juttuja (tosin nekin ovat työn kaltaisia ja jotkut elää ihan niitä tehden). Eipä tuolla ole suuremmin väliä, koska tienaan itse omat rahani. Tai no, on sen verran väliä, että en olisi ketään elättämään alkanut.
Noin 1000 euroa vähemmän /kk kuin minä.
Opiskelee työmarkkinatuella. Hyvin tullaan toimeen minun palkallani.
En tiedä eikä tarvitsekaan, köyhänpuoleinen on.
Vähän vajaa 100.000 e/v eli noin puolet siitä mitä itse tienaan.
N61
Palkkatyöstä yli 5000€/kk. Lisäksi hänellä on myös muita tuloja.
En kyllä tiedä.. Luulisin että reilu 3000.
Meillä on omat tilit ja yhteinen tili mihin molemmat laittaa kuukausittain saman verran
Eri sukupuolta olevissa pariskunnissa miehillä on naisia suuremmat tulot
Lapsettomien pariskuntien naisten ja miesten kesken tulot eroavat yksinasujia selvemmin. Lapsettomien pariskuntien miesten henkilökohtaisten tulojen mediaani oli 24 700 ja naisten 20 060 euroa vuonna 2019. Tulojakaumalla naiset ovat useimmiten pienituloisia tai keskituloisia, kun taas miehet kuuluvat useimmiten suurituloisiin tai keskituloisiin. (Kuvio 6.)
Kaiken kaikkiaan hieman yli 29 prosentilla lapsettomista pariskunnista puolisot olivat suurin piirtein samalla tulotasolla. Noin 51 prosentilla eri sukupuolta olevista lapsettomista pariskunnista miehen tulot olivat naisen tuloa selvästi suuremmat ja vajaalla 20 prosentilla naisen tulot olivat selvästi suuremmat.
Työttömyysturvan verran tavatessamme ja yhä kahden vuoden jälkeen. On kyllä maisteri, mutta alalla, jolle on erittäin vaikea työllistyä Suomessa. Hänellä iäkäs lähisukulainen, minkä vuoksi ei halua muuttaa vielä maailmalle. Tekee välillä hanttihommia.
Joku pari tonnia kuussa. Exät tienasivat vähemmän, kaksi jättäytyi työttömäksi minun kanssa ollessaan ja olettivat että elätän.
7400000000000000000e