Voiko 60v. mies löytää enää parisuhdetta?
Mistä kuuskymppinen mies voi löytää naisseuraa? Yökerhoissa ei enää ikäisiäni naisia käy.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Minä täytin juuri 60 ja kyllä ikäiseni ovat liian vanhoja parisuhteisiin. Naurettavaa ajatella, että me mummoikäiset etsisimme kumppania. Parisuhteet ovat nuorille ja kauniille. Kuka ryppyistä, rumaa huolisi? Naurattaa ajatuskin. On hyväksyttävä elämän realiteetit.
Vitsailetko?
Vierailija kirjoitti:
Minä täytin juuri 60 ja kyllä ikäiseni ovat liian vanhoja parisuhteisiin. Naurettavaa ajatella, että me mummoikäiset etsisimme kumppania. Parisuhteet ovat nuorille ja kauniille. Kuka ryppyistä, rumaa huolisi? Naurattaa ajatuskin. On hyväksyttävä elämän realiteetit.
Olen kyllä ihan eri mieltä. Olen 60+ ikäinen nainen (leski) ja ilman muuta haluaisin kumppanin. Kaipaan seksiä jä läheisyyttä, yhteisiä harrastuksia ja yhdessä nauramista, yhdessä asumista en. Enkä varmaankaan ole ainoa.
Vetävä mies kunnioittaa ja pitää naisista, sen asenteen vaan aistii.
Yli kuusikymppiset, laadukkaat miehet ovat vähissä!
Varmasti löytyy 60 v naisesta seuraa. Kannattaa laittaa nettideittiprofiilit ja tehdä aloitteita myös livenä.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.
"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi tuon ikäluokan miestä.
Jokin ei täsmää? Useammin iäkkäämpi nainen jää yksin kuin mies. Mistä ne seuraa etsivät kuusikymppiset oikein tulevat?
Niin, osaako joku selittää tuon suhteen?
Niin minne ne kuusikymppiset naiset menevät, kun miehet ovat yliedustettuja Tinderissä ja muissakin seuranhakupalveluissa. Ja tämä on faktaa eikä mitään mutuilua. Joillakin sivustoilla tuo suhde on vielä karumpi; siellä saattaa olla toista kymmentä miestä yhtä naista kohden.
Asiaa varmaakin selittää se, että tuon ikäiset miehet ovat vielä pääsääntöisesti kiinnostuneita seksistä osana parisuhdetta. Useiden lääketieteellisten tutkimusten mukaan taas tuonikäiset naiset kärsivät (jos nyt kärsivät) usein seksuaalisesta haluttomuudesta. Olikohan äskettäin joku julkaisu jossa mainittiin että 55 vuotta täyttäneistä naisista yli puolet on haluttomia. Tämä varmaankin vaikuttaa mahdollisen kumppanin etsimiseen; ainakin seksuaalisesti halukkaan sellaisen.
Aiheesta on itselläkin empiiriiä kokemuksia. Useammallakin treffipalstalla pyörineenä olen huomannut, että varsin monella naisella on ihan erikseen maininta että seksi ei kiinnosta taikka keskusteluissa on tullut ilmi ettei seksuaaliseen toimintaan ole mitenkään erityistä kiinnostusta, vaan hakusessa on lähinnä kumppani joka lähtisi kiertelemään niitä kesäteattereita ja taidenäyttelyjä. Itsellä taas olisi vielä kiinnostusta intiimimmästkin toiminnasta, kun vielä olisi mahdollista toimia ennenkuin viimeinen käyttöpäivä tulee.
Ihan hyvä selitys!
Et tarvitse naista mihinkään, luota minuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta seksi sen jälkeen kun lapset on tehty joten sun rooli olisi lähinnä lapata rahaa rouvan menoihin ja kuskailla sitä mihin se haluaa.
Miksi ihmeessä lähtisit siihen?
Kyllä naisia seksi kiinnostaa, mutta on se vähän miehestäkin kiinni, minkä verran ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse naista mihinkään, luota minuun.
Ei Ap inceliin luota
Tottakai voit löytää seuraa. Olet mielestäni kovin nuori. Ulos vaan piknikille ja sinne missä ihmisiä liikkuu. Ei tarvita mitään biletystä tai päihteitä. Peppualusta ja penkille istuskelemaan. Onnea sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tinderissä on 60-v. miehiä vaikka kuinka paljon etsimässä seuraa. Koska itse olen nainen, en tiedä sitten miten onnistuu.
"vaikka kuinka paljon" Tuohonhan se sitten kulminoituu. Yhtä naista kohden siellä on seuraa etsimässä ainakin neljä tai viisi tuon ikäluokan miestä.
Jokin ei täsmää? Useammin iäkkäämpi nainen jää yksin kuin mies. Mistä ne seuraa etsivät kuusikymppiset oikein tulevat?
Kyllä, just näin on.
Miehet kuolevat aikaisemmin kuin naiset.
Joten markkinoilla on valtavasti nais leskiä, 60 vuotiaasta ylöspäin.
Enemmän on vapaita naisia noissa seniori-ikäluokissa, kuin miehiä.Kyllä kumppani löytyy kuuskymppiselle miehelle ja helpostikin, jos vain arvot ja muut mieltymykset molemmin puolin natsaa.
Tuo on runsaasti viljelty valtakunnan tason fakta mies- / naispuolisten leskien suhteellisesta osuudesta.
Parinmuodostuksen kannalta tuossa on huomioitava myös maantieteellinen sijainti. Tuo naisleskien enemmistö ja enemmyys painottuu etelän suurempiin taajamiin ja muutamaan maakuntien keskus kaupunkeihin pohjoisemmassa. Tuosta Kouvola - Tampere - Vaasa linjan pohjois puolella 60-69 vuotiaissa miesten ja naisten lukumäärä ero alkaa vasta tasoittua ei vielä muuttua naisenemmistöksi.
Tuo seikka tuo omat ei niin pienet haasteensa pelkästään tutustumiseen; parisuhteen muodostumisesta puhumattakkaan.
Monen sadan kilometrin matka on pitkä kumpaankin suuntaan, kun molemmilla on omat elämänsä tahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta luulisin sen olevan helppoa ja ikähaarukkakin melkoinen; 20 vuotiaista ylöspäin.
Normaali kuuskymppinen mies ei halua lastenlasten ikäistä kumppania.
Vaan tasaveroisen, elämää ymmärtävän naisen, jolla ei tarvitse enää opettaa kaikkea kädestä pitäen.
Tarvitseeko vaikka kolmekymppiselle naiselle opettaa kaikki kädestä pitäen?
Tuo selittää monta asiaa...
Soita orvolle niin saat siitä hyvän PEPPU UKON harrastaa sitä Turun yökerhoissa aktivisesti..
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mikään lööppi julkkis ( niinkuin et ole, koska täältä aiheesta kyselet) tai omista vähintään miljoonan euron pankkitiliä, niin eipä pahemmin ole toivoa.
Ikäisesi etsivät 10 vuotta nuorempia ja 10 vuotta vanhemmat eivät enää etsi ketään. Väliinputoaja siis.
Heh 60v nainen ei katsele viisikymppisiä, hyvä jos omanikäisen saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, just näin on.
Miehet kuolevat aikaisemmin kuin naiset.
Joten markkinoilla on valtavasti nais leskiä, 60 vuotiaasta ylöspäin.
Enemmän on vapaita naisia noissa seniori-ikäluokissa, kuin miehiä.Kyllä kumppani löytyy kuuskymppiselle miehelle ja helpostikin, jos vain arvot ja muut mieltymykset molemmin puolin natsaa.
Tuo on runsaasti viljelty valtakunnan tason fakta mies- / naispuolisten leskien suhteellisesta osuudesta.
Parinmuodostuksen kannalta tuossa on huomioitava myös maantieteellinen sijainti. Tuo naisleskien enemmistö ja enemmyys painottuu etelän suurempiin taajamiin ja muutamaan maakuntien keskus kaupunkeihin pohjoisemmassa. Tuosta Kouvola - Tampere - Vaasa linjan pohjois puolella 60-69 vuotiaissa miesten ja naisten lukumäärä ero alkaa vasta tasoittua ei vielä muuttua naisenemmistöksi.
Tuo seikka tuo omat ei niin pienet haasteensa pelkästään tutustumiseen; parisuhteen muodostumisesta puhumattakkaan.
Monen sadan kilometrin matka on pitkä kumpaankin suuntaan, kun molemmilla on omat elämänsä tahoillaan.
Eli hyvä tapa löytää uusi kumppani on lähteä maakuntamatkailemaan?
Löysin oman kuusikymppisen mieheni matchista. Kannattaa kuitenkin pyytää jotakuta ottamaan hyvä kuva, käydä parturissa, ajaa tai siistiä parta ja silittää paita. Kyllä siellä sellaista mörrimöykkyä näki.
Ja profiilissa olisi hyvä olla muutakin, kuin että olisi kiva saada joku laittamaan ruokaa.
Tanssikurssille voi ilman muuta mennä opettelemaan. Tietysti pitää olla halukas oikeasti opettelemaan, eikä vain likistelemään nuorempia naisia.
Totta kai voit löytää kumppanin. Tarvitsee löytää vain se yksi, joka myös haluaa samaa. Ja vapaita naisia on pilvin pimein. Tiedän useita miehiä ja naisia, jotka ovat pariutuneet yli 60v.
Sinuna kokeilisin deittisivustoja. Siitä olin hämmästynyt, että Tinderissäkin on vanhempia ihmisiä: n. 70v. mies ja nainen olivat tavanneet siellä. Siis vaikka Tinder tai suomi24 treffit ja mitä kaikkia niitä onkaan. Mutta älä haksahda huijareihin. Ei missään tapauksessa mitään rahalahjoituksia kenellekään.
Voi sua rassukkaa.