Mitä haluaisit sanoa työkaverillesi, pomollesi tai asiakkaallesi, mutta se ei olisi ok?
Kommentit (99)
Käyt niin usein vessassa ja piereskelet niin paljon että olisi syytä varmaan tutkia pitäisikö tuota pastan ja pizzan syöntiä vähentää. Nimimerkillä työpiste vessan vieressä ja kaikki kuuluu. Tämä pomolle, mies jos sillä on merkitystä, jolla on aina valtavat hiilarimätöt eväänä.
Työkaverille: keskity omaan työhösi, älä muiden. Jos sinulta ei kysytä, älä neuvo. Älä lupaile muiden puolesta mitään. Opettele organisoimaan omaa työtäsi. Jos olet vitt*mainen muille, et voi olettaa, että muut ovat sinulle kivoja (sitä saa mitä tilaa).
Työkaverille: Älä juorua toisten ihmisten asioita, huomioi se että joku josta puhut voi olla työkaverisi sukulainen yms. Äläkä aina arvostele toisia, esim. ulkonäköä. Kehut vain niitä joista itse hyödyt jotenkin. Mielistelet pomoa.
"ttuako mua vainoat omasta mokastasi, fiksaa se itse ja evvk jos et osaa tai pysty..."
Miten voit olla noin kuvottava ja tyhmä.
Olet ylikasvanut vauva, jos en olisi raivosi kohteena. Koliikkikohtauksesi huvittaisi minua. Olet työmaakakara, Hyi saa@ana!
Ei usko anna teille mitään eri vapauksia etkä ole sen kummempi kun muutkaan. älä esitä pyhää kun oikeasti et muuta tee kun haukut ja juoruat muista kaiken aikaa pomoille sinä olet se naama norsun vit.. oleva rouva.
Hyvää tarkoittavat neuvot tarkoittavat hyvää sanojalle itselleen sekä hänen lähipiirille.
Haluaisin sanoa: olet kuuma. Rakastellaanko?
Että olet tämän paikan kuumin mies, wau;)
Vierailija kirjoitti:
Pussataanko?
Pikkujouluissa ehkä?
Maksa vihdoinkin velkasi niille joilta olet lainannut! Velat maksamatta jo vuosia.
Haluaisin sanoa samassa roolissa eri organisaatioalueella työskentelevälle kollegalle L, että erittäin epäammattimainen tapasi toimia on rekisteröity jo ajat sitten laajalla tässä firmassa. Ihmettelenpä sitä miten sait vuosia sitten sitten pestin eikä rekry ottanut selvää taustastasi ja siitä miten olit saanut kenkää edellisestäkin firmasta. Tunsin sieltäkin ihmisiä ja ne ketkä siellä sinut tiesi, naureskelivat, että "ai, se on nyt teillä". Eräässä asiakastapaamisessa oli erikoinen tilanne kun kuulivat että olet nykyisin meillä töissä, se reaktio ei ollut todellakaan positiivinen.
Olet muiden siivellä ja muiden osaamisella pätevä henkilö, joka osaa kyllä taitavasti hyödyntää muiden argumentteja, taulukoita ja tekemisiä omiin tarkoitusperiin jotta näyttäisit edes jotenkin työsi osaavalta. Luuletko ettemme huomaa miten keräilet heti kun mahdollista irtopisteitä niin omissa kuin asiakaspalavereissa ja mielistelet oikein "lirkun lärkyn" avoimesti tiettyjä tahoja ja koitat saada siten hyväksyntää. Me kaikki tiedämme miten jätät puolet töistäsi, velvoitteistasi ym tekemättä toisin kuin me muut.
Kalenterissasi ei ole mitään merkintää mutta et vastaa puhelimeen, et s posteihin, et soita takaisin päiväkausiin. Alaisesi eivät ole kuulleet sinusta viikkoihin vaikka kalenterissasi on merkintä että olet ko paikkakunnalla. No et ole tavoitettavissa koska et ole edes töissä vaan hoitelet omia henk koht asioita ja tissuttelet, lojut kotona muka "etätöissä". Tiedätkö että sinusta näkyy ja kuuluu se että tissuttelet vähän enemmänkin. Me kaikki jotka olemme kanssasi olleet tekemisissä ihmettelemme miten olet saanut pitää työpaikkasi kaikki nämä vuodet. Ihmettelemme toki myös sitä että miten loputtomasti organisaatiossa katsotaan sitä että joku oikeasti pääsee noin paljon vähemmällä kuin muut, tällä vastuutasolla. käsittämätöntä. Toivomme että tähän tulee muutosta pian.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mussa kyrsii sua?
Ilmanko olen saanut useat potkut aiemmin, koska itsehän kysyisin varmaankin suoraan tätäkin, jos aihetta ilmenisi pidempään. En tajua, miksei ongelmia voisi ottaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
työkaveri: On todella huonoa käytöstä huutaa töissä ja haukkua muita ihmisiä. Sinä et ole kunnossa. Kunpa tajuaisit hakea itsellesi apua.
Eikö tuosta olisi ihan syytäkin mainita?
Työkaverille (nainen): Minä ajattelen sinua usein ja minulla on tunteita sinua kohtaan.