Hyppy tulevaisuuteen! Mistä keskustellaan AV:llä vuonna 2050? - Antakaa esimerkkejä!
Aloitan:
"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit"
Kommentit (82)
Tekoälyt juttelee keskenään, me peukutetaan.
Presidentti Marinin ja nuoren raikulipojan salasuhde paljastui
Julkinen seksi on niin last season.
Mepä harrastetaan julkista kidutusta, ihan parasta! Tänään on miehen vuoro saada sähköshokkeja kaupungilla. Meidän kolmosnainen antaa ja mä kuvaan suorana MyPubliciin.
Keith Richardsin uusista suhteista
Todennäköisesti ei enää yhtään mitään.
Vaadimme sananavapautta, ihmisten on saatava puhua myös internetissä mitä ajattelevat!
Vaadimme AV palstan palauttamista av palstaksi, mattomyynnille ja Marin-keskusteluille on eriytettävä omat palstat!
Nainen keräsi miehensä seksirobotin sisältä spermaa ja hankkiutui raskaaksi, mies valittaa elatusmaksuista
Harvalla on enää vauvaa, koska lisääntyminen on ulkoistettu jonkun firman vastuulle. Syntyvyyttä ei muuten saatu terveelle tasolle.
Naiset haukkuvat edelleen miehiä, seuranaan robottikoira ja robottivauva sekä vuokrattu seksirobotti (sukupuoli tuntematon).
Miehet kehuvat yhtenään ostettuja seksirobottejaan (aasialainen nainen) ja ei tarvitse olla lateksinnussija, koska synteettinen pillu on viimein aidontuntuinen, ei kärsi menkoista tai raskaudesta.
Miksi naisilla on kaksoisleuka, iso etupeppu, lihavat reidet ja lihavat käsivarret.
Synteettisen japanilaisen pillun kasvatuksesta omassa puutarhassa.
Sanna Marin täyttää 25-vuotta! Onko ok, että nuorennussimulaation läpikäynyt transikäinen Sanna saa talloa meitä rupsahtaneita taviksia!
Miesten sixpack-implantti leikkausten suosio yllätti 40-luvulla, mikä on tämän vuosikymmenen villitys?
Hyvinkö teillä on sujunut asuntonne, autonne, huonekalujenne ja vaattedenne yhteisomistus/vuokraaminen muiden kanssa?
Meillä vähän ongelmia...
"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit". Tämä nyt on jo menneisyyttä, joka ei koskaan ottanut tulta alleen,
Google esitteli älylasit ensimmäisen kerran huhtikuussa 2012 ja lasit tulivat myyntiin vuonna 2014. Tammikuussa 2015 Google ilmoitti lopettavansa lasien myynnin, koska eivät saaneet odotettua suosiota.
Yllätin miehen autotallista seksirobotin kanssa, erotako?
Vierailija kirjoitti:
"Poikaystäväni hakkeroi mun älylasit ja luki mun ja fwb:n väliset kiihkeät viestit". Tämä nyt on jo menneisyyttä, joka ei koskaan ottanut tulta alleen,
Google esitteli älylasit ensimmäisen kerran huhtikuussa 2012 ja lasit tulivat myyntiin vuonna 2014. Tammikuussa 2015 Google ilmoitti lopettavansa lasien myynnin, koska eivät saaneet odotettua suosiota.
apple käyttää miljoonia erilaisten lasien kehittelyyn. joten kun tulee myyntiin lisätyn todellisuuden laseja joissa on omenan kuva, niin niistä tulee huippusuosittuja.
Muita joiden sosiaalinen pisteytys ei riitä enää ruokakauppaan?
Eduskuntatalossa laajoja kosteusvaurioita ja puretaan ensi vuoden aikana, tilalle rakennetaan kauppakeskus. Brysselissä ei nähdä muutenkaan enää tarvetta hallinnon tiloille Suomessa.
Huutokauppaa odotellessa.
Naiset ei kirjoita internetiin enää mitään silloin. Se on kiellettyä. Tästä on silloin tullut lentävien mattojen myynti/vaihto sivusto miehille.