Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmis pullan hinnalla leivot pellillisen pullaa itse

Vierailija
26.02.2023 |

Helppoakin

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus. En ikinä tee enkä osta pullaa.

Samoin. Tykkään enemmän karjalan piirakoista, lihapasteijoista tai sämpylöistä. 

Vierailija
42/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on pulaa rahasta, mutta meillä useimmilla on pulaa ajasta.

Kaikilla on saman verran aikaa. 24 tuntia joka ikinen vuorokausi.

Kyse on siitä, miten sen käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?

Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?

Itsekin näyt olevan täällä aina.

No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?

Mee takas paskalle, vaikuttaa siltä, että jäi puolitiehen.

E, kävin jo. Ulkona on ihana pakkasilma, lähden hiihtämään. Tuosta pellon vierestä lähtee itse tehty latu, jota pitkin pääsee yleiselle ladulle. Suosittelen sinullekin ulkoilmaa ja liikuntaa!

Minäpäs kävin jo eilen ja toissapäivänä hiihtämässä, ja aion mennä tänäänkin. Pullaa en leiponut eilen enkä tänäänkään, koska en pidä leipomisesta. Kumpi voitti, ja miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Kaikella sitä näköjään ihminen viitsiikin keulia AV:lla. Jopa p*skalla käymisillään. :D

T: Eri

Vierailija
44/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Pirkka esipaistettut vehnäpullat 14kpl maksaa 3,39€. Ei maksa vaivaa alkaa itse vääntämään. Vai etkö laske omalle työlle lainkaan hintaa?

Käytätkö aikaasi mielummin täällä av:lla? Sepäs on hienoa ajankäyttöä. Etkö laske lainkaan hintaa sille ajalle, mitä täällä olet?

Itsekin näyt olevan täällä aina.

No en oletäällä aina, vaan äsken kirjoittaessa istuin aamupaskalla ja nyt tuli syömään aamupalaa, perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pyörimään myös siinä välissä ja kohta ajattelin lähteä hiihtämään. Mites sinä, kuinka paljon tunteja tulee vietettyä av:lla?

Mee takas paskalle, vaikuttaa siltä, että jäi puolitiehen.

E, kävin jo. Ulkona on ihana pakkasilma, lähden hiihtämään. Tuosta pellon vierestä lähtee itse tehty latu, jota pitkin pääsee yleiselle ladulle. Suosittelen sinullekin ulkoilmaa ja liikuntaa!

Minäpäs kävin jo eilen ja toissapäivänä hiihtämässä, ja aion mennä tänäänkin. Pullaa en leiponut eilen enkä tänäänkään, koska en pidä leipomisesta. Kumpi voitti, ja miten nämä asiat liittyvät toisiinsa? Kaikella sitä näköjään ihminen viitsiikin keulia AV:lla. Jopa p*skalla käymisillään. :D

T: Eri

Kun ei kukaan muu kehu, niin pitää kehua itse itseään. Ja kun ei ole oikeita kehumisen aiheitakaan, niin pitää yrittää niitä vaikka paskasta keksiä. Täällä on ihan pimeetä porukkaa.

Vierailija
45/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan leipomista,olen eläkkeellä joten aikaa on.

Vierailija
46/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipominen lasten kanssa on hauskaa ja antaa taitoja ja onnistumisen iloa heille ja on mukavaa yhteistä tekemistä.

Silloin ei pidä nillittää, jos vähän jauhoja leviää lattialle. 

Vierailija
47/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pullat eivät ole hyviä. Itsetehdyt ovat, jos osaa leipoa. Minä en osaa. Ainakaan sitä pullaa. Joten aika harvoin syön pullaa.

Vierailija
48/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty on aina parempaa kuin valmis tuotteet vaikka veis vähän aikaakin

Vierailija
49/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelyä pullista, huh huh.

Vierailija
50/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pullaa saa nykyään itse leipomalla ta jos on leipomo josta voi hakea

Isoin osa leipomoista tekee ihan kuraa. Esimerkiksi Elonen VVMP.

Vierailija
51/52 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla on halpaa joka tapauksessa.

Minulla on rahaa, mutta ei aikaa.

Tosin vain harva kaupan pulla on hyvää.

Vierailija
52/52 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kiren kirjoitti:

Meillä kukaan muu ei syö pullaa kuin minä.

Ostan Lidlin korvapuustin ehkä kerran kuussa.

Fiksumpaa se näin on.

Minäpä en osta pullaa kuusta kun en siellä ole käynyt. Ostan 2x maasta pullaa, ja hyvää on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme