Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvaa hoitava vanhempi ottaa muutaman alkoholiannoksen

Vierailija
25.02.2023 |

Kyseessä siis lapsen isä, jonka mielestä on ok ottaa muutama olut, kun on 4 kk ikäisen vauvan kanssa kaksin. Mitä mieltä? Ei tietenkään mitenkään erityisen kännissä, mutta toki pienessä sievässä tuosta määrästä jo.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex mies oli lasten kanssa umpitunnelissa usein ja hyvin pärjäsi huolesi on turha.

Just juu.

Vierailija
22/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Miten ihmeessä tämä nyt liittyy asiaan?

Tämä kommentoi tän saman sanasta sanaan joka ketjuun, liittyi asiaan tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoilla ollaan jos ei pysty olemaan ilman hoitaessaan 4 kk vauvaa.

Ja kyseinen mies ei edes juurikaan koskaan juo. Silloin tällöin viikonloppuisin sen muutaman, joten olen todella järkyttynyt, että miten tuli edes mieleen. Olisi odottanut sen aikaa, että minä palaan. Ap

Älä valehtele itsellesi asiasta.

Vierailija
24/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies ei ole pienessä sievässä kahdesta oluesta.

Kahdesta? Muutama on 3.

Ei kolmestakaan tule raavas mies känniin ja tuskin litasee niitä kerralla.

Vierailija
25/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olin tästä hyvin järkyttynyt, kun palasin kotiin perjantai-iltana. En ajatellut, että tulisi edes mieleenkään! Olin siis pari tuntia pois ja sinä aikana mies oli vauvan kanssa. Sain aikamoisen räjähdyksen enkä oikein enää luota. Miehen mielestä nalkutin turhasta. Ap

No, osaatte nyt sopia asioista tarkemmin jatkossa. Miehetkin olettavat usein naisten ajattelevan kuin itse ajattelee. Kommunikaatio.

Niin mitä? Pitääkö minun ihan oikeasti aikuiselle miehelle, pienen vauvan isälle sanoa, ettei saa ottaa alkoholia, kun hoitaa vauvaa!? Ei h**vetti. Ap

Mitäs menit lisääntymään tyypin kanssa, se oli oma valintasi ja teit erittäin huonon valinnan. Syytä itseäsi vain.

Vierailija
26/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on ottaa olutta vauvan kanssa?

Vierailija
27/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies ei ole pienessä sievässä kahdesta oluesta.

Kahdesta? Muutama on 3.

Ei kolmestakaan tule raavas mies känniin ja tuskin litasee niitä kerralla.

Eikö mies voisi juoda vaikka vettä? Minkälainen im-be-sil-li juo alkoholia tuossa tilanteessa yhtään? No ap:n miehenressukka joi.

Vierailija
28/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olin tästä hyvin järkyttynyt, kun palasin kotiin perjantai-iltana. En ajatellut, että tulisi edes mieleenkään! Olin siis pari tuntia pois ja sinä aikana mies oli vauvan kanssa. Sain aikamoisen räjähdyksen enkä oikein enää luota. Miehen mielestä nalkutin turhasta. Ap

No eiköhän se mies ole ollut tähänkin mennessä kaljan suurkuluttaja, joten enpä usko, että olit kovin yllättynyt asiata oikeasti. Sen sitä saa, kun tyytyy johonkin juoppoon typerykseen.

3 olutta = suurkuluttaja,just joo.

Vierailija
29/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvahan on ihan parasta kaljaseuraa, ei tuomitse eikä nalkuta.

Vierailija
30/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan kaljaa, ostan Alkosta aina jotain yli 10% oluita.

Ihan vaan siksi, että kolme sellaista puolen litran törppöä juo, tulee se pieni sievä.

Ja ulospäin näyttää että otin vain sivistyneesti sen "muutaman".

Vierailija
31/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä! Varmaan ajatteli, että rentoutuu niin työpäivän päätteeksi perjantain kunniaksi ja ei se mitään haittaa, kun vauvakin pääasiassa nukkuu... Ihan käsittämätön aivopieru ja tällaista ei ole ennen tapahtunut, kun muuten hän on ollut arkena vauvan kanssa eikä ikinä juo arkena. Ap

Vierailija
32/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies jollain lailla humaltunut tai hiprakassa? Se on aika oleellinen osa keskustelua. Jos oli niin tietenkin annoit palautetta syystäkin. Mutta oliko? Asumme Etelä-Euroopassa ja kukaan ei ikinä katso kieroon jos pienen vauvan äiti tai isä ottaa ruuan kanssa tai terassilla lasin viiniä. Suomessa suhtaudutaan alkoholiin vähän kummallisesti

Vierailija
33/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join korin kaljaa ja pullon punkkua päivässä kun lapset olivat pieniä. En nähnyt siinä mitään ongelmaa. Siis joka ainoa päivä. Ohessa hoidin kodin, pihan muuta sellaista. Vaimo kävi töissä ja otti vain ruokaviinejä arkisin.

Vierailija
34/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies jollain lailla humaltunut tai hiprakassa? Se on aika oleellinen osa keskustelua. Jos oli niin tietenkin annoit palautetta syystäkin. Mutta oliko? Asumme Etelä-Euroopassa ja kukaan ei ikinä katso kieroon jos pienen vauvan äiti tai isä ottaa ruuan kanssa tai terassilla lasin viiniä. Suomessa suhtaudutaan alkoholiin vähän kummallisesti

No, kyllä hän minusta kolmesta oluesta on erilainen. Ei nyt tietenkään kännissä tai örveltävä, mutta sellainen rentoutunut/lupsakka, vähän hälläväliä ja unelias. Eikä varmastikaan ajokunnossa. Ap

Vierailija
35/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne heiluu niin estottomasti aina.  Ei se tarpeellista ole millään lailla jos puhdasta vettä on saatavilla.

Vierailija
36/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, osaatte nyt sopia asioista tarkemmin jatkossa. Miehetkin olettavat usein naisten ajattelevan kuin itse ajattelee. Kommunikaatio.

Niin mitä? Pitääkö minun ihan oikeasti aikuiselle miehelle, pienen vauvan isälle sanoa, ettei saa ottaa alkoholia, kun hoitaa vauvaa!? Ei h**vetti. Ap

Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.

Vierailija
37/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää vähän pipoa.

Vierailija
38/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä hän minusta kolmesta oluesta on erilainen. Ei nyt tietenkään kännissä tai örveltävä, mutta sellainen rentoutunut/lupsakka, vähän hälläväliä ja unelias. Eikä varmastikaan ajokunnossa. Ap

Minun mielestäni tuollaiseen kuntoon ei saa itseään juoda, jos hoitaa vauvaa.

Vierailija
39/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta haittaa ollenkaan. Mulla on normaalikokoinen mies, niin hänestä ei kyllä todellakaan huomaa mitään jos on illan aikana juonut kolme olutta. Ei todellakaan ole unelias, vaan ihan normaalisti käyttäytyy.

Voisin itsekin aivan hyvin ottaa annoksen tai pari alkoholia, vaikka olen vauvan kanssa. Imetys vain estää.

Ymmärrän, että sinä et pidä siitä - mutta kyseessä ei ole mikään itsestäänselvyys. Eli mielestäni käyttäydyit väärin, kun raivosit asiasta. Voit esittää toiveen, ja sitten keskustelelle asiasta.

Vierailija
40/54 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikaatio, kommunikaatio, kommunikaatio.

Siis mikä kommunikaatio? Oikeasti minun olisi pitänyt erikseen keskustella hänen kanssaan, ettei ole ok juoda alkoholia, kun hoitaa vauvaa? Ajattelin sen nyt olevan ihan itsestään selvyys ja olen pitänyt häntä hyvin fiksuna miehenä eikä käynyt edes mielessä, että tekisi noin. Ap