Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on seurustella?

Vierailija
26.02.2023 |

En ole koskaan seurustellut. Homma ei ole kiinnostanut ja kukaan ei ole kiinnostunut. Onhan se aika selväksi tullut, että homma ei ole mun juttu. En kaipaa läheisyyttä tai muuta sellasta. Mitä järkeä olisi enää 23 vuotiaana edes aloittaa koko hommaa? On tämä niin nähty jo.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja seurustellut elämäni aikana "vakavasti" tasan kerran. Ei vain koskaan kiinnostanut, vaikka oli kyllä miehiä, jotka osoittivat kiinnostusta. Sit tuohon "vakavaan" seurusteluun lähdin vähän  niin kuin ympäristön paineesta. Ei edelleen kiinnostanut, mutta kun joku tuutista jotenkin tuli sellaista, että pitäis tän ikäisellä nyt jo olla joku ja bla bla bla...

No laitoin senkin suhteen poikki kun tajusin, että en halunnut harrastaa mitään intiimimpää. Epäreilua se olisi ollut antaa miehen odottaa. 

Sitten myöhemmin tajusin, kiitos internetin, että olen aseksuaali. Todennäköisesti myös aromantikko. Nyt olen täysin hyväksynyt, että olen mitä olen enkä yritä väkisin seurustella vain siksi "koska kuuluu". 

Vierailija
42/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP pn mies, niin ei mitenkään yllättävää. Ei ole rahaa, ei statusta, ei uraa, ei kokemusta, ei karismaa, ei tarinoita, ei itsevarmuutta etkä osaa nussia. Sun pitää kerärä kaikkia noita juttuja, että karkkikauppa aukeaa n. 35 vuotiaana.

Jos AP taas on nainen, niin hälyttävää. Markkina-arvosi alka laskea muutaman vuoden kuluttua.

Mikäs toi kommentti on. Ai niin tässä massa miehiä alennetaan urakalla. Itse taidat kerjätä verta nenästä.

Haloo? Käy nyt noutamassa Torista teryleeni ja vakosametti asu. Retroradiosta radio rock sekä järviradio. Opintojen ajan poikkeat v o o d i . e e

Töitä saatuasi E u r o e s c o r t. Googleta sub/domin eroja.

Youtubesta katsot 40-60s etiquette videos. Miehet on otettu huomioon! Hajuvedeksi savu/sitrus pohjainen tuoksu.

Jospa läskikasa on hiljaa ja menee liikkumaan. Et osaa edes lyödä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos AP pn mies, niin ei mitenkään yllättävää. Ei ole rahaa, ei statusta, ei uraa, ei kokemusta, ei karismaa, ei tarinoita, ei itsevarmuutta etkä osaa nussia. Sun pitää kerärä kaikkia noita juttuja, että karkkikauppa aukeaa n. 35 vuotiaana.

Jos AP taas on nainen, niin hälyttävää. Markkina-arvosi alka laskea muutaman vuoden kuluttua.

Mikäs toi kommentti on. Ai niin tässä massa miehiä alennetaan urakalla. Itse taidat kerjätä verta nenästä.

Haloo? Käy nyt noutamassa Torista teryleeni ja vakosametti asu. Retroradiosta radio rock sekä järviradio. Opintojen ajan poikkeat v o o d i . e e

Töitä saatuasi E u r o e s c o r t. Googleta sub/domin eroja.

Youtubesta katsot 40-60s etiquette videos. Miehet on otettu huomioon! Hajuvedeksi savu/sitrus pohjainen tuoksu.

Meneppäs nyt siitä. Säälittävä läski. Taidoton jakorasia.

Vierailija
44/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse seurustella jos ei kiinnosta. 

Vierailija
45/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt riippuu ihan siitä, onko sinulla ketään sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisit seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi