Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (532)
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Itsellä tulee muutenkin 15-20 000 askelta päivässä koiran ja maratontreenaamisen vuoksi, joten työpäivät istun ja seison paikallaan ihan hyvällä omallatunnolla. Mutta varmasti hyvä idea, jos ei muuten tule liikuttua ollenkaan.
Itse olen joskus katsellut pakollisia koulutuksia juoksumatolla juosten. Varsinaisia töitä ei kuitenkaan juostessa pysty tekemään.
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Onko sulla kenties ratkaisuehdotusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla itellä on korealainen walk-matto käytössä. Sen kanssa tulee käveltyä 10,000 askelta huomaamatta työpäivän aikana. Netissä on hyviä arvosteluita ja videoita: https://yleiskone.com/paras-kavelymatto-kotiin/ kannattaa aloittaa katselu niistä.
Mulla on nyt kuntopyörä ollut kovassa käytössä mutta polvet ei vaan kestä sillä joka päivä polkemista. Oisko tuollainen kävelymatto sitten hyvä korvike? Tai myös soutulaitetta olen miettinyt...
Mitähän nyt. Pyöräilyhän on paras homma polville ja nivelille. Joku mättää nyt!
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Kyllä elämä opettaa, jos ei muuten niin kantapään kautta.
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Olen huomannut ihan saman asian!
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Onko sulla elämää tuon näytön ulkopuolella?
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Joku yrittää olla filosofi täällä.
Tämä ei ole harjoitus, tervetuloa todellisuuteen!
Kyllä, 7:30 kävelen matolla töihin 2km ja klo 16 takaisin kotiin. Ikkuna on auki ja hengittelen raitista ilmaa.