Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat valittavat, että lapsi on liikaa minun vanhempieni kanssa.

Vierailija
26.02.2023 |

Anoppi oli sanonut miehelleni suoraan, että eivät koe olevansa isovanhempia kun eivät näe lasta. Asumme kaikki kyllä samalla paikkakunnalla, mutta minun vanhemmistani nyt vain on tullut sellaiset mummi ja pappa, että heille on helppo viedä lapsi hoitoon ja lapsi tykkää heistä. Mitä tuohon nyt voisi sanoa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemmat ei olisi kuulleet tai nähneet pihahdustakaan pojastaan, jos se yhteydenpito olisi siitä heidän pojastaan kiinni.

Ei uskalla. Miehiä pilkataan mamman pojiksi jos uskaltaisivat naiselleen ehdottaa käymistä vanhemmillaan tai että yksin saisi mennä, jod naista ei huvita, vanhempien mökille. Nalkuti, nalkuti, siellä juokset ilmaisena renkinä.

Höpö höpö. Tiedän montakin aikuista poikaa jotka käyvät vanhemmillaan mutta täällä ne ei roiku eikä heidän vaimotkaan täällä kirjoittele.

Vierailija
42/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemmat ei olisi kuulleet tai nähneet pihahdustakaan pojastaan, jos se yhteydenpito olisi siitä heidän pojastaan kiinni.

Ei uskalla. Miehiä pilkataan mamman pojiksi jos uskaltaisivat naiselleen ehdottaa käymistä vanhemmillaan tai että yksin saisi mennä, jod naista ei huvita, vanhempien mökille. Nalkuti, nalkuti, siellä juokset ilmaisena renkinä.

Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laskea yhden mummin ja papan varaan. Mieti jos heille tapahtuu jotain niin siinähän sitten olette ilman tukiverkkoa. Että ihminen voikin olla tyhmä.

Vierailija
44/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on mammanpoikia, joilla jää omat kotihommat hoitamatta, kun pitää juosta vanhemmillaan. Äitiliini on se, joka määrää ja inhoaa miniää ihan muuten vaan, mutta vaimon puolelle ei ikinä asetuta. Sitten on ihan normaaleja miehiä, joilla on normaalit välit vanhempiinsa.

Vierailija
45/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö pyydä kylään vai mistä johtuu että sinun vanhemmillesi on helpompi viedä?

Tuossahan se lukee tekstissä. Siinä kun nyt vaan on käynyt niin. Eihän sille sitten enää mitään voi kun siinä on nyt käynyt noin.

t. äo 4

Vierailija
46/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niim, että minun vanhempia ei lapset tavanneet ollenkaan, koska asuvat niin kaukana. Todella aktiivisesti ylläpidin lasten suhteita miehen vanhempiin, niihin ainoisiin isovanhempiin mitä lapsilla oli. Mies sairastui skitsofreniaan ja erosimme. 1.5v jaksoin tehdä aloitteita mummolle, miehen siskolle, miehen serkun perheelle ja miehelle että näkisivät lapsia. Nyt en enää jaksa. Kerroin monesti että olen väsynyt olemaan se joka aina järjestää ja toivoisin muiltakin aloitteita. Sitten testiksi lakkasin. Nyt on mennyt yli 6kk ilman mummoa, yli vuosi ilman tätiä ja serkkuja. Isäänsä saa jahdata kissojen ja koirien ja oikeusaputoimiston, lastenvalvojan kanssa tekemään tapaamissopimuksen. Olen niin uupunut koko porukkaan. Olisi vaan suosiolla pitänyt muuttaa pois täältä. Luulin että jääminen olisi lapsille hyvä etteivät menetä sukuaan mutta olisi ihan sama asua vaikka irlannissa tällä näkemistahdilla

47/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhempia ei ole pakko nähdä yhtään useammin. Isovanhemmilla ei ole mitään oikeuksia lapseen, joita voisi vaatia. Vanhemmat päättävät nämä asiat ja sitä pitää kunnioittaa.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
48/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu ja kyseessä on pojan perhe. Miniän vanhemmilla lapsenlapset ovat todella usein, meillä eivät koskaan. En huomauttele siitä pojalle tai perheelleen, en nosta asiaa esille missään enkä töissä kehu olevani hyvä isovanhempi, kuten kohta joku tulee sanomaan. Töissä eivät edes tiedä, että minulla on lapsenlapsia.

Kyseessä on pojan perheen valinta, se ei kuulu minulle. Jos he haluavat, että lapsensa ovat miniän vanhemmilla, niin se on vain ja ainoastaan heidän asiansa, ei kuulu minulle mitenkään. Tässä omassa elämässä on riittävästi elämistä.

Toki tiedän, että miniän mielestä olen kamala isoäiti, kun ei pyydä lapsenlapsia hoitoon, mutta myös anoppi on oppivainen eläin. Kun sanotaan ei, se on ei ja silloin on turha anella, että antakaa lapset meille.

Vierailija
49/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laskea yhden mummin ja papan varaan. Mieti jos heille tapahtuu jotain niin siinähän sitten olette ilman tukiverkkoa. Että ihminen voikin olla tyhmä.

Entä kun lapsella ei ole koskaan ollut toista mummia ja pappaa?

Vierailija
50/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi sanoa? No sille miehelle voi sanoa, että organisoi aikaa vanhempiensa ja lapsensa kanssa. Ottaisin kyllä tuollaisen kommentin tosissaan. Olette todella onnekkaita, jos teillä on useampi isovanhempi, jotka haluavat olla lapsen kanssa. Pitäisin tästä todellakin kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä