Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini nuori mies ei koskaan liiku pois kotoa

Vierailija
26.02.2023 |

roskatkin vie maski naamalla jos vie. Mitä te oikein puuhailette kotona? pelailette kaiket päivät? missä liikunta? mitä te syötte? ruuatkin tilataan kotiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se tietää aloittajan olevan rasittava kyylä joten kotoa poistuessaan käyttää vaihtoehtoisia reittejä joilla tekee aloittajan uteliaisuuskiimoineen vielä sekopäisemmäksi kuin aloittaja jo on ...

Vierailija
22/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Datailen, katselen sarjoja/leffoja. Ruoat tulee juu kotiin. En liiku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö vielä enemmän kun en kerro sinulle mitä teen?

Vierailija
24/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asunnon lähellä on kauppa joka on kellon ympäri auki ja taloudellinen tilanne on sellainen ettei tarvitse töitä tehdä, niin päiväsaikan ei tarvitse ulos lähteä. joskus aamuyöstä, kun ketään ei ole liikkeellä, niin vie roskat ja sitten käy ostamassa jotain syötävää.

Vierailija
25/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunailen yksin harrastus juttuja kotona, käyn muutoin vain töissä ja kaupassa kuten yhteiskunta haluaa.

M36

Vierailija
26/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän se toinen aloitus poistui?

Vierailija
27/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää koko juttu. Kyyläsin koko päivän naapuria eikä hän liikkunut mihinkään. 

Vierailija
28/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä. Voisitko sulkea ovesi hiljempaa, kun lähdet töihin?

Vierailija
29/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alkaisit elämään sitä omaa elämääsi etkä kyttäilisi naapureita?

Vierailija
30/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen naapuri just. Äänestä kuulee että pälpättää siellä matalalla äänellä yötä myöten. Varmaan sitten pelaa. Aina on kotona kun töistä tuun tai menee nukkumaan niin pölinä jatkuu. Pyhät ja kaikki. Tuollaiset ihmiset ärsyttää kun saavat kotona mädäntyä pelaten, vaikka voisivat saman ajan vaikka opiskella/tehdä töitä koneella.

Vierailija
31/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuumasi käytävän vastapäisen asunnon muidu, ettei juuri koskaan näe, että käyn ulkona.

Sanoin hänelle, että sun ikkunat ja partsi onkin pohjoiseen päin ja minä poistun ulko-ovesta, joka on etelään päin, niin ethän sinä silloin voi nähdä kulkemisiani.

Kaikenlaisia ihmisiä niitä on. Pitää selostaa syy aikuiselle kuin pikkulapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi