Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies ihmetteli, miksen ollut meikannut treffeillä

Vierailija
25.02.2023 |

Onko sopivaa teistä tälläinen? Sanoin, etten juuri meikkaa. Mietin nyt, poistanko koko mätsin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama onko nainen meikannut treffejä varten vai ei, kunhan ottaa vaan suihin.

Vierailija
42/44 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olitko laittanut tinderiin itsestäsi kuvan meikattuna? Useat miehet olettavat saavansa kuvan mukaisen naisen sinne treffeille ja mielestäni olisi asiallista laittaa sinne tinderiin myös se meikitön kuva ettei toinen tunne oloaan huijatuksi.

Entäs me, pieni vähemmistö, jotka on baarissa tavannut? :) mulla oli meikkiä runsaasti kun olin viihteellä jossa tapasin nykyisen mieheni 4v sitten. Olen varsin erinäköinen meikittä ja tukka lintassa. Ei ole mies vielä valittanut että huijauksen makua :)

Ikääkin jo toki on, yli 45 ollaan. Että meikittä en todella ole enää mikään hehkeä beibi.

Ja siis toki meikkaan päivittäin, etten ole mikään homsantuu, mutta meikittä tuo mies joutuu mut näkemään päivittäin kun pesen meikit illalla sekä toki aamulla ennen meikkausta. Ja joka yö.

Mutta jos treffi ilmoituksessa on kuvankaunis meikattu nainen ja treffeille tuleekin meikkaamaton laittamaton nainen niin ymmärrän miehen pettymyksen. Ja sama toisin päin. Kuvassa komea siisti mies ja ensi treffeillä vastaan tulee mörrimöykky niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Flag, sulta!

Vierailija
44/44 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vastaisuudessa laittaa Tinderiin sellaisia kuvia, jotka vastaa vaikkapa sitä ensitreffien todennäköistä olotilaa. Jos on pelkkiä studiokuvia ja muokattuja selfieitä, niin saattaa tulla väärä käsitys. Ja jos ymmärsin oikein ja ap:n deittimiehellä oli myös meikkiä, niin siinä tapauksessa yllätyksenä meikittömänä treffeille saapunut ap on saattanut antaa vaikutelman ettei laittautuminen olekaan teille yhteinen mielenkiinnon kohde, toisin kuin mitä hänen profiilinsa kuvat ovat antaneet ymmärtää.