Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder miehet esittelevät lapsiansa, vaikka ei olla edes tavattu

Vierailija
26.02.2023 |

Laittelevat kaikennäköisiä videoita niistä. Täytyy sanoa että ei paljoa kiinnosta, juuri olen saanut omat lapseni kasvatettua.

Rakastan kyllä sinänsä lapsia, mutta tuollaista seurustelusuhdetta hakiessa ei oikein tuota lisäpisteitä, jos heti lätkäistään tiskiin "tämä sitten kuuluu pakettiin"
.. kun en esim tiedä siitä miehestä sitäkään saisiko siltä hyvää seksiä 🤭

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on hyvä olla lapseton sinkku.

M36

Vierailija
22/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ihmetellyt näitä miehiä, jotka ensitöikseen lähettelee lapsistaan kuvia tai videoita käytännössä tuntemattomalle naiselle eli minulle. Kyllä lapsista pitää kertoa (montako, minkä ikäisiä, miten usein lapset ovat luona jne.) mutta en halua sotkea lapsia mukaan tutustumisvaiheeseen tai tapailusuhteeseen. Yhden tapailun lopetin siihen, kun mies otti lapsensa mukaan treffeille vastoin tahtoani. Mielestäni aikuisten tapailusuhteet eivät kuulu lapsille eikä näistä tietäminen ole lapsen edun mukaista. Omia lapsia minulla ei vielä ole eikä minulla ole mitään lapsia vastaan, mutta tilannetajua toivoisin mieheltä löytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteltiin omat lapsemme noin vuosi tapaamisesta, osa vanhemmista lapsista n. 1,5 vuoden jälkeen. Lapsia ei kuulu sotkea parisuhteeseen.

Vierailija
24/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Näinpä, minua kiinnostaa ennen kaikkea se miten miehellä on aikaa minulle! Siitä tapailusta on pitkä matka siihen, että haluaisin edes livenä sitä lasta nähdä.

Tai mihinkään yhteenmuuttoon tms

Ap

Vierailija
25/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiteltiin omat lapsemme noin vuosi tapaamisesta, osa vanhemmista lapsista n. 1,5 vuoden jälkeen. Lapsia ei kuulu sotkea parisuhteeseen.

Tämä kuulostaa järkevältä.

Ap

Vierailija
26/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan halua että exäni jakaa kuvia tai videoita lapsestamme ihan joka Tinder-naiselle. Lapsellakin on oikeus yksityisyyteen. Tietysti pitää kertoa, mutta jotain rajaa!

Vierailija
27/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen mies on vapaana, niin siltä ei saa hyvää seksiä.

Vapailta miehiltä sitä hyvää seksiä juuri saakin. Varatut miehet ovat niitä jotka jaksavat juuri ja juuri lauantaisin saunan jälkeen ähkiä viisi minuuttia päälläsi.

Vierailija
28/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa, että jos alatte seurustella, niin sinä huolehdit lapsista lapsipäivinä.

Sivusta seurannut useampien uusperheiden elämää. Isien uudet naisystävät yrittävät kaikkensa että että lapset pitäisivät heistä ja mies arvostaisi heitä. Mies alkuun yrittää näyttää välittävältä etäisältä, mutta kun huomaa, että homma sujuu uudelta äitipuolelta, jättäytyy sivuun. Ja jatkaa samaa käytöstä kuin edellisessä suhteessa.

Sillä erotuksella, että kun aikaisemmin lapset olivat aina osa pakettia, (lue: perhettä) niin eron jälkeen lapset eivät ole aina häiritsemässä.

En ikinä ottaisi vakisuhteeseen miestä jolla on alaikäisiä lapsia. Seksiä ja tapailua ehkä.

Vierailija
29/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
30/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Eiköhän ap ole sen jo lempannut. Kuka tuollaista miestä haluaa?

Vierailija
31/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin älyllisesti hieman vajaa kun luulee että naista kiinnostaa jotkut täysin vieraat lapset tai kerää sympatiapisteitä (lapseni ovat minulle kaikki kaikessa ja olen siksi niin hyvä mies.) Voi olla myös ihan vaan että kaikki pyörii lasten ympärillä, niinhän tavallaan toki kuuluukin. Kerran olen törmännyt sellaiseen että deitti esitteli alakouluikäisten lastensa koulukuvia jotenkin ylpeänä :D Huhhuh.

Vierailija
32/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain keksitän miehistä juttuja ja porukka pääsee rinkirunqqaamaan miesvihakiimassaan.

No, parempi täällä kuin että olisitte tuolla ihmisten ilmoilla.

Vierailija
33/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai ap:n tekemään ketjun aiheesta?

Mikä on ap motiivisi?

Vierailija
34/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein useammat miehet? Eikö palstan narratiivi olekaan enää että lasten olemassaolo selviää vasta perunkirjoituksessa, mies kun on hylännyt ne pikkupaskat jo vuosia sitten eikä tapaa niitä koskaan?

Vierailija
35/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saattaa käyttää tuota myös ns näyttääkseen osallistuvilta ja hyviltä vanhemmilta. Etenkin ne miehet jotka eivät sitä ole.

Tietävät että se on monille naisille tärkeää.

Vierailija
36/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saattaa käyttää tuota myös ns näyttääkseen osallistuvilta ja hyviltä vanhemmilta. Etenkin ne miehet jotka eivät sitä ole.

Tietävät että se on monille naisille tärkeää.

Miksi se olisi tärkeää jollekin 50+ luuskalle?

Vierailija
37/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ihan eunukki jos edes luulee lastensa olevan omia. Mut riippuu hyvä seksi siitäkin millainen kopero on vastapelurilla.

Vierailija
38/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tajuatteko te naiset itse kuinka paljon te näillä typerillä mielenliikkeillänne kusette omiin housuihinne mitä tulee mahdollisiin parisuhteisiin. Tehän koulutatte miehet käsittelemään teitä puhtaasti seksiriistana. No me ollaan tyhmiä, mutta ei niin tyhmiä. Sitä te saatte mitä tilaatte.

Vierailija
39/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella negatiivista kommenttia osalla. On olemassa kokonaan yksin lapsensa hoitavia vanhempia, joilla ei oo mahdollisuutta tutustua vuotta uuteen kumppaniin. Toki te itse voitte ohittaa nämä, mut jos teille ei oo selvää miksi mies on ottamassa lasta mukaan deiteille tms, en viitsisi kyllä mekastaa asiasta. Myös mies voi olla yksin lapsen kanssa, eikä välttämättä ole saanut treffien ajaksi lapsenhoitoapua tai apu on peruuntunut viime hetkellä eikä halua olla kusipää ja jättää tulematta paikalle.

Ihan hyvä että kierrätte lapsiaan hoitavat isät kaukaa, mutta todella suppeakatseisia nämä kommentit.

Kuvista ehdottomasti samaa mieltä, ei kuuluisi jakaa tinderissä.

Vierailija
40/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan tutustuin lapseenkin hyvin pian ja lopputulos oli, että tunsin lopulta olevani ihastuneempi lapseen kuin isäänsä. Suhde heitti kuperkeikkaa mielestäni vähän hassusti eikä se sitten loputtoman pitkään jatkunutkaan. Neuvoisin jälkiviisaana tapailemaan ilman lasta, että voisi rakastua mieheen kunnolla ja suhde mieheen syvenisi.