Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder miehet esittelevät lapsiansa, vaikka ei olla edes tavattu

Vierailija
26.02.2023 |

Laittelevat kaikennäköisiä videoita niistä. Täytyy sanoa että ei paljoa kiinnosta, juuri olen saanut omat lapseni kasvatettua.

Rakastan kyllä sinänsä lapsia, mutta tuollaista seurustelusuhdetta hakiessa ei oikein tuota lisäpisteitä, jos heti lätkäistään tiskiin "tämä sitten kuuluu pakettiin"
.. kun en esim tiedä siitä miehestä sitäkään saisiko siltä hyvää seksiä 🤭

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
2/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En oo Tinderissä, mutta omat lapset itsenäistymässä juuri ja voin sanoa, ettei jonkun random miehen lapset kiinnostele lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esittelevät lapsistansa videoita??? Törkeää. Lapsilta ei ole ensinnäkään lupaa kysytty. Toisekseen ,joko yrittävät kerätä irtopisteitä lapsilla tai sitten elämä pyörii vaan lasten ympärillä.

Next!

Vierailija
4/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis esittelevät lapsistansa videoita??? Törkeää. Lapsilta ei ole ensinnäkään lupaa kysytty. Toisekseen ,joko yrittävät kerätä irtopisteitä lapsilla tai sitten elämä pyörii vaan lasten ympärillä.

Next!

Näin on.

Ap

Vierailija
5/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. En oo Tinderissä, mutta omat lapset itsenäistymässä juuri ja voin sanoa, ettei jonkun random miehen lapset kiinnostele lainkaan.

Mulla ainakin ns laskee miehen empatiapisteet aika lailla tuolla käytöksellä, että laitetaan kuvaa ja videota lapsesta. Kyllä minusta ensin kuuluu tietää miehestä eikä siitä lapsesta. Lapsi kiinnostaa vain tasolla kummanko luona asuu ja miten isä tapaa lastansa. Jos ei tapaa ollenkaan, niin sekin ihmetyttää miks.

Mut jos jotain kuvaa / videota aletaan tunkea jostain 5 v kakarasta ni 🤢🤮

Ap

Vierailija
6/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies on vapaana, niin siltä ei saa hyvää seksiä.

Vierailija
7/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen mies on vapaana, niin siltä ei saa hyvää seksiä.

No exältä sai...ja oli vapaana, kai

Ap

Vierailija
8/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerää sympatia pisteitä.

Maattoman on kaikkensa tehtävä.

Vierailija
9/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää, ettei lapsista hiiskuta sanaaksan, sitten selviää että äijällä 5v lapsi vuoroviikoin ja mies on kuitenkin 50v. Omat lapseni ovat jo aikuisia.

Vierailija
10/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia. Lähetän vain videoita perseaukostani.

M 72v

Vierailija
11/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää, ettei lapsista hiiskuta sanaaksan, sitten selviää että äijällä 5v lapsi vuoroviikoin ja mies on kuitenkin 50v. Omat lapseni ovat jo aikuisia.

Kyllä se, että on lapsia ja lapset välillä ko hlöllä hoidossa on oleellinen tieto. Jos ei mies kertoisi tuommoista asiaa jo ENNEN tapaamista,niin en tapaisi enää uudestaan. Mitä muuta peittelee? Tai sitten asiassa on muuta hämärää.

Vierailija
12/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu että kertoo, mikä on elämässään tärkeää ja mitä pakettiin kuuluu. Sitten vain otat tai jätät, sen mukaan mikä sinulle on elämässäsi tärkeää ja mitä siihen miehen puolelta mahtuu.

Vierailija
13/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä juttu että kertoo, mikä on elämässään tärkeää ja mitä pakettiin kuuluu. Sitten vain otat tai jätät, sen mukaan mikä sinulle on elämässäsi tärkeää ja mitä siihen miehen puolelta mahtuu.

Siis kyllä asia pitää kertoa,mutta että lapsistaan esittelee videoita jollekin hlölle Tinderissä???? Kertoo kyllä arvostelukyvyn puutteesta. Tuommoisesta pitäisi ilmoittaa ko lasten äidille, tuskin äiti asiaa hyväksyisi.

Vierailija
14/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti parisuhteiden pitäisi rakentua ihastumiselle ja rakastumiselle. Ei sille, että ottaa jonkun "paketin", johon kuuluu lapset. Parisuhde on kahden henkilön välinen suhde. Mahdollisiin lapsiin voi tutustua myöhemmin.

Vierailija
15/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensisijaisesti parisuhteiden pitäisi rakentua ihastumiselle ja rakastumiselle. Ei sille, että ottaa jonkun "paketin", johon kuuluu lapset. Parisuhde on kahden henkilön välinen suhde. Mahdollisiin lapsiin voi tutustua myöhemmin.

Tämä. Minä en ainakaan ole lasteni (teinejä) kanssa mikään paketti, enkä halua mitään pakettimiestä myöskään.

Vierailija
16/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans yksi mies "esitteli" lapsensa lähettämällä heidän kuvansa, toinen lapsista oli vielä erityislapsi. Tämä siis parin viestin vaihdon jälkeen, ei oltu tavattu. Musta se kertoo niin paljon arvostelukyvyn puutteesta, että kyseinen ukko jäi tapaamatta.

Vierailija
17/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se, että on lapsia ja lapset välillä ko hlöllä hoidossa on oleellinen tieto. Jos ei mies kertoisi tuommoista asiaa jo ENNEN tapaamista,niin en tapaisi enää uudestaan. Mitä muuta peittelee? Tai sitten asiassa on muuta hämärää.

Yleensä selviää siinä vaiheessa, kun tapaaminen ei onnistu ennenkuin viikon päästä

Vierailija
18/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Tärkeää toki tietää lapsista ja huoltosuhteista. Täysi red flag on se jos mies ei tapaa lapsiaan. Joutaa suoraan roskiin. Kertoo niin paljon arvoista jotka ovat omiani vastaan.

Tekosyitä tähän ei ole.

Vierailija
19/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ei paljoa ihastuta, jos viestit on sellasia "isi tänä viikonloppuna lässyn lää" ja videoita perään.

Ap

Vierailija
20/45 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Tinder-mies lähetti whatsappissa eteenpäin jotain perheensä välisiä ääniviestejä, joissa puitiin jotain heidän vanhempien ongelmia jne. Ei, emme koskaan tavanneet.