Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muiden ekaluokkalaisilla on fiilis koulunkäynnistä?

Vierailija
26.02.2023 |

Minun empaattinen, erittäin kiltti, aina vain hyvää palautetta joka paikasta saava 7-vee ekaluokkalainen on etenkin joulun jälkeen alkanut puhumaan, kuinka inhoaa koulua, ei halua käydä siellä ja kun valittaa valittamistaan koko ajan kaikesta, kertoo että koulu saa hänessä pahan olon. Että vihaa läksyjä, tunteja, kaikkea siellä koulussa. Olen jutellut open kanssa ja hän sanoi, että moni on tässä vaiheessa väsynyt ja että lapsi loistaa koulussa. Kiusaamista EI ole, jos joku sitä heti miettii.

Oon vaan tässä pohtinut, että jysähtikö ekaluokkalaiselle nyt kunnolla tajuntaan se, minkälaista koulussa oikein on. Isommalla lapsella oli kyllä samanlaisia puheita aikanaan, muttei aivan näin negatiivisia.

Oon todella hämmentynyt, koska lapsi osaa todella hyvin kaikkea, ei mitään ongelmaa missään. Onko hän tylsistynyt? Saa extratehtäviä, kun tekee niin nopeasti jne. Kotona ei tekisi läksyjä kun ne ärsyttää häntä. Valittaa kotona koko ajan kaikesta. Ei tukea koulussa, on siis ihan normilapsi.

Mitä teidän muiden ekaluokkalaiset etenkin puhuvat koulusta, onko iloisia ja hyvä fiilis koko ajan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuota on tullut vasta esimurkkivaiheessa eli siellä vitosella ja siitä ylöspäin. Ei vielä ykkösellä. Kurja kuulla, jos näin on :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän