Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (532)
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Meillä on tällanen Titan Life kotona, siis tämä https://sportspro.fi/paras-kavelymatto-kotiin-tai-toimistoon/. Vaikka koirien kanssa ulkoilen päivittäin niin selkä ei kestä siltikään koko päivän istumista ja lonkat puutuu jos vaan seisoo paikoillaan. Tämä on ollut ihan pelastaja.
Olen hankkimassa juoksumattoa. Sama se on kävellä läpi 3,5h palaverin, jossa ei tartte koko ajan olla äänessä, kuin istua paikallaan paikat jumissa
Mistä olette hankkineet mattonne?
mulla on sellainen taitettava kävelymatto, kävelen joka päivä 5-6 km töitä tehdessäni. Joskus kävelin enemmänkin, mutta sitten olin niin väsynyt etten jaksanut päivän jälkeen mennä enää ulos kävelylle, joten rajoitin kävelyn tuohon 5-6 km. Kävelyvauhti ei ole nopea, 3,5-4 km tunnissa yleensä, se ei haittaa työntekoa vaan melkein auttaa minua keskittymään siihen paremmin, istuessa alkaa helpommin väsytää ja keskittyminen häiriintyy
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette hankkineet mattonne?
minä tilasin täältä, tuli postissa kotiin saakka. Olen ollut tyytyväinen ja matto ollut paljon käytössä, voin suositella. Sopii tosin vain kävelyyn, max nopeus 6 km tunnissa, juoksemiseen vähän turhan hidas (tosin joskus olen sillä hölkännyt ennen jumppaa lämmittelyksi)
https://www.training365.fi/fi/articles/1.2.64764/gymstick-juoksumatto-w…
Puttimatto on hyvä ja halpa. Puttailet ja kuuntelet infoa langattomalla kuulokkeilla.
Kävelen mieluummin ulkona eli käyn lenkillä ennen töitä, ruokatunnilla ja töiden jälkeen. Meillä ainakin kaikki keskittyy palaveriin eikä kukaan tee siinä ohessa mitään muuta. Kuulostaisi hölmöltä, jos joku siinä hengästyneenä pitäisi puheenvuoroaan.
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita