Miten korjataan vessanpöntön nappula? Sellainen joka keinuu niin kuin kahteen suuntaan, niin se jää välillä jumittamaan, niin
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Soita huoltoon, niin tulevat korjaamaan.
Ei olis mitään pirkkaniksiä ?
Rämpytä sitä ja nosta vaikka vähän sitä kantta.
Öljyä se vaatii. Jos ei taloudessa ole CRC:tä (tiedän ettet tiedä mitä tämä on), niin laita pieni lusikallinen ruokaöljyä sinne nappulan väliköihin.
Vierailija kirjoitti:
Rämpytä sitä ja nosta vaikka vähän sitä kantta.
Uskaltaako sinne kurkata? Minua ainakin pelottaa, jos se on ihan limainen yms ällö... sitten ajattelisin aina istuessa sitä !
Vierailija kirjoitti:
Öljyä se vaatii. Jos ei taloudessa ole CRC:tä (tiedän ettet tiedä mitä tämä on), niin laita pieni lusikallinen ruokaöljyä sinne nappulan väliköihin.
Mihin laitetaan? Pitääkö avata voi voiko suihkuttaa kannen päältä?
Pyydä paikalle huoltomies eli LVI mies luultavasti. Posliinin takaa alhaalta löytyy myös säädin, jolla saa veden kiinni, katso taskulampulla. Siis silloin kun ei käytä posliinia.
Eikö auta että painaa nappulaa toisesta reunasta?
Kannattaa ilmoittaa huollolle. Jos wc jää valumaan pitkiksi ajoiksi, se kuluttaa vettä ja vaikuttaa vesilaskuun.
Painat nappia toisesta reunasta tasapainoon
Youtube ohjevideoita täynnä:
https://www.youtube.com/results?search_query=wc+pytyn+korjaus
Joo, ensin kannattaa sulkea se veden tulo säiliöön. ja sitten voi avata säiliön ja vaikka tarvittaessa puhdistaa se pallo, minkä pitäisi katkaisa vedentulo, kun on vedetty vessa.
Sinne pitää uusia joku kappale, uimuri tms , joka on vikaantunut. En tarkemmin osaa sanoa, itse jätin huoltopyynnön, enkä ollut vahtimassa vaihtotyötä.
Jos asut taloyhtiössä, niin vesikalusteet kuuluu yhtiölle, eikä niitä pidä itse lähteä räpläämään. Soita huoltoyhtiöön.
Putkirunqqari.com - sieltä se apu löytyy
Vierailija kirjoitti:
Käytä Jeesusteippiä.
What is a Jesus clip in many devices?
- It's the small C- or E- clip. When you try to remove it, it always flies away, never to be found again, and you always yell: "Geez, where the hell did it go..."
Soita huoltoon, niin tulevat korjaamaan.