Mitä haluaisit sanoa työkaverillesi, pomollesi tai asiakkaallesi, mutta se ei olisi ok?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Työkavereille haluttas sanoa, et mä oon ainut joka sai bonuksen. Mut en voi. 🥳😁
No ei bonus,palkkio ehkä. Jonka esimies ano vain mulle. Kehuja sain viime aikaisista toiminnoista. Kun muut kollegat eivät ottaneet asioita hoitoon vaan minä ne tein, että hommat rullas kun johto ei ollu paikalla. Ja kollegoita on useita kymmeniä, kaikki kun oli vaan no voi voi,kukaan ei tehny mitään. No minä tein,kiitos mulle.
Heh, mistä tiedät että se oli vain sulle?
Haluaisin sanoa esimiehelle: "Mun tekis mieli tappaa sut!
Olet ihan ammattitaidoton sadisti.
Oletteko rohkeita vai lampaita jotka kannattelevat pomon hovia ja sahaatte samalla omaa oksaa pitkällä tähtäimellä kun ette uskalla ottaa epäkohtia itse reilusti esille tai vähättelette sellaisen panosta joka sen tekee.
Pahasti päässä vikaa, kun kaikin tavoin hankaloitetaan joidenkin työtä
Vierailija kirjoitti:
Pahasti päässä vikaa, kun kaikin tavoin hankaloitetaan joidenkin työtä
👍
Kävisit edes joskus suihkussa ja pesisit vaatteesi. Lemuat ihan hirveälle.
Pomolle:
Ihan hieman alkanut v*tuttamaan, että muut nyppivät rusinat pullasta, kun työvuoroja jaetaan ja voivat vain ilmoituksella jättää tulematta, jos on krapula tai ei huvita.
Onneksi minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta olla tässä työssä, että siinä kohtaa kun tatti otsassa kasvaa tarpeeksi isoksi niin adjö.
Siinäpä sitten kärvistelette, kun luotettavin ja ainoa sanansa pitävä työntekijä lähtee. Hyvää konkurssia...
Asiakkaalle: Lue ne s*tanan ohjeet äläkä soittele tänne.
Kollega: hyvä että sait uuden työpaikan. En tosin ymmärrä miten sait sen, sillä koskaan et saanut aikaan mitään määräajassa kun saikutit jatkuvasti.
Veetuttaa kollegat jotka vain hengailee työmaalla.
Olisi pyykkejä pestävänä, jääkaapin perkausta, roskien vientiä ym.
Kaikki jää tekemättä vaikka aikaa olisi - yövuorot.
Pomolle - et oikeasti ole kovinkaan pätevä tehtävässäsi. Miten ikinä olet joskus päässyt johtajarooliin? Salli mun nauraa. Ja toinen asia - älä yritä tukkia meidän suita, se on varsin amatöörimäinen yritys, epäasiallista ja typerää nykypäivänä. Etkö tajua että me tajutaan sinun itsesi olevan huono tiiminvetäjä kun et kestä sitä että alaiset nostaa esille epäkohtia.
Minkälainen johtaja yrittää toistuvasti vaientaa alaisensa?
Ole hiljaa edes ne kaksi saamarin sekuntia kun minulla on suunvuoro, ja opeta sille ylistressaantuneelle koiraparallesi käytöstapoja. Se että se on rotan kokoinen ei tee siitä OK että se puree ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalle: Lue ne s*tanan ohjeet äläkä soittele tänne.
Asiakas asiakaspalvelijalle: Tehkää s**tana sellaiset ohjeet jotka aasikin löytää ja ymmärtää älkääkä olettako että asiakas ymmärtää teidän sisäpiirislangianne!
Asiakasyrityksen yhteyshenkilölle sanoisin että olet typerin ja typerimmällä tavalla käyttäytyvä vastinpari koko työurani aikana. Et osaa edes käyttää MS Ofgice työkaluja, saati työsi vaatimia järjestelmiä. Missä ihmeen suojatyöpaikassa olet? Olet välillä sekaisin kun seinäkello, jankutat samoja asioita ja kilahtelet ihan pikkuasioista. Pyrkimyksesi olla ja tuoda esille autoritäärisyyttäsi on lähinnä huvittavaa. Mitähän sun oma, hyvin napakkana ja nopeaälyisenä pidetty esihenkilösi mahtaa miettiä sinusta. Jäisit jo eläkkeelle.
Äp äp äp - lopeta hyvän sään aikana vihjailu siitä ketä tunnet ja kenen kanssa olet ollut tekemisissä. Kukaan heistä ei ole ollut koskaan pätkän vertaa kiinnostunut sinusta. Eikä mitään xxx piirejä ole olemassakaan ja jos joillakin on, et kuulu niihin millään tasolla enää. Tietäisitpä vaan totuuden, kuka oli (tai on edelleen) ja kenen kanssa.
Tiedätkö että puheesi ovat teinityttöjen tasoisia. Suustasi purskahtelee nykyisin liian usein jotain mikä ei todellakaan kuulu rooliisi. Olet juuri niin tyhmä kuin miltä näytätkin.
Pomo hyvä, olet mukava mutta välillä yllättävän typerä etkä osaa ajatella nokkaasi pidemmälle, et osaa johtaa etkä päättää mitään isompia asioita itse, tarvitset aina tukea päätöksillesi joltain, vaikka alaisiltasikin. Kuitenkin sitten hyvin pikkuasioihin otat kantaa ja haluat päättää niitä asioita jotka ovat meidän eli alaistesi päätettävissä. Matkit minua ja huomaan monissa asioissa olevani sinua todella paljon pätevämpi. Tosin olen tehnytkin aikaisemmin paljon vaativampaa työtä kuin sinä nyt ja siksi huomaankin ettet ole kovinkaan pätevä. Olet pikkumainen loukkaantuja ja heikkoitsetuntoinen koska kehut ja korostat itseesi liittyviä asioita toistuvasti. Muuten hemmetin helppo pomo.
Vierailija kirjoitti:
Kollega: hyvä että sait uuden työpaikan. En tosin ymmärrä miten sait sen, sillä koskaan et saanut aikaan mitään määräajassa kun saikutit jatkuvasti.
Ehkäpä uusi työpaikka on ilmapiiriltään parempi
Vierailija kirjoitti:
työkaveri: On todella huonoa käytöstä huutaa töissä ja haukkua muita ihmisiä. Sinä et ole kunnossa. Kunpa tajuaisit hakea itsellesi apua.
Miksei tuollaista asiaa voisi sanoa juuri noilla sanoilla hänelle itselleen päin naamaa seuraavan kerran, kun hän aloittaa? Miksi hänelle annetaan / on annettu teidän muiden toimesta kuva, että hän voi / saa jatkaa vapaasti tuollaista tyyliään kenenkään puuttumatta siihen? Miksi juuri hänelle on ylipäätään annettu hiljainen lupa sellaiseen työyhteisössänne?
Fakta on, että hänen työsopimuksessaan ei tasan tarkkaan ole kohtaa, jossa hänelle annettaisiin lupa kiusata muita ja häiritä yleistä talon henkeä. Fakta on myös, että teidän muiden työsopimuksissa ole kohtaa, jossa teidät velvoitettaisiin sietämään sellaista käytöstä oman palkkanne eteen. Ryhdistäytykää ja yhdistäkää voimanne!
Kollegalleni: et ole pomoni. Opettele käytöstavat ja puhu muille ympärilläsi asiallisesti.