Voiko 60v. mies löytää enää parisuhdetta?
Mistä kuuskymppinen mies voi löytää naisseuraa? Yökerhoissa ei enää ikäisiäni naisia käy.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Täällä N60+, löysin n. 4 v. sitten nykyisen miesystävän M70´+ Suomi24-treffeistä. Vaikka sitä paljon haukutaan, sieltä löytyy myös mukavia, tavallisia, käyttäytyviä miehiä! :) Tapasin muutaman ehdokkaan ja tämä nykyinen vain teki oman vaikutuksensa. Käytännössä olemme olleet yhdessä tuosta lähtien aktiivisesti, mutta olemme pitäneet omat asuntomme. Tässä iässä toisinaan kaipaa sitä omaa tilaa ja rauhaa välillä.
Suositan! Ei tuo palsta mikään roskakori ole, kuten jotkut väittävät!
Yllä oleva on siis naisen kokemus Suoli24:sta. Miehen kokemus voi olla ihan jotain muuta. Kyseessä on palsta jossa mies- / naissuhde on yksi vääristyneimmistä. Samoin iso osa naisist tuntuu vain viettävän aikaa palstalla ja mittauttavan viehätysvoimaansa vailla minkäänlaista todellista tarkoitusta hakea seuraa. Tai sitten kyttää siellä ettei vaan oma mies ole siellä. seuranhaussa.
helsingin mummotunnelista. 60-vuotiaat charmantit kelpaa myös 40-vuotiaille. sinun pitää käydä paikoissa, missä käy ihmisiä. kotoa hakee vain poliisi.
En tiedä, mutta luulisin sen olevan helppoa ja ikähaarukkakin melkoinen; 20 vuotiaista ylöspäin.
Jos kasvatta kaljamahaa ja ei huolehdi hiuksista hampaistasi.Ei käy tansimassa.Vaan kotona juo kaljaa ,tupakoit ja kotisoffa kutsuu kaikessa sinua TV -ääreen. Voit unohtaa naisen saannin kokonaan.
Helsingissä on 50+ -disco, jossa voisi käydä flaksi. Ehkä muualtakin löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät itsestäsi huolta, olet sivistynyt ja aikaasi seuraava, pukeudut kivast ja vaikka urheilet, on todella hyvät mahdollisuudet löytää kumppani, jos sinulle kelpaa vastaavanlainen, ikäisesi nainen. Mutta jos kuvittelet että parikymmentä vuotta nuoremmat kiinnostuvat, voi olla että mahdollisuudet eivät ole enää samaa tasoa. Ikäisesi naiset ovat aina miehiä aktiivisempia monin tavoin, harrastavat, opiskelevat, matkustavat ja diskoilevat heille tarkoitetuissa tapahtumissa. Niissä on usein puutetta miehistä, joten hakeudu sellaisiin, voi olla että yllätyt positiivisesti. Itsellä juuri 6-kympin kieppeillä tällaisessa yhteydessä alkanut suhde ja hyvin menee. Rohkeasti vain liikkeelle.
Minä sitten inhoan tuota alentavaa sanontaa, mikä on lihavoitu. Parinmuodostus on sitä kuuluisaa kemiaa ja mistäs tiedät, vaikka ap olisi jo matkustellut maailman ympäri ja diskoillut sukkansa makkaralle etsiessään omaa pariaan.
Puolisoni oli 59-vuotias kun tapasimme yhteisen tuttavapiirin kautta. Yökerhoissa tai deittisovelluksissa emme olisi koskaan toisiamme kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.
"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi tuon ikäluokan miestä.
Jokin ei täsmää? Useammin iäkkäämpi nainen jää yksin kuin mies. Mistä ne seuraa etsivät kuusikymppiset oikein tulevat?
Kyllä, just näin on.
Miehet kuolevat aikaisemmin kuin naiset.
Joten markkinoilla on valtavasti nais leskiä, 60 vuotiaasta ylöspäin.
Enemmän on vapaita naisia noissa seniori-ikäluokissa, kuin miehiä.
Kyllä kumppani löytyy kuuskymppiselle miehelle ja helpostikin, jos vain arvot ja muut mieltymykset molemmin puolin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on 50+ -disco, jossa voisi käydä flaksi. Ehkä muualtakin löytyy?
Lahdessa taitaa pyöriä tuommoinen säännöllisesti. Satunnaisesti muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kasvatta kaljamahaa ja ei huolehdi hiuksista hampaistasi.Ei käy tansimassa.Vaan kotona juo kaljaa ,tupakoit ja kotisoffa kutsuu kaikessa sinua TV -ääreen. Voit unohtaa naisen saannin kokonaan.
Älä höllötä pallinaama!
Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, niinkuin eivät kaikki naisetkaan.
Vielä vanhempi mieskin, voi olla hiukkasen ujohko ja hidas tekemään aloitetta naisten kanssa.
Etenkin jos on eronnut tai leski, ja on ikänsä ollut ja tottunut siihen tavalliseen kotielämään, vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.
"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi tuon ikäluokan miestä.
Voi olla kaiken kaikkiaan, mutta kuusikymppisen akateemisesti koulutetun, työelämässä olevan, terveen, fiksun, sivistyneen kaupungissa asuvan miehen löytäminen ei sitten olekaan ihan helppo juttu. Heille löytyy ottajia.
Minä täytin juuri 60 ja kyllä ikäiseni ovat liian vanhoja parisuhteisiin. Naurettavaa ajatella, että me mummoikäiset etsisimme kumppania. Parisuhteet ovat nuorille ja kauniille. Kuka ryppyistä, rumaa huolisi? Naurattaa ajatuskin. On hyväksyttävä elämän realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta luulisin sen olevan helppoa ja ikähaarukkakin melkoinen; 20 vuotiaista ylöspäin.
Normaali kuuskymppinen mies ei halua lastenlasten ikäistä kumppania.
Vaan tasaveroisen, elämää ymmärtävän naisen, jolla ei tarvitse enää opettaa kaikkea kädestä pitäen.
Minua lähesty 61 v mies treffipalstalla. Kerroin hänelle, että etsin omanikäistä eli viisikymppistä seuraa. Olen aina ollut sitä mieltä, että +-5 vuotta on se paras ikäero.