Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen juomassa pari drinksua baarissa, olin jopa pari tuntia tanssimassa, mutta yksikään nainen ei lähestynyt

Vierailija
26.02.2023 |

Ja ne joita lähestyin olivat siellä "vaan tanssimassa kaverin kaa".

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiennyt että vaan tanssimassa kaverin kaa tarkoittaa vapaata riistaa iskettäväksi.

Niin, varmaan niille samoille ihmisille, joille sammunut ihminen on valmis yhdyntään. Yleensä se "kavereiden kesken baarissa" tarkoittaa sitä, ettei siihen haluta miestä pyörimään ja yrittämään jokaista vaan on haluttu lähteä kaveriporukalla ulos tuulettumaan ja tekemään jotain sellaista, mitä ei voi tehdä esimerkiksi kotona. 

Jos unohdetaan vieraiden miesten vilkuilu, iskeminen ja isketyksi/flirttailluksi tuleminen, niin mitä sellaista baarissa voi tarkkaan ottaen tehdä kavereiden kanssa, mitä kotona ei voi kavereiden kanssa tehdä?

Minä tapaan ystäviäni välillä baarissa (en yökerhossa tai discossa mutta baarissa) ihan kuten puolisonikin kanssa tykkään käydä välillä baarissa. Siellä näkee muita ihmisiä. Siellä on laajempi valikoima juomia kuin kotona.

Sinun logiikallasi ei kannattaisi syödäkään ravintoloissa, koska voihan sitä ruokaa tehdä kotonakin.

Erikoinen logiikka, itse käyn ravintolassa syömässä, koska saan ravintolassa sellaista ruokaa mitä en saa kotona, tai en osa itse tehdä. Mitä baarissa on sellaista mitä ei saa kotona, huomiota?

Jos haluat nähdä ihmisiä, miksi käyt baarissa? Näkisit enemmän ihmisiä seisomalla vaikkapa puoli tuntia Pailan asemalla virka-ajan päättymisen aikaan.

Yhdenkään naisen ei tarvitse sulle perustella, miksi ne käy baarissa. Ei yhdenkään.

Vierailija
102/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiennyt että vaan tanssimassa kaverin kaa tarkoittaa vapaata riistaa iskettäväksi.

Niin, varmaan niille samoille ihmisille, joille sammunut ihminen on valmis yhdyntään. Yleensä se "kavereiden kesken baarissa" tarkoittaa sitä, ettei siihen haluta miestä pyörimään ja yrittämään jokaista vaan on haluttu lähteä kaveriporukalla ulos tuulettumaan ja tekemään jotain sellaista, mitä ei voi tehdä esimerkiksi kotona. 

Jos unohdetaan vieraiden miesten vilkuilu, iskeminen ja isketyksi/flirttailluksi tuleminen, niin mitä sellaista baarissa voi tarkkaan ottaen tehdä kavereiden kanssa, mitä kotona ei voi kavereiden kanssa tehdä?

Minä tapaan ystäviäni välillä baarissa (en yökerhossa tai discossa mutta baarissa) ihan kuten puolisonikin kanssa tykkään käydä välillä baarissa. Siellä näkee muita ihmisiä. Siellä on laajempi valikoima juomia kuin kotona.

Sinun logiikallasi ei kannattaisi syödäkään ravintoloissa, koska voihan sitä ruokaa tehdä kotonakin.

Erikoinen logiikka, itse käyn ravintolassa syömässä, koska saan ravintolassa sellaista ruokaa mitä en saa kotona, tai en osa itse tehdä. Mitä baarissa on sellaista mitä ei saa kotona, huomiota?

Jos haluat nähdä ihmisiä, miksi käyt baarissa? Näkisit enemmän ihmisiä seisomalla vaikkapa puoli tuntia Pailan asemalla virka-ajan päättymisen aikaan.

No minä käyn kavereiden kanssa baarissa, koska tykätään istua baarissa, jossa soi musiikki, ja halutaan olla muualla kuin kotona. Ei sen paikan toki tarvitsisi juuri baari olla, mutta oikein muissa sisätiloissa ei voi tuolla lailla istua pöydän ääressä ja juoda drinkkejä - kahvilat ovat iltaisin kiinni, ja ruokapaikoissa ei viitsi käydä, jos ei ole nälkä. Itselleni ei niinkään ole pointtina nähdä ihmisiä, koska viihtyisin myös tyhjässä baarissa kavereiden kanssa. Pointti on se kavereiden tapaaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai perheelliset naiset saa käydä tanssimassa, eikai se ole pääministerin yksinoikeus?

Tosin jos joku limanuljaska ui liiveihin, niin yleensä sanon että olen naimisissa, vaikka olen sinkku.

Osaan kyllä itse valita mieheni.

Vierailija
104/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole tarpeeksi komea, etkä seksikäs, että naiset kiinnostuisivat susta 🤷

HEH, kunnon kaksois-standardit vihaisilla Kallion vihreillä naisilla.

Kun mies sanoo ettei lähestynyt trans naisia, tai lihavia, niin menettä ja sanotte, häntä näkemättä, että hän ei ole seksikäs eikä hyvännäköinen, eli mollaatte ulkonäön perusteella.

Ei hyvänen aika teidän kanssanne.

Olisiko hänen miehenä pitänyt oikein kohdistaa iskemisensä lihaviin, ma muihin tai varattuihin.

Perusteletteko alapeukuttaja teidän peukutukset.

1. ihan tosissako ajattelette että heteromies menisi trans ihmistä iskemään

2. ylipaino on vakava ongelma ja jo sinällään tekee ihmisen ns. rumaksi - vrt. isomahainen mies.

3. kuka haluaisi itselleen isl amin uskoisen emännän perheineen.

Vierailija
105/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasilan asemalla ei saa istua mukavasti lämpimässä IPA tai joku drinkki edessä. Kaikki tuntemani pariskunnat käyvät toisinaan baarissa. En usko hetkeäkään, että hekään menevät sinne tullakseen isketyiksi tai iskeäkseen muita vaan viettääkseen aikaa keskenään ja nauttiakseen ilmapiiristä ja kodin ulkopuolella olemisesta.

Ihan samasta syystä käymme kahviloissakin. Tottakai voisimme keittää ne kahvit kotonakin, mutta onhan siinä oma lisäarvonsa kun saa viettää kahvihetken jossain muualla kuin kotona.

Vierailija
106/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai perheelliset naiset saa käydä tanssimassa, eikai se ole pääministerin yksinoikeus?

Tosin jos joku limanuljaska ui liiveihin, niin yleensä sanon että olen naimisissa, vaikka olen sinkku.

Osaan kyllä itse valita mieheni.

Limanuljaska...

Mikä oikeus sinulla on "valita mies" kun sinuakaan ei saa lähestyä? Luuletko että miesten tehtävänä on palvoa vulvaa?

Ei varsinaisesti tehtävä, mutta niinhän ne miehet tuppaavat tekemään.

Eri

Vierailija
107/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole tarpeeksi komea, etkä seksikäs, että naiset kiinnostuisivat susta 🤷

HEH, kunnon kaksois-standardit vihaisilla Kallion vihreillä naisilla.

Kun mies sanoo ettei lähestynyt trans naisia, tai lihavia, niin menettä ja sanotte, häntä näkemättä, että hän ei ole seksikäs eikä hyvännäköinen, eli mollaatte ulkonäön perusteella.

Ei hyvänen aika teidän kanssanne.

Olisiko hänen miehenä pitänyt oikein kohdistaa iskemisensä lihaviin, ma muihin tai varattuihin.

Perusteletteko alapeukuttaja teidän peukutukset.

1. ihan tosissako ajattelette että heteromies menisi trans ihmistä iskemään

2. ylipaino on vakava ongelma ja jo sinällään tekee ihmisen ns. rumaksi - vrt. isomahainen mies.

3. kuka haluaisi itselleen isl amin uskoisen emännän perheineen.

Siis tähän minäkin naisena haluaisin vastata, että mikä on jos noihin joku mies panostaisi.

Vierailija
108/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Millaisia naisia lähestyit? Ikäisiäsi? Naisia jotka katselivat ympärilleen uteliaana vai naisia jotka juttelivat keskittyneesti porukassa keskenään?

Aivan kaikkia, tosin alimittaiset, trans-tapaukset, maahan muuttajat, varatut ja kehopositiiviset jätin ulkopuolelle, mutta tämä osuus oli etäisesti arvioiden vain ehkä 25 prosenttia kävijäkunnasta.

Oletpas herttainen ihminen. En minäkään olisi sinua naisena lähestynyt. Ja mistä tiedät, kuka on varattu?

Mielestäni hänen vastauksensa oli ihan OK.

Tuo sinun vastauksesi oli taas yksi osoitus siitä miten tämä nykyajan meininki ei todellakaan ole  monimuotoisempi ja avoimempi, vaan pientä sumutusta käyttäen kaventaa ihmisen oikeutta puhua avoimesti, eli supistaa ihmisoikeuksia.

Ja miten helevetin pahaa siinä että heteromies kertoo että lähestyi kaikkia, paitsi noita mitä hän mainitsi?

Tämä on aika hyvin sanottu nykyajan pelleilystä, mutta se täytyy vaan sisäistää eikä heti alkaa itkemään Resnatsia näyttelemään (huonosti) paniikkikohtausta.

Vierailija
109/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyitkö naisia joiden kanssa oli ensin ollut useampi pidempi katsekontakti vai vain sellaisia joita olit itse katsellut?

Jep. Flirttailu alkaa ennen kuin ensimmäistäkään sanaa on vaihdettu. Kehonkieli vetoaa ensin. Se kertoo ihmisen suhtautumisesta itseensä ja ympärillä oleviin ihmisiin. 

Vierailija
110/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Millaisia naisia lähestyit? Ikäisiäsi? Naisia jotka katselivat ympärilleen uteliaana vai naisia jotka juttelivat keskittyneesti porukassa keskenään?

Aivan kaikkia, tosin alimittaiset, trans-tapaukset, maahan muuttajat, varatut ja kehopositiiviset jätin ulkopuolelle, mutta tämä osuus oli etäisesti arvioiden vain ehkä 25 prosenttia kävijäkunnasta.

Oletpas herttainen ihminen. En minäkään olisi sinua naisena lähestynyt. Ja mistä tiedät, kuka on varattu?

Mielestäni hänen vastauksensa oli ihan OK.

Tuo sinun vastauksesi oli taas yksi osoitus siitä miten tämä nykyajan meininki ei todellakaan ole  monimuotoisempi ja avoimempi, vaan pientä sumutusta käyttäen kaventaa ihmisen oikeutta puhua avoimesti, eli supistaa ihmisoikeuksia.

Ja miten helevetin pahaa siinä että heteromies kertoo että lähestyi kaikkia, paitsi noita mitä hän mainitsi?

Nykyaikana on sosiaalinen normi olla kohtelias, mollaamatta vähemmistöjä, mutta se ei tarkoita, että aidosti suhtauduttaisiin samalla tavalla. Varsinkin parisuhteen haussa näkyy ne ihmisten todelliset preferenssit, kenenkään kanssa kun ei tarvii olla kohteliaisuudesta.

Samalla tavalla kaikilla meillä on omat preferenssimme ja ehdottomat ei-kiitos-asiamme. Voiko (tai kannattaako) niistä puhua ääneen ja missä seurassa on sitten toinen juttu. Vaatii sosiaalista silmää ja käytöstapoja. Samalla on hyvä, jos on joku paikka missä puhua suoraan esim. omista preferensseistään. 

Vierailija
111/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on erilainen tunnelma. Tai aika erikoinen koti saa olla, jos siellä on ihan kunnon baaritunnelma.

Ja viitaten tuohon "saan ravintolassa sellaista ruokaa mitä en saa kotona", niin aika harva pitää kotonaan tuoreita mintunlehtiä tai ananasmehua sitä vaeten, että olisi spontaanisti mukava juoda mojito tai pina colada -vaikka pullo rommia löytyisikin.