Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on seurustella?

Vierailija
26.02.2023 |

En ole koskaan seurustellut. Homma ei ole kiinnostanut ja kukaan ei ole kiinnostunut. Onhan se aika selväksi tullut, että homma ei ole mun juttu. En kaipaa läheisyyttä tai muuta sellasta. Mitä järkeä olisi enää 23 vuotiaana edes aloittaa koko hommaa? On tämä niin nähty jo.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nuorena kelpaa minnekään ja kenellekkään, ei kannata sitä vanhempanakaan tehdä. On aika säälittävää, jos mies vanhemmalla iällä sitten sortuu koko touhuun, jos nuorena ei edes kelvannut. Oman kunniansa myymistä jos niin tekee.

Vierailija
2/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan helkkarin hölmöä seurustella ekaa kertaa jonain 25 vuotiaana tai parikymppisenä. Jos et kelvannut nuorenpana, anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä vartavasten, mutta voihan joku joskus löytyä

Vierailija
4/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuore ja samalla elämäni ensimmäinen suhde ja kävin naisystäväni kanssa tällaisen keskustelun:

🧔tuleeko sun pepusta hyviä hajuja?

🧑Ei tule!

🧔No tuleeko sieltä sitten pahoja hajuja?

🧑Ei tule!

🧔No mitä sieltä sitten tulee?

🧑Ei mitään!

🧔No kai sieltä jotain joskus tulee?

🧑Ei tule!

Epäilen että naisystäväni ei ollut rehellinen vastauksissaan. mitä mieltä olette. Toivon asiallisia vastauksia.

Sun jutut on ihan turhia.

Vierailija
5/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä vartavasten, mutta voihan joku joskus löytyä

Tuo on just sellasen puhetta, joka on saanut melkein aina joltakin.

Vierailija
6/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No älä seurustele.

Vierailija
7/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itekään kelvannut ja olen jo 40 vuotias. Onhan niitä haaveita ollut, mutta pitää varmaan todeta ettei niitä suhteita kaikille ole suotu. Kyllähän se vähän epäreilulta vaikuttaa varsinkin jos itse ihan hyvä ihminen ja kelvollinen suhteeseen.

Vierailija
8/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tälläisiä aloituksia alapeukutetaan. Mitä vikaa aloittajan mielipiteessä on? Eikö edes viitsitä kommentoida?

Vierailija
9/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo itekään kelvannut ja olen jo 40 vuotias. Onhan niitä haaveita ollut, mutta pitää varmaan todeta ettei niitä suhteita kaikille ole suotu. Kyllähän se vähän epäreilulta vaikuttaa varsinkin jos itse ihan hyvä ihminen ja kelvollinen suhteeseen.[/quote

Näinhän se valitettavasti on. Ei kelpaa ei.

Vierailija
10/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alapeukutin, koska nauruhymiötä ei ole. "Mitä järkeä olisi enää 23 vuotiaana edes aloittaa"

Joo ei kannata tehdä koskaan enää mitään kun on JO 23v. Kannattaa vinkua seuraava 65v kun kenellekään ei koskaan kelvannut ja elämä on p.skaa.

Vierailija
11/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on aloittanut vanhempanakin. Opettele elämään itseksesi, itsetuntosi kasvaa ja se houkuttaa kumppaniehdokkaita. Hampaat irvessä seurustelukumppanin metsästys karkottaa potentiaaliset ehdokkaat kauemmaksi.

Vierailija
12/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin, koska nauruhymiötä ei ole. "Mitä järkeä olisi enää 23 vuotiaana edes aloittaa"

Joo ei kannata tehdä koskaan enää mitään kun on JO 23v. Kannattaa vinkua seuraava 65v kun kenellekään ei koskaan kelvannut ja elämä on p.skaa.

Mikä sinä luulet olavasi. Ime munaa senkin vätys.

13/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei todellakaan tarvitse kenenkään olla, ellei nimenomaan halua. Jos homma tuntuu tyhjäpäiväiseltä, niin siihen ei pidä tavan vuoksi ryhtyä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
14/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on aloittanut vanhempanakin. Opettele elämään itseksesi, itsetuntosi kasvaa ja se houkuttaa kumppaniehdokkaita. Hampaat irvessä seurustelukumppanin metsästys karkottaa potentiaaliset ehdokkaat kauemmaksi.

Ihanko totta. Oi miten nerokasta.

Vierailija
15/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuore ja samalla elämäni ensimmäinen suhde ja kävin naisystäväni kanssa tällaisen keskustelun:

🧑Ei tule!

🧑Ei tule!

🧑Ei mitään!

🧑Ei tule!

Epäilen että naisystäväni ei ollut rehellinen vastauksissaan. mitä mieltä olette. Toivon asiallisia vastauksia.

Vierailija
16/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin yksilöllistä, mikä järki siinä on. Joillekin toisen ihmisen läheisyys tuo enemmän positiivista kuin oma rauha ja joillekin päinvastoin. 

Vierailija
17/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 24-vuotiaaksi asti pienessä kylässä, jossa ei ollut ketään saman ikäistä/kiinnostavaa. Sitten muutin kaupunkiin ja 5 vuoden sisällä löysin puolison, menimme naimisiin, saimme 2 lasta ja olemme onnellisia.

Vierailija
18/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura, seksi, selänpesu. Kolme ässän juttu.

Vierailija
19/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin yksilöllistä, mikä järki siinä on. Joillekin toisen ihmisen läheisyys tuo enemmän positiivista kuin oma rauha ja joillekin päinvastoin. 

Sopivasti kumpaakin sorttia.

Vierailija
20/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🧑Ei tule!

🧑Ei tule!

🧑Ei mitään!

🧑Ei tule!

Mene ny v###### sun juttujen kanssa. Ai niin et taida saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi