Naapurini nuori mies ei koskaan liiku pois kotoa
roskatkin vie maski naamalla jos vie. Mitä te oikein puuhailette kotona? pelailette kaiket päivät? missä liikunta? mitä te syötte? ruuatkin tilataan kotiin?
Kommentit (31)
Jos olet niin paljon "vahtimassa", että voit todeta hänen aina olevan kotona... Eikö se meinaa ettet sinäkään liiku mihinkään?
No ainakaan ei kerää roskia kämppäänsä
Onneksi olkoon, tunnustat olevasi naapurikyttääjä.
Lopeta jo se naapurien kyylääminen.
Naapurikyylä. Mitä se sulle kuuluu Mitä naapurisi tekee? Ilmeisesti kökit kaikki päivät kotona kun noin tarkasti tiedät muiden liikkeet. Hanki elämä.
Ei kai sitä nyt etätyöntekijä jouda ulkoilemaan!
Mitä te oikein puuhailette kotona? - Teen töitä arkipäivisin, kotitöitä ja harrastuksia iltaisin, viikonloppuisin usein pelailen tai pidän leffaputken kun ei tarvitse niin välittää aamuheräämisestä.
pelailette kaiket päivät? - Vain joskus viikonloppuisin.
missä liikunta? - Aika vähäistä, mutta välillä innostun pyöräilemään kuntopyörällä ja tekemään lihaskuntotreeniä youtube-videoiden mukana.
mitä te syötte? - Normaalia ruokaa. Puuroa, leipää, jugurttia, makaronilaatikkoa, salaatteja, erilaisia pakasteaterioita, viikonloppuisin vähän huonommin tyyliin pizza tai hamppari.
ruuatkin tilataan kotiin? - Kyllä, en pidä kaupassakäymisestä.
No, mun ystävällä on paniikkihäiriö ja pystyy hyvin harvoin poistumaan kotoaan. Muutamana päivänä kuukaudessa pystyy käymään ruokakaupassa, muutoin tilaa kaupasta kotiin. Vaikea ahdistus tai masennus voi aiheuttaa saman.
Itsekin joskus masennusta sairastaneena muistan kuinka vaikea oli lähteä ovesta ulos. Pystyin siihen kyllä, mutten päivittäin.
Se asia ei taida kuulua sulle. Elä omaa elämääsi? Jos hän käy yhdellä reissulla samalla töissä, ulkona ja kaupassa. Nyt on muuten pakkasta taas. Voihan joillakin olla perussairaus ja päälle nuha vaikka.
Jos sillä on PTSD ja pelkää? Näin mulla pahimpina kausina kuten nytkin. Kaikki pelottaa, ja uuvuttaa kun ei pysty nukkumaan. Roskapussin vieminen on nyt hieno saavutus, välillä olen taas niin hyvässä kunnossa ettei kukaan ikinä uskoisi että rysähtelen välillä tämmöiseen eristyshelvettiin. Et tiedä mitä se ihminen on kokenut, äläpä siis tuomitse.
Samaa asiaa päivteltin kerostalossa,eronesta miehestä. Mies nyt saatuu lee yötyössä.Joten lähtee kotinsa pussi pysäkille vasta kello 21 jälkeen ja aamu palaa kotinsa kaupan kautta vasta kello 6-7 välillä.Aivan varmasti hän siloin ei liiku päivällä,ei edes alku illasta. Niin että talo-Kytät hänet näkisi.
Ai onko sun naapurilla oma nuori mies? En minäkään semmoista päästäisi ulos, ettei joku toinen nappaa.
Makoilen ja vedän paljon käteen. Sen halusit niin pahasti tietää?
TVn ja netin ääressä menee. Ei ole rahaa bensaan joten ei voi mihkään kauemmas mennä, kaupungin keskustakin turhan pitkän kävelymatkan päässä. Toimivia julkisia ei ole. Lähistöllä ei mitään tekemistä, kävelyt ei kiinnosta.
Asia kuuluu sinulle miten? Tuossa ei ole mitään laitonta. Ihmisellä on oikeus olla omassa kodissaan.
Jos tässä joku on epänormaalia, niin aloittaja itse. Elämän ainoa sisältö kyylätä naapureita.
Niin. Mistä ap ehtii vahtia niin tarkkaan, mitä naapuri tekee? Tai jos naapuri on juuri ollut itse muutaman viikon ajan flunssassa tai koronassa. Silloin hän on vastuullinen käyttäessään maskia roskat viedessään.
Mikäs ylikasvanut no-life koulukiusaaja se nyt on linjoilla, halojata halloo.
Tai sitten olet vaan itsekin aina kotona oleva kyylä.
pitäskö apn tilata aika nuppi lääkäriltä vaikka aloitus lienee vähä älyisen moden laatima että saa poinsseja tästäkin.
Kotona on kivaa??? vai onko kyseessä pelkotila ettei uskalla lähteä ulos.