Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen juomassa pari drinksua baarissa, olin jopa pari tuntia tanssimassa, mutta yksikään nainen ei lähestynyt

Vierailija
26.02.2023 |

Ja ne joita lähestyin olivat siellä "vaan tanssimassa kaverin kaa".

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Millaisia naisia lähestyit? Ikäisiäsi? Naisia jotka katselivat ympärilleen uteliaana vai naisia jotka juttelivat keskittyneesti porukassa keskenään?

Aivan kaikkia, tosin alimittaiset, trans-tapaukset, maahan muuttajat, varatut ja kehopositiiviset jätin ulkopuolelle, mutta tämä osuus oli etäisesti arvioiden vain ehkä 25 prosenttia kävijäkunnasta.

Uteliaisuudesta: mistä näkee, kuka on "varattu"?

Vierailija
82/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Millaisia naisia lähestyit? Ikäisiäsi? Naisia jotka katselivat ympärilleen uteliaana vai naisia jotka juttelivat keskittyneesti porukassa keskenään?

Aivan kaikkia, tosin alimittaiset, trans-tapaukset, maahan muuttajat, varatut ja kehopositiiviset jätin ulkopuolelle, mutta tämä osuus oli etäisesti arvioiden vain ehkä 25 prosenttia kävijäkunnasta.

Oletpas herttainen ihminen. En minäkään olisi sinua naisena lähestynyt. Ja mistä tiedät, kuka on varattu?

Vasemmassa nimettömässä on sormus joka kertoo että ajanhukkaa suurella todennäköisyydellä, lisäksi on jo jonkun miehen tai miesseurueen kanssa joraamassa.

Olen avoliitossa ja siis "varattu", mutta ei minulla mitään sormusta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Minua ovat naiset tulleet hakemaan kun olen intensiivisesti jutellut kaverin kanssa ravintolassa. Itse emme olleet hakeneet ketään tanssimaan. Tää on käynyt useamman kerran. Niin nuorena kuin varttuneempana.

Jos miehellä juttu luistaa ja on hauskaa kaverin kanssa, niin tästä voi kuilemma päätellä, että se sujuu myös naisen kanssa. En oi koko ajan äänessä vaan kuuntelen kaveriani. Tai, että emme ole iskemässä ketä tahansa. Mm. näin ovat perustelleet lähestymistään.

Tällaisiakin asioita naiset tarkkailevat ennen hakemistaan. Ei he juroa lasiin tuijotttajaa lähesty.

t. Tavallisen näköinen lyhyt lähes kalju mies

Tässähän se. Miehet, joista naiset kiinnostuvat, ovat baarissa joko kavereiden kanssa tai heistä paistaa muuten sosiaalisuus. Juttelevat myös muiden miesten kanssa, sellaisten naisten kanssa joita eivät yritä iskeä jne.

Jos mies on liikkeellä yksin, ei ota kontaktia kuin naisiin ja heihinkin vain iskumielessä, niin ei kiitos.

Vierailija
84/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiennyt että vaan tanssimassa kaverin kaa tarkoittaa vapaata riistaa iskettäväksi.

Niin, varmaan niille samoille ihmisille, joille sammunut ihminen on valmis yhdyntään. Yleensä se "kavereiden kesken baarissa" tarkoittaa sitä, ettei siihen haluta miestä pyörimään ja yrittämään jokaista vaan on haluttu lähteä kaveriporukalla ulos tuulettumaan ja tekemään jotain sellaista, mitä ei voi tehdä esimerkiksi kotona. 

Jos unohdetaan vieraiden miesten vilkuilu, iskeminen ja isketyksi/flirttailluksi tuleminen, niin mitä sellaista baarissa voi tarkkaan ottaen tehdä kavereiden kanssa, mitä kotona ei voi kavereiden kanssa tehdä?

Minä tapaan ystäviäni välillä baarissa (en yökerhossa tai discossa mutta baarissa) ihan kuten puolisonikin kanssa tykkään käydä välillä baarissa. Siellä näkee muita ihmisiä. Siellä on laajempi valikoima juomia kuin kotona.

Sinun logiikallasi ei kannattaisi syödäkään ravintoloissa, koska voihan sitä ruokaa tehdä kotonakin.

Vierailija
85/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiennyt että vaan tanssimassa kaverin kaa tarkoittaa vapaata riistaa iskettäväksi.

Niin, varmaan niille samoille ihmisille, joille sammunut ihminen on valmis yhdyntään. Yleensä se "kavereiden kesken baarissa" tarkoittaa sitä, ettei siihen haluta miestä pyörimään ja yrittämään jokaista vaan on haluttu lähteä kaveriporukalla ulos tuulettumaan ja tekemään jotain sellaista, mitä ei voi tehdä esimerkiksi kotona. 

Jos unohdetaan vieraiden miesten vilkuilu, iskeminen ja isketyksi/flirttailluksi tuleminen, niin mitä sellaista baarissa voi tarkkaan ottaen tehdä kavereiden kanssa, mitä kotona ei voi kavereiden kanssa tehdä?

Alapeukku = en osaa sanoa yhtään esimerkkiä.

Etkö itse käy koskaan tyttöystäväsi tai vaimosi kanssa baarissa?

Vierailija
86/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei koskaan mene baariin miehiä etsimään vaan juuri viettämään aikaa omien kavereittensa kanssa. Monella se mies odottaa kotona.

Ai odottako? Helsingissä ja muissa isoissa kaupungeissa on niin paljon sinkkuja että luulisi vapaita naisia löyvytän.

Vierailija
87/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt oli vain yksi ilta. Sattumaa, että siellä ei nyt ollut ketään, joka olisi sinusta kiinnostunut.

Vierailija
88/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tätä samaa valitusta miehiltä? "Menin baariin,miksi kukaan nainen ei tullut luokseni minua viihdyttämään ja tarjoamaan pilluaan?"

Siis uskokaa jo miehet, NAISTEN VELVOLLISUUS EI OLE VIIHDYTTÄÄ TEITÄ MIEHIÄ RAVINTOLOISSA,BAAREISSA, TURUILLA JA TOREILLA.

Vierailija
89/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyitkö naisia joiden kanssa oli ensin ollut useampi pidempi katsekontakti vai vain sellaisia joita olit itse katsellut?

Vierailija
90/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit Tinderissä, niin ei tarvitse etsiä baareista seuraa.

Vierailija
91/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se iskeminen on pelkkä haitta. Mutta ajattelepa naisen näkökulmasta. Jos kutsut työkaverit kotiin, pitää siellä siivota ja leipoa jne, monen tunnin työ. Lapset pitää saada jonnekin muualle hoitoon, ei riitä, että mies vahtii niitä omassa kodissaan. On naiselle todella paljon helpompi lähteä työkaveriporukalla illanviettoon kaupungille, kuin kutsua toiset kotiinsa.

Ja lisäksi, naisilla on tasan yhtä suuri oikeus julkiseen tilaan kuin joillakin vonkaajilla. Lopettakaa se vonkaus, ja katsokaa, kaipaavatko naiset sitä.

Määrittele mikä on "vonkaaminen"?

Onko se sitä että mies pyytää naista tanssimaan, 1 tai 2 tanssia?

Onko se sitä että istuu samaan pöytään, jos ei ole muuall a vapaita paikkoja, ja alkaa jutella?

Onko yksin ravintolassa oleva mies aina häirikkö / vonkaaja / mahdollinen raiskaaja?

Vierailija
92/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole tarpeeksi komea, etkä seksikäs, että naiset kiinnostuisivat susta 🤷

Tämähän se. Mitä sitä enempiä selittelemään. 

Vierailija
93/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Minua ovat naiset tulleet hakemaan kun olen intensiivisesti jutellut kaverin kanssa ravintolassa. Itse emme olleet hakeneet ketään tanssimaan. Tää on käynyt useamman kerran. Niin nuorena kuin varttuneempana.

Jos miehellä juttu luistaa ja on hauskaa kaverin kanssa, niin tästä voi kuilemma päätellä, että se sujuu myös naisen kanssa. En oi koko ajan äänessä vaan kuuntelen kaveriani. Tai, että emme ole iskemässä ketä tahansa. Mm. näin ovat perustelleet lähestymistään.

Tällaisiakin asioita naiset tarkkailevat ennen hakemistaan. Ei he juroa lasiin tuijotttajaa lähesty.

t. Tavallisen näköinen lyhyt lähes kalju mies

Jep. Naiset katsoo (myös) miehen tapaa olla sosiaalinen. Sen täytyy miellyttää siinä missä ulkonäönkin. 

Vierailija
94/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tapaan ystäviäni välillä baarissa (en yökerhossa tai discossa mutta baarissa) ihan kuten puolisonikin kanssa tykkään käydä välillä baarissa. Siellä näkee muita ihmisiä. Siellä on laajempi valikoima juomia kuin kotona.

Sinun logiikallasi ei kannattaisi syödäkään ravintoloissa, koska voihan sitä ruokaa tehdä kotonakin.

Erikoinen logiikka, itse käyn ravintolassa syömässä, koska saan ravintolassa sellaista ruokaa mitä en saa kotona, tai en osa itse tehdä. Mitä baarissa on sellaista mitä ei saa kotona, huomiota?

Jos haluat nähdä ihmisiä, miksi käyt baarissa? Näkisit enemmän ihmisiä seisomalla vaikkapa puoli tuntia Pailan asemalla virka-ajan päättymisen aikaan.

Vierailija
95/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, ettet erota baaria ja tanssiravintolaa toisistaan.

Vierailija
96/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Oletpas herttainen ihminen. En minäkään olisi sinua naisena lähestynyt. Ja mistä tiedät, kuka on varattu?

Mielestäni hänen vastauksensa oli ihan OK.

Tuo sinun vastauksesi oli taas yksi osoitus siitä miten tämä nykyajan meininki ei todellakaan ole  monimuotoisempi ja avoimempi, vaan pientä sumutusta käyttäen kaventaa ihmisen oikeutta puhua avoimesti, eli supistaa ihmisoikeuksia.

Ja miten helevetin pahaa siinä että heteromies kertoo että lähestyi kaikkia, paitsi noita mitä hän mainitsi?

Vierailija
97/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole tarpeeksi komea, etkä seksikäs, että naiset kiinnostuisivat susta 🤷

HEH, kunnon kaksois-standardit vihaisilla Kallion vihreillä naisilla.

Kun mies sanoo ettei lähestynyt trans naisia, tai lihavia, niin menettä ja sanotte, häntä näkemättä, että hän ei ole seksikäs eikä hyvännäköinen, eli mollaatte ulkonäön perusteella.

Ei hyvänen aika teidän kanssanne.

Olisiko hänen miehenä pitänyt oikein kohdistaa iskemisensä lihaviin, ma muihin tai varattuihin.

Vierailija
98/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Olet tyypillinen suomalainen, hirveet ennakkoluulot jos ihminen on vähän erilainen.

Taas joku vihainen nainen Kalliosta joka vihaa suomalaisuutta ylikaiken .

Tiedätkö varmasti että esimerkiksi Itävallassa on ah, niin avoimia ihmisiä, tai Australiassa, tai Isossa-Britanniassa, Kanadassa, Argentiinassa jne...

Ajatteles nyt jumalauta mitä sanoit!

Tämä heteromies oli etsimässä naisseuraa ja sinä olisit naittamassa häntä trans ihmiselle, lihavalle tai jollein todella, todella ahdasmielisestä kulttuurista tulevalle ma mulle.

Ei hyvää päivää!

Vierailija
99/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tätä samaa valitusta miehiltä? "Menin baariin,miksi kukaan nainen ei tullut luokseni minua viihdyttämään ja tarjoamaan pilluaan?"

Siis uskokaa jo miehet, NAISTEN VELVOLLISUUS EI OLE VIIHDYTTÄÄ TEITÄ MIEHIÄ RAVINTOLOISSA,BAAREISSA, TURUILLA JA TOREILLA.

Teitä miehiä? Kenestä puhut? Tuosta yksilöstä joka kirjoitti aloituksen? Se voi kuule olla nainenkin joka haluaa levittää miesvihaa.

Vierailija
100/111 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyitkö naisia joiden kanssa oli ensin ollut useampi pidempi katsekontakti vai vain sellaisia joita olit itse katsellut?

Naiset saisivat lopettaa tuijottamisen. Kuten olemme oppineet, katse on ahdistelua.