Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat valittavat, että lapsi on liikaa minun vanhempieni kanssa.

Vierailija
26.02.2023 |

Anoppi oli sanonut miehelleni suoraan, että eivät koe olevansa isovanhempia kun eivät näe lasta. Asumme kaikki kyllä samalla paikkakunnalla, mutta minun vanhemmistani nyt vain on tullut sellaiset mummi ja pappa, että heille on helppo viedä lapsi hoitoon ja lapsi tykkää heistä. Mitä tuohon nyt voisi sanoa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset äänestävät jaloillaan.

Vierailija
22/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos antaisit miehen viedä lapsia useammin omille vanhemmilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset äänestävät jaloillaan.

Aivan, joten mitä ne isovanhemmat kitisee sitten, kun se oma lapsi on äänestänyt, eikä käy tai tuo lapsiaan.

Vierailija
24/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniälle kunnia vaikka emme kovin läheisiä ole . Hän on aina ollut tarkka tasapuolisuudesta, vähän enemmän hänen vanhemmillaan on lapset , mutta jos hän ei "jaksa" meitä, poika tulee lasten kanssa ja myös lapset viikonlopuksi, lomapäivinä keskenään.

Miksi alapeukku? Olitko peukuttaja joku miniä joka ei lapsia laske miehen vanhemmille?

Naurettavaa että annat miniälle "kunniaa" siitä että oma lapsesi käy teillä. Kyse on sinun suhteesta omaan lapseesi, miksi ulkoistat vastuun siitä jollekin toiselle?

Kuten on usein luettu kaikki miniät eivät laske miestään ja lapsia käymään miehen vanhemmilla ja sukulaisilla. Pitävät toiset isovanhemmat loitolla kuten ap

Se oma poika ei vaan osaa huolehtia perheensä sosiaalisista suhteista.

Joo, onpa ne miniät vaan hirveitä ja kieroja ihmisiä. Naiset on usein sellaisia parisuhteessa että estävät miestensä menot lasten kanssa vuosien ajan, jotta eivät saisi hetkeäkään omaa aikaa.

Vai olisko kuitenkin sellaisia miehiä vähemmän, jotka viitsivät liikkua ja viedä lapsia sukulaisille? Mullekin on täysin ok kun mies kerran-kaksi vuodessa viitsii lähteä lasten kanssa vanhemmilleen käymään. Itseä ei huvita sinne lähteä keittämään kahvia ja tiskaamaan ja kuuntelemaan sitä valitusta kun on tylsää ja yksinäistä istua verhot kiinni hämärässä neljän seinän sisällä niinkuin se olisi minun, kiltin miniän ongelma.

Varmaan munkin anoppi ajattelee, että "estelen" hänen poikaansa kyläilemässä lasten kanssa vaikka juuri hänen poikaansahan sukulointi ei kiinnosta.

Oletpa tyypillinen hapahko miniä. Olet siis aivopessyt miehesi ja lapset, sun vanhemmat iläviä ja tylsiä. Ei kai se mieskään enää uskalla vanhemmillaan käydä vaan joutuu perhesovun vuoksi kieltämään lapsuutensa ja vanhempansa ja puhumaan heistä halveksivasti mieliksesi.

Kiva kuitenkin että sulla on hyvä ja tiivis symbioosi äitisi kanssa. Päivittäinen, äiti, tein tänään uunikalaa, mitähän ehdotat huomiseksi?

Mun lapset kyllä viestii päivittäin koska kantavat huolta minusta aika vanhasta liikuntavammaisesta. Verhot on kyllä auki.

Vierailija
25/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos antaisit miehen viedä lapsia useammin omille vanhemmilleen?

Mistä päättelet, että aloittaja on estänyt tähän asti viemästä?

Vierailija
26/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmat ei olisi kuulleet tai nähneet pihahdustakaan pojastaan, jos se yhteydenpito olisi siitä heidän pojastaan kiinni.

Vierailija
27/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne oli vaimon vanhemmat jotka jäivät etäisemmiksi. Anoppi ilmoitti jo meidän seurusteluaikoina että hän ei sitten ole sellainen mummi joka hoitelee lapsenlapsia. Myöhemmin sitten kyllä valitteli että miksi lapset on usein toisilla isovanhemmilla muttei heillä. No miksiköhän.

Vierailija
28/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näköjään enempi laki kuin poikkeus !

Vierailija
29/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei ole hoitanut välejään omiin vanhempiinsa eikä ole esimerkiksi oma-aloitteisesti hoitanut lapsilleen hoitopaikkaa :) tottakai aina turvautuu ensisijaisesti omiin vanhempiinsa, kun se on luontevampaa (mikäli siis normaalit välit). En minä kehtaisi pyytää anopilta, se on mieheni tehtävä pyytää äidiltään.

Vierailija
30/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee helpolla kun ei ole anoppia.

Vierailija
31/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniälle kunnia vaikka emme kovin läheisiä ole . Hän on aina ollut tarkka tasapuolisuudesta, vähän enemmän hänen vanhemmillaan on lapset , mutta jos hän ei "jaksa" meitä, poika tulee lasten kanssa ja myös lapset viikonlopuksi, lomapäivinä keskenään.

Miksi alapeukku? Olitko peukuttaja joku miniä joka ei lapsia laske miehen vanhemmille?

Naurettavaa että annat miniälle "kunniaa" siitä että oma lapsesi käy teillä. Kyse on sinun suhteesta omaan lapseesi, miksi ulkoistat vastuun siitä jollekin toiselle?

Kuten on usein luettu kaikki miniät eivät laske miestään ja lapsia käymään miehen vanhemmilla ja sukulaisilla. Pitävät toiset isovanhemmat loitolla kuten ap

Tuo on pelkästään katkerien anoppien nillitystä. Oikea syy on se että miehiä ei kiinnosta pitää yhteyttä vanhempiinsa.

Vierailija
32/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen sisko valittaa ettei näe lapsiani tarpeeksi.

Hän on aina ollut minua kohtaan kamala.

En näe mitään syytä miksi minun perheeni pitäisi erityisesti olla hänen kanssaan.

Vierailija
33/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-maiset miniät tekevät näin ja tunnen monta. 

Vierailija
34/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on lievästi ohi aiheen, mutta erosimme lasten isän kanssa, kun lapset olivat 6 ja 2. Kyseessä pieni paikkakunta, molempien vanhemmat asuvat maks 10min automatkan päässä, äitini on vielä ex-anopin työkaveri. Ex-anoppi kuulemma vähän suruissaan kun näkee lapsia joskus ja jouluna, mutta kun äitini kysyi että mikset kutsu poikaasi ja lapsenlapsia itse kylään, niin puheenaihe vaihtui lennosta.

Minä ja lapset kyläilemme säännöllisesti vanhemmillani, eikä aloite tule minulta vaan isältäni.

Vierailija
35/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille appivanhemmille, että kutsuvat lapset useammin kylään. Tämä on ihan puhtaasti positiivinen ongelma, kun teillä on hyvä tukiverkosto ja lapsilla huolehtivia läheisiä.

Vierailija
36/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-maiset miniät tekevät näin ja tunnen monta. 

Kyllä se on niin, että syystä x jää aina äidin hoidettavaksi hommata esimerkiksi lasten hoitopaikat. Kyllä sitä ennemmin kehtaa kysyä omilta läheisiltä vanhemmilta kuin miehen.

Vierailija
37/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä lapsenlapsia mutta tajuan jo nyt että kun poika tyttiksen löytää niin aion luoda hyvät välit pojan tyttöystävään.

Vierailija
38/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun appivanhemmat ei olisi kuulleet tai nähneet pihahdustakaan pojastaan, jos se yhteydenpito olisi siitä heidän pojastaan kiinni.

Ei uskalla. Miehiä pilkataan mamman pojiksi jos uskaltaisivat naiselleen ehdottaa käymistä vanhemmillaan tai että yksin saisi mennä, jod naista ei huvita, vanhempien mökille. Nalkuti, nalkuti, siellä juokset ilmaisena renkinä.

Vierailija
39/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pidä toisille isovanhemmille alleviivata, että lapsen äidin vanhemmat saavat olla enemmän lasten kanssa.

Meillä myös siten että alkuun miehen vanhemmilla vierailtiin enemmän. Olimme tosi nuoria tavatessamme ja saadessamme lapset. Muutaman vuoden heihin tutustuttuani aloin pitää heitä, noh, outoina epäterveellä tavalla. Nuorempana en oikein osannut nähdä mitään vikaa "erilaisuudessa" mutta hieman luonnehäiriöisiä ja lapsellisiahan nuo ovat muun muassa. Ei mieskään enää heitä jaksa.

Nykyisin vältän miesten vanhempia muutoin kuin merkkipäivinä tai juhlissa. Ei vain huvita olla tekemisissä. Lapset ovat läheisiä minun vanhempieni kanssa, mutta en ole kyllä sitä mennyt paljastamaan anopille ja apelle. Niillä on oikeastaan to-del-la epäterve suhde ja epätervettä esittämistä. Eipä ihme että miehen siskot ovat veloja.

Typerä olet.

Vierailija
40/50 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miniälle? Eikö se isän vastuulla ole?

Usein suhde miniän vanhempiin tulee läheisemmäksi, koska minä vie lapsia vanhemmilleen, mutta lasten isä ei huolehdi suhteiden rakentumisesta omiin vanhempiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan