Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys 35-45v naisille

Vierailija
27.05.2023 |

Voisitko kuvitella pitäväsi rintaneulaa juhlissa, jos olisi mieleinen koru? Vai onko liian Kaarina 78v juttu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, mutta ei kyllä ole tullut hankittua yhtään eikä ole sellaisia vaatteita mitkä sellaista erityisesti kaipaisi. Neutraalisti suhtaudun.

Vierailija
2/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, mutta ei kyllä ole tullut hankittua yhtään eikä ole sellaisia vaatteita mitkä sellaista erityisesti kaipaisi. Neutraalisti suhtaudun.

Millaisia vaatteita se sitten vaatii naiselta?

t. lahjanostaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en toki kiellä ketään käyttämästä. Mielikuva kuitenkin on vähän osastoa kokoomuslainen eläkeläisrouva.

Vierailija
4/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, mulla on yksi rintakoru joka on 1900-luvun alusta.

Vierailija
5/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, jos se miellyttäisi minua.

Vierailija
6/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vuotta vanhempi, mutta olen ostanut itselleni viimeisen kymmenen vuoden aikana erilaisia rintakoruja. Yleensä jonkun korutaiteilijan erikoisempia rintakoruja. Itse tykkään aika yksinkertaisista, ja huomaamatta olen kerännyt lintuaiheisia. Lempparini on kultainen, yksinkertainen, silhouettimainen varis, josta roikkuu yksi helmi jaloista.

Olen myös ostanut muutaman ei niin perinteisestä korumateriaalista tehdyn; kuten kaarnasta ja pitsistä tehty yhdistelmä, jossa hippusen kultaa.

Löytyyhän niitä vaikka minkälaisia rintakoruja.

Vierailija
7/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voisin ja käytän, mummoni vanhaa kilpikonnaa esittävää rintakorua neulejakussa, kun se sopii siihen aivan loistavasti.

Vierailija
8/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voisin ja käytän, mummoni vanhaa kilpikonnaa esittävää rintakorua neulejakussa, kun se sopii siihen aivan loistavasti.

Täytyykö olla jakku, jonka kanssa sitä käytetään? Juhlamekon kanssa ei sovi? (Ei siis puhuta varsinaisista iltapuvuista vaan perus juhlamekoista)

t. lahjanostaja

Vierailija
9/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö olla jakku, jonka kanssa sitä käytetään? Juhlamekon kanssa ei sovi? (Ei siis puhuta varsinaisista iltapuvuista vaan perus juhlamekoista)

t. lahjanostaja

Se ongelma tulee ehkä siinä, että mekkokangas on usein todella "heikkoa" ja rintakoru tekee reiän jos on yhtään painavampi koru. Voi toki käyttää, mutta jotain kevyttä tai mekon materiaaliin sopivaa.

Vierailija
11/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "vasta" 33, mutta voisin käyttää, jos se olisi minun tyylinen. Edellyttää toki sopivaa vaatetta, jotta pääsisi oikeuksiinsa.

Vierailija
13/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias nainen. Käytän perinnöksi saamiani vanhoja rintakoruja esim. hautajaisissa ja muissa "formaalimissa" juhlissa, joissa käytetyt vaatteet toimivat yhdessä arvokkaan korun kanssa ja joiden materiaali kestää sen painon/tekemän reiän. 

Mielestäni vaikutelma rintakorun kanssa ei missään tapauksessa ole Kaarina 78-v, kun vaatetus ja koru ovat tyylillisesti keskenään tasapainossa ja sopivat kantajalleen. :)

Vierailija
14/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista yhtäkään, mutta kai tuota voisi käyttää jos olisi omaan makuun sopiva.

Vierailija
15/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi mutta voisin käyttää.

Vierailija
16/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hakaristiä joo

Vierailija
17/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koristan esim pipoja ja kaulahuiveja rintakoruilla.

Vierailija
18/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni käyttäisin perintörintakorua. Mutta jos tarkoituksena on ostaa sokkona saajan makua tuntematta jokin rumahko rintakoru ja sitten loukkaantua, jos sitä ei käytetä, niin ehkä sittenkin kannattaa harkita jotain muuta.