Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 60v. mies löytää enää parisuhdetta?

Vierailija
25.02.2023 |

Mistä kuuskymppinen mies voi löytää naisseuraa? Yökerhoissa ei enää ikäisiäni naisia käy.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi haluun sut! N 53

Niinhän sä luulet. Ootas, kun tapaat sen! 😬

Vierailija
22/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannykin löytänyt helposti ja selvästi vanhempana. Ei ole tarvinnut mitään tindereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.

"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi  tuon ikäluokan miestä. 

Vierailija
24/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.

Ovatko ne vapaita vai varattuja?

Vierailija
25/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusikymppisenä ollut parikymmentä vuotta sinkkuna. Niin vain tapailu, seurustelu ja parisuhde veivät mukaansa. En etsisi netin kautta seuraa.

Vierailija
26/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi  tuon ikäluokan miestä. 

Jokin ei täsmää? Useammin iäkkäämpi nainen jää yksin kuin mies. Mistä ne seuraa etsivät kuusikymppiset oikein tulevat?

Vierailija
27/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuusikymppisenä ollut parikymmentä vuotta sinkkuna. Niin vain tapailu, seurustelu ja parisuhde veivät mukaansa. En etsisi netin kautta seuraa.

Eli tuosta saa aikajänteen mikä menee seuran löytämiseen.

Vierailija
28/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät itsestäsi huolta, olet sivistynyt ja aikaasi seuraava, pukeudut kivast ja vaikka urheilet, on todella hyvät mahdollisuudet löytää kumppani, jos sinulle kelpaa vastaavanlainen, ikäisesi nainen. Mutta jos kuvittelet että parikymmentä vuotta nuoremmat kiinnostuvat, voi olla että mahdollisuudet eivät ole enää samaa tasoa. Ikäisesi naiset ovat aina miehiä aktiivisempia monin tavoin, harrastavat, opiskelevat, matkustavat ja diskoilevat heille tarkoitetuissa tapahtumissa. Niissä on usein puutetta miehistä, joten hakeudu sellaisiin, voi olla että yllätyt positiivisesti. Itsellä juuri 6-kympin kieppeillä tällaisessa yhteydessä alkanut suhde ja hyvin menee. Rohkeasti vain liikkeelle.

Vierailija
29/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin ei täsmää? Useammin iäkkäämpi nainen jää yksin kuin mies. Mistä ne seuraa etsivät kuusikymppiset oikein tulevat?

Niin, osaako joku selittää tuon suhteen?

Vierailija
30/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomuoto ja vaatteet sekä asusteet kuntoon. Tanssiaskeleet haltuun ja lavalle. Siellä on naisenemmistö!

Hyvät miehet revitään käsistä!

Naisia voi vilkuilla myös teatterissa, puutarha- ja käsityömatkoilla sekä jumpissa.

Kohta on viiniristeilykin, niillä on aina naisporukoita.

Vierailija
31/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuttu on löytänyt joltain treffipalstalta. Ja ihan kaiken ikäiset ja näköiset ovat kyllä ennemmin tai myöhemmin löytäneet kumppanin.

Työpaikalta ? Harrastuksista ?

Hanki koira ja ala juosta koirapuistoissa ja näyttelyissä ? Koiraihmisethän puhuvat aina toisilleen.

Pyydä kuntosalilla jotain mukavan tuntuista naista kävely-tai lenkkeily seuraksi ihan kaveripohjalta.

Mene epämukavuusalueelle jollekin naisten kurssille ja ota se ihan huumorilla.

Mene vaikka jollekin naisten alushousujen ompelukurssille ainoaksi mieheksi.

Tai jollekin runojen kirjoittamiskurssille.

Tai paritanssikurssille. Kömpelö mies herättää sympatiaa. Ainakin pääsisit lähietäisyydelle.

Jotkut ovat löytäneet kumppanin autokerhoistakin.

Vierailija
32/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin komeaa ja hyvin säilynyttä 60v miestä, jotka huolisin.

Itse olen alle 50v

Vierailija
33/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan näytä eksyneeltä reppanalta, joka etsii kotitalouskonetta-soppakauhanheiluttaja-siivooja-pyykkäriä!!

Ne ajat meni jo!

Vierailija
34/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N60+, löysin n. 4 v. sitten nykyisen miesystävän M70´+ Suomi24-treffeistä. Vaikka sitä paljon haukutaan, sieltä löytyy myös mukavia, tavallisia, käyttäytyviä miehiä! :) Tapasin muutaman ehdokkaan ja tämä nykyinen vain teki oman vaikutuksensa. Käytännössä olemme olleet yhdessä tuosta lähtien aktiivisesti, mutta olemme pitäneet omat asuntomme. Tässä iässä toisinaan kaipaa sitä omaa tilaa ja rauhaa välillä.

Suositan! Ei tuo palsta mikään roskakori ole, kuten jotkut väittävät!

Vierailija
35/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaisi ottaa selkeästi nuorempi mies niin mies voisi aikanaan omaishoitaa.  -Nainen ei yleensä jaksaisi nostaa/siirtää siippaansa, kun mies on yleensä painavampi ja saattaa olla myös jääräytymässä.

Myös olisi syytä riittävän ajoissa iän tulon edetessä hakeutua esteettömään asuntoon.  Vanhana ei yleensä jaksa.  - On hyvä myös hyvä huomata, että maamme menee koko ajan huonompaan päin.

Herrojen edut säilyvät korkeintaan.

Vierailija
36/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, osaako joku selittää tuon suhteen?

Niin minne ne kuusikymppiset naiset menevät, kun miehet ovat yliedustettuja Tinderissä ja muissakin seuranhakupalveluissa. Ja tämä on faktaa eikä mitään mutuilua. Joillakin sivustoilla tuo suhde on vielä karumpi; siellä saattaa olla toista kymmentä miestä yhtä naista kohden.

Asiaa varmaakin selittää se, että tuon ikäiset miehet ovat vielä pääsääntöisesti kiinnostuneita seksistä osana parisuhdetta. Useiden lääketieteellisten tutkimusten mukaan taas tuonikäiset naiset kärsivät (jos nyt kärsivät) usein seksuaalisesta haluttomuudesta. Olikohan äskettäin joku julkaisu jossa mainittiin että 55 vuotta täyttäneistä naisista yli puolet on haluttomia. Tämä varmaankin vaikuttaa mahdollisen kumppanin etsimiseen; ainakin seksuaalisesti halukkaan sellaisen.

Aiheesta on itselläkin empiiriiä kokemuksia. Useammallakin treffipalstalla pyörineenä olen huomannut, että varsin monella naisella on ihan erikseen maininta että seksi ei kiinnosta taikka keskusteluissa on tullut ilmi ettei seksuaaliseen toimintaan ole mitenkään erityistä kiinnostusta, vaan hakusessa on lähinnä kumppani joka lähtisi kiertelemään niitä kesäteattereita ja taidenäyttelyjä. Itsellä taas olisi vielä kiinnostusta intiimimmästkin toiminnasta, kun vielä olisi mahdollista toimia ennenkuin viimeinen käyttöpäivä tulee.

Vierailija
37/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuttu on löytänyt joltain treffipalstalta. Ja ihan kaiken ikäiset ja näköiset ovat kyllä ennemmin tai myöhemmin löytäneet kumppanin.

Hanki koira ja ala juosta koirapuistoissa ja näyttelyissä ? Koiraihmisethän puhuvat aina toisilleen.

Pyydä kuntosalilla jotain mukavan tuntuista naista kävely-tai lenkkeily seuraksi ihan kaveripohjalta.

Tai paritanssikurssille. Kömpelö mies herättää sympatiaa. Ainakin pääsisit lähietäisyydelle.

Älkää nyt arvoisat ikätoverini 60 kymppiset menkö naisten joukkoon ompeleen naisten alkkareita! 😁😅 Vielä tämmöisenä aikana, kun sukupuolta aletaan tosta vaan vaihteleen. Mulle tulis hyi olkoon mikä pervo -fiilikset tollasesta kuitenkin niin vilpittömästi miehisestä miehestä. Sääliksi käy, jos tuota ohjetta noudatat 😝

Sitäpaitsi mulle kelpais mainiosti juuri sinä!!

Vierailija
38/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on valmis tekemään muutakin kuin makaamaan sohvalla ja odottaa, että emäntä tekee kaiken. Moni tuon ikäinen nainen on päässyt entisestä laiskamadosta eroon, eikä ihan suosiolla ota toista hoidokikseen:

Vierailija
39/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytää. Eikä ole edes vaikeaa.

Joo. Mitä hyötyä tuosta olisi muuten kuin että mies saisi ruuanlaittajan ja pyykinpesijän itselleen

Vierailija
40/79 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei!

Menet kuntosalille ja alat siellä tekemään treffiehdotuksia, niin olet valtakunnan tai ainakin sen kaupunginosan pervo , etkä voi naamaasi ulkona näyttää.

Paritanssikurssilla tai tanssilavalla kömpelö ja osaamaton mies aiheuttaa lähinnä välttelyä ja pahansuopia puheita naisten taholta. Tänä päivänä miehenä tanssikurssille mennäksesi sinun pitää osata valmiiksi tanssia.