Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletan että mies petti

Vierailija
24.02.2023 |

Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta

Kommentit (321)

Vierailija
261/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.

Se on totta, että puhelimen kaivelu ilman lupaa on rangaistava teko. Itseäni ainakaan eivät mitkään pilipalisyytteet ja sakot pelota, jos kaivelulla saa käräytettyä pettäjän. Pieni hinta siitä, että saa petollisen ihmisen pois elämästään ja totuuden selville. Toki epäilyksistään täytyy olla aika varma, että kaivelemaan lähtee. Joskushan nuo kärähtämiset käyvät ihan niin, että puhelimeen tulee viesti joka näkyy esikatselussa lukitusnäytöllä ja sillä hetkellä puhelin on petetyn kumppanin vieressä tai hän on ojentamassa sitä pettäjälle eli näkee siis vahingossa ilman kaiveluita, että perttimarjaana lähetti viestin Tinderissä tai wa- viesti alkaa muisteloilla, kuinka mahtavaa oli viime yönä.

Se, että mies uhkailee erolla, jos ottaa yhteyttä tuohon naiseen, on merkki siitä ettei homma kestä päivänvaloa. Miksi noin äärimmäinen reaktio, jos kerran on puhtaat jauhot pussissa? Luulisi että, jos ei ole mitään hämärää tuossa suhteessa, haluaisi puhdistaa kaikki epäilyt. Nyt tuolla luo vain lisää epäilyksiä, kumma jos rehellinen ihminen ei sitä tajua.

On sitten eri asia, jos ap on sellainen, että epäilee millon mistäkin ja kyseessä on jo toinen syytös pettämisestä viikon sisään. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka epäilevät jatkuvasti puolisonsa käyvän vieraissa. Silloin ymmärtäisin miehen reaktiota, voi tuntua nololta, jos kumppani ottaa usein yhteyttä vaikka kavereihin tai työkavereihin epäillen pettämisestä. Olettaen siis, että mies ei petä.

Petin nuorempana poikaystävääni ja jäin kiinni, kun hän tutki puhelimeni. En missään nimessä syyttänyt häntä, vaan olin aidosti todella pahoillani ja häpeissäni. Ei olisi tullut mieleenkään haastaa häntä oikeuteen, kun itse olin loukannut toista todella pahasti.

Sanoisin että aika paatunut saa olla, jos hermostuu siitä että toinen selvittää oikeutetusti totuuden. Jos on mitään moraalia ja empatiaa jäljellä, osaa olla pahoillaan ja hävetä omaa toimintaansa. Koska ei se pettäminen oikein ole, vaikka siihen olisi syynsä. En osannut lähteä huonosta suhteesta, olin läheisriippuvainen ja pelkäsin yksinoloa mutta se oli minun ongelmani ja vikani, ei poikaystävän. Vaikka suhde olisi huono, pitäisi se osata lopettaa oikealla tavalla, koska pettämällä rikkoo toisen lisäksi myös itseään.

Sarjapettäjillä jotka pettävät suhteesta toiseen ei ole normaalin ihmisen moraalia taikka empatiakykyä jäljellä. He suuttuvat jos joku puolella sanallakaan arvostelevat pettäjiä.

Sarjapettäjillä on vakavia ongelmia omassa tunteiden tunnistamisessa tai hallinnassa. Todennäköisimmin peräisin vanhemmilta. Jokainen petetyksi joutuu kärsimään toisen kyvyttömyydestä ratkaista sisäisiä ongelmiaan. Omaa toimintaa (parisuhteissa) kannattaa useinkin tarkastella kriittisesti, mutta pettäminen on puhtaasti pettäjän häpeä. Valitettavan moni petetty kokee kuitenkin huonommuudentunteita "jäätyään kakkoseksi" pelissä, johon ei tiennyt osallistuneensa.

Vierailija
262/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.

Se on totta, että puhelimen kaivelu ilman lupaa on rangaistava teko. Itseäni ainakaan eivät mitkään pilipalisyytteet ja sakot pelota, jos kaivelulla saa käräytettyä pettäjän. Pieni hinta siitä, että saa petollisen ihmisen pois elämästään ja totuuden selville. Toki epäilyksistään täytyy olla aika varma, että kaivelemaan lähtee. Joskushan nuo kärähtämiset käyvät ihan niin, että puhelimeen tulee viesti joka näkyy esikatselussa lukitusnäytöllä ja sillä hetkellä puhelin on petetyn kumppanin vieressä tai hän on ojentamassa sitä pettäjälle eli näkee siis vahingossa ilman kaiveluita, että perttimarjaana lähetti viestin Tinderissä tai wa- viesti alkaa muisteloilla, kuinka mahtavaa oli viime yönä.

Se, että mies uhkailee erolla, jos ottaa yhteyttä tuohon naiseen, on merkki siitä ettei homma kestä päivänvaloa. Miksi noin äärimmäinen reaktio, jos kerran on puhtaat jauhot pussissa? Luulisi että, jos ei ole mitään hämärää tuossa suhteessa, haluaisi puhdistaa kaikki epäilyt. Nyt tuolla luo vain lisää epäilyksiä, kumma jos rehellinen ihminen ei sitä tajua.

On sitten eri asia, jos ap on sellainen, että epäilee millon mistäkin ja kyseessä on jo toinen syytös pettämisestä viikon sisään. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka epäilevät jatkuvasti puolisonsa käyvän vieraissa. Silloin ymmärtäisin miehen reaktiota, voi tuntua nololta, jos kumppani ottaa usein yhteyttä vaikka kavereihin tai työkavereihin epäillen pettämisestä. Olettaen siis, että mies ei petä.

Petin nuorempana poikaystävääni ja jäin kiinni, kun hän tutki puhelimeni. En missään nimessä syyttänyt häntä, vaan olin aidosti todella pahoillani ja häpeissäni. Ei olisi tullut mieleenkään haastaa häntä oikeuteen, kun itse olin loukannut toista todella pahasti.

Sanoisin että aika paatunut saa olla, jos hermostuu siitä että toinen selvittää oikeutetusti totuuden. Jos on mitään moraalia ja empatiaa jäljellä, osaa olla pahoillaan ja hävetä omaa toimintaansa. Koska ei se pettäminen oikein ole, vaikka siihen olisi syynsä. En osannut lähteä huonosta suhteesta, olin läheisriippuvainen ja pelkäsin yksinoloa mutta se oli minun ongelmani ja vikani, ei poikaystävän. Vaikka suhde olisi huono, pitäisi se osata lopettaa oikealla tavalla, koska pettämällä rikkoo toisen lisäksi myös itseään.

Sarjapettäjillä jotka pettävät suhteesta toiseen ei ole normaalin ihmisen moraalia taikka empatiakykyä jäljellä. He suuttuvat jos joku puolella sanallakaan arvostelevat pettäjiä.

Sarjapettäjillä on vakavia ongelmia omassa tunteiden tunnistamisessa tai hallinnassa. Todennäköisimmin peräisin vanhemmilta. Jokainen petetyksi joutuu kärsimään toisen kyvyttömyydestä ratkaista sisäisiä ongelmiaan. Omaa toimintaa (parisuhteissa) kannattaa useinkin tarkastella kriittisesti, mutta pettäminen on puhtaasti pettäjän häpeä. Valitettavan moni petetty kokee kuitenkin huonommuudentunteita "jäätyään kakkoseksi" pelissä, johon ei tiennyt osallistuneensa.

Jotkut sarjapettäjät pitävät somessa äärimmäisen kovaa ääntä siitä kuinka pettäminen on pettämisen kohteeksi joutuneen syytä ja hänen pitäisi itseasiassa pyytää pettäjältä anteeksi eikä toisinpäin niinkuin normaalit ihmiset ajattelevat. Sarjapettäjä kääntää siis kaiken päälaelleen. Syynä juuri tuo tunnehallinan puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoltahan tuo kuulostaa, mutta itse en haluaisi suoraan epäillä pettämistä. Olen itsekin vieraillut toisen naisen luona ja satavarmasti kaverina. Mitään ei sattunut. Joskus voi olla tarve puhua jonkun vähän tuntemattomamman kanssa elämästä ja ongelmista. Varsinkin kun parisuhteessa on jotain vaikeaa menossa. 

Mutta kuten yllä moni on kehoittanut, niin voit soittaa sille naiselle tai tekstitellä. Ei siinä mitään menetä. Äläkä rupea saman tien riehumaan vaan anna sen naisen selittää oma näkökulmansa. Muutenkaan ei ole mitään järkeä riehua jollekin sulle ventovieraalle. Jos mies on tehnyt jotain, niin se on ensisijaisesti miehen vika. Sehän voi olla että se "toinen nainen" ei edes tiedä sun olemassaolosta.

Paljon voimia!

M53

Vierailija
264/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne on mieslapset. Haluavat kivoja hetkiä ja naisen paapomista. Väistävät aikuiselämän vastuita ja velvollisuuksia.

Vierailija
265/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sarjapettäjät pitävät somessa äärimmäisen kovaa ääntä siitä kuinka pettäminen on pettämisen kohteeksi joutuneen syytä ja hänen pitäisi itseasiassa pyytää pettäjältä anteeksi eikä toisinpäin niinkuin normaalit ihmiset ajattelevat. Sarjapettäjä kääntää siis kaiken päälaelleen. Syynä juuri tuo tunnehallinan puute.

Yleensähän ihminen moralisoi omia tekemisiään sellaisella "käänteislogiikalla" eli syy onkin partnerin. Se on aika inhimillistä, koska kukaan ei halua tuntea olevansa paska tyyppi.

M53

Vierailija
266/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne on mieslapset. Haluavat kivoja hetkiä ja naisen paapomista. Väistävät aikuiselämän vastuita ja velvollisuuksia.

Toki jotkut ovat ja me miehet ehkä "aikuistumme" naisia hitaammin. Minulla on miehenä juuri päinvastainen tarina eli elätin rouvaa reilut 6 vuotta ja sitten hän meni pettämään. Olin tosi rakastunut ja ostin joka kuukausi lahjoja sekä kokkasin kotona. 

Vierailija
267/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoltahan tuo kuulostaa, mutta itse en haluaisi suoraan epäillä pettämistä. Olen itsekin vieraillut toisen naisen luona ja satavarmasti kaverina. Mitään ei sattunut. Joskus voi olla tarve puhua jonkun vähän tuntemattomamman kanssa elämästä ja ongelmista. Varsinkin kun parisuhteessa on jotain vaikeaa menossa. 

Mutta kuten yllä moni on kehoittanut, niin voit soittaa sille naiselle tai tekstitellä. Ei siinä mitään menetä. Äläkä rupea saman tien riehumaan vaan anna sen naisen selittää oma näkökulmansa. Muutenkaan ei ole mitään järkeä riehua jollekin sulle ventovieraalle. Jos mies on tehnyt jotain, niin se on ensisijaisesti miehen vika. Sehän voi olla että se "toinen nainen" ei edes tiedä sun olemassaolosta.

Paljon voimia!

M53

Joo kaveri voi olla, mutta oletko lähetellyt pusuhymiöitä, ottanut yhteisselfieitä ja soitellut yhtenään vaimoltasi salaa?

Vierailija
268/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen yhtäläisyyden pettäjien kanssa, että pettäjät valehtelevat todella paljon.

Eli kaikki nämä tarinat "kontrolloiva puoliso, puoliso ei anna seksiä, puoliso ei huomioi, puoliso sitä ja tätä" on varmaan lähes kaikissa tapauksissa valetta. Koska pettäjät hakevat uudelta puolisolta sympatiaa, empatiaa ja huomiota. Harvoin sitä huomiota saa, jos toteaa "joo mun puoliso huolehtii kodista, lapsista ja vielä jaksaa muakin, mutta petämäpä silti..." 

Huvittavinta pettäjissä on vielä se, että he todellakin ovat kotona niitä klassisia mieslapsia, jotka rasittuvat kun joutuvat hetken hoitamaan lapsia, ja jotka määkivät, että tarvitsevat (loputtomasti) sitä omaa aikaa ylitöissä, miesluolassaan tai harrastuksissa. Jos vaimo pyytää viidettä kertaa, että voisiko herra siivota haisevat harrastuskamppeensa pois eteisen oven edestä, niin vaimo on kauhea määräilevä tyranni. Pettäjä on myös aikamoinen marttyyrienkeli, jos kerrankin vie lapset vaikka leikkipuistoon. Saattaa jopa alkaa innostumaan siitä, kun saa ihailevia katseita urhoollisesta suorituksestaan. Heti kotiin tultua alkaa kiukuttelu (ei lasten, vaan isän). Pettäjä haluaisi olla ikuisesti kotona asuva teini, siksi vaimoksi valitaan äidiksi sopiva hahmo, ja ollaan yllättyneitä kun parisuhde ei tunnukaan seksikkäältä romanssilta, ja järkevyydestään huolimatta vaimo ei haluakaan huolehtia itse ihan kaikesta. Vika nähdään kuitenkin edelleen vaimossa, ja sitä kauheutta paetaan johonkin, missä sitä valheellista imagoa on turvallista ylläpitää, esim. "vaimo se vaan makaa ja valittaa kotona, mutta minä sentään huolehdin kunnostani pyöräilemällä koko vapaa-aikani, työkaverikin kehui kun on timmit reidet." (= pakenen todellisuutta).

Vierailija
269/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakia voi siis rikkoa silloin kun se sattuu itselle sopimaan? Aivan samalla logiikalla kumppani voi olla uskoton silloin kun se sattuu hänelle sopimaan. Ketjun voi lopettaa.

Vierailija
270/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi saanut ronkkia miehesi puhelinta. Sekin on rikos.

Vierailija
271/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on surkimuksia. Haluaa suhteen, mutta ei halua kunnioittaa sitä toista eli ei rakasta. Koittaa saada vaan rusinat pullasta. Naisen joka auttaa taloudessa ja jolta saa samalla reikää sekä sivusuhteita mistä ei halua kertoa puolisolle. Jos olisi rehti niin alusta asti ehdottaisi avointa suhdetta että nainenkin voisi pitää sivusuhteita, mutta se ei näille käy vaan haluaa omistaa ja pettää. Pettäjä ei kestä itse tulla petetyksi tai salli sivusuhteita toisille vaan haluaa antaa vain itselleen "oikeuden" siihen omassa päässään. Usein ovat mustasukkaisiakin tämän takia ettei vaan se oma puoliso kehtaisi pettää! Tai sitten vaan suututaan kun jää kiinni sivusuhteesta ja se onkin "puolison" vika että pettää. Vastuuta ei oteta omista teoista tai päätöksistä vaan muiden vika. Pettäjät välttelee kaltaisiaan pettäjiä kun eihän se nyt ole kiva itse tulla petetyksi. Ehei. Pettäjät ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä.

Vierailija
272/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon voimia!

M53

Joo kaveri voi olla, mutta oletko lähetellyt pusuhymiöitä, ottanut yhteisselfieitä ja soitellut yhtenään vaimoltasi salaa?

No en ole, paitsi pusuhymiöitä vaihtelen hyvien ystävien kanssa. Ei siinä mitään pahaa ole, jos homma ei sitten eskaloidu pettämiseen. Vaimoni saa mielihyvin tehdä samaa sydänystäviensä kanssa.

M53

Vierailija
273/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät on surkimuksia. Haluaa suhteen, mutta ei halua kunnioittaa sitä toista eli ei rakasta. Koittaa saada vaan rusinat pullasta. Naisen joka auttaa taloudessa ja jolta saa samalla reikää sekä sivusuhteita mistä ei halua kertoa puolisolle. Jos olisi rehti niin alusta asti ehdottaisi avointa suhdetta että nainenkin voisi pitää sivusuhteita, mutta se ei näille käy vaan haluaa omistaa ja pettää. Pettäjä ei kestä itse tulla petetyksi tai salli sivusuhteita toisille vaan haluaa antaa vain itselleen "oikeuden" siihen omassa päässään. Usein ovat mustasukkaisiakin tämän takia ettei vaan se oma puoliso kehtaisi pettää! Tai sitten vaan suututaan kun jää kiinni sivusuhteesta ja se onkin "puolison" vika että pettää. Vastuuta ei oteta omista teoista tai päätöksistä vaan muiden vika. Pettäjät välttelee kaltaisiaan pettäjiä kun eihän se nyt ole kiva itse tulla petetyksi. Ehei. Pettäjät ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä.

Ymmärrän sinua hyvin. Itse sanoisin, että "pettämiseen taipuvaisten pitäisi olla vain avoimessa suhteessa." Kuten mainitsit. Minun mielestäni suhteen pelisäännöt pitää sopia ihan alussa. Ne ovat yhteisiä sopimuksia. Olen itse nuorena mennyt pettämään ja tunnen siitä huonoa omatuntoa että ei ollut rohkeutta erota ensin. Ei ollut mitään tarvetta pettää toisen selän takana (vaikka suhde ei niin hyvin voinutkaan silloin).

M53

Vierailija
274/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei saa polttaa blossiakaan lain mukaan. Olen itsekin sortunut puhelimen ronkkimiseen ja syy oli avokin ihmeelliset reissut milloin minnekin. Kyllä se tietyllä tapaa helpotti eroamista kun sain tietää mitä peliä hänellä oli. Ihan rauhassa erottiin ilman tappeluita. Hänellä kun ei ollut hirveästi tarjota selityksiä. Miespuoliset kaverit on täysin ok ja heidän kanssaan saa mun mielestä heittää härskiäkin läppää.

M53

Vierailija
275/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei saa polttaa blossiakaan lain mukaan. Olen itsekin sortunut puhelimen ronkkimiseen ja syy oli avokin ihmeelliset reissut milloin minnekin. Kyllä se tietyllä tapaa helpotti eroamista kun sain tietää mitä peliä hänellä oli. Ihan rauhassa erottiin ilman tappeluita. Hänellä kun ei ollut hirveästi tarjota selityksiä. Miespuoliset kaverit on täysin ok ja heidän kanssaan saa mun mielestä heittää härskiäkin läppää.

M53

Jatkan vielä sen verran, että miksi on oltava parisuhteessa jos se ei riitä? Ei mulla ainakaan ole sellaista tarvetta. Olen aina sanonut tästä parisuhteessa. Minua ja reaktioitani ei tarvitse pelätä. Rakkauden loppuminen on ihan normaalia ja siitä pitää uskaltaa sanoa.

M53

Vierailija
276/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua hyvin. Itse sanoisin, että "pettämiseen taipuvaisten pitäisi olla vain avoimessa suhteessa." Kuten mainitsit. Minun mielestäni suhteen pelisäännöt pitää sopia ihan alussa. Ne ovat yhteisiä sopimuksia. Olen itse nuorena mennyt pettämään ja tunnen siitä huonoa omatuntoa että ei ollut rohkeutta erota ensin. Ei ollut mitään tarvetta pettää toisen selän takana (vaikka suhde ei niin hyvin voinutkaan silloin).

M53

Mua on petetty aikoinaan ja juuri sama tyyppi vahtasi mun tekemisiä vaikka mitään syytä ei ollut. En pettänyt itse koskaan. Sitten alkoi tulla suuttumisia ja kommentointia laihuudestani mikä johtui tuosta suhteesta yms. Aloin epäillä ja lopulta jäikin kiinni kun sen oma kaveri kertoi. Itse ei edes kiinni jäädessäänkään halunnut myöntää mitään. Oli sellainen tyyppi ettei halunnut itselleen huonoa imagoa, mutta silti perseili. Oli siis tosi selkärangaton. Sä kuulostat järkevältä ja fiksulta kun myönnät omat virheet ja kadut asiaa. Tosiaan jos jo alussa sopii avoimen suhteen niin ei ole ongelmaa. Selän takana touhuaminen ilman sopimusta taas on.

Vierailija
277/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen yhtäläisyyden pettäjien kanssa, että pettäjät valehtelevat todella paljon.

Eli kaikki nämä tarinat "kontrolloiva puoliso, puoliso ei anna seksiä, puoliso ei huomioi, puoliso sitä ja tätä" on varmaan lähes kaikissa tapauksissa valetta. Koska pettäjät hakevat uudelta puolisolta sympatiaa, empatiaa ja huomiota. Harvoin sitä huomiota saa, jos toteaa "joo mun puoliso huolehtii kodista, lapsista ja vielä jaksaa muakin, mutta petämäpä silti..." 

NIinpä, miehet eivät tajua että 65% lapsista on käenpoikasia, ja siihen tarvitaan se että nainen pettää.

Voitko nyt mennä *ttuun hokemasta tuota valhettasi? Joka hel_tin viestiketjussa sama homma.

Miksi lainasit ja levitit sitä? Jotta se varmasti jäisi palstalle, vaikka alkuperäinen poistuisi kun riittävän moni sen liputtaa asiattomaksi?

Vierailija
278/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan on ainoa rikos. Pettäminen on moraalitonta, mutta ei rikos.

Vierailija
279/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se heppi pökkimisestä kulu, eli ei ole AP:lta mitenkään pois vaikka mies olisikin käynyt vieraissa.  Hei haloo, nyt eletään jo vuotta 2023, eikä mitään 1950-lukua!

Niinpä, muuta mitäs sitten kun se äijän oma rakas muikkeli höylää jonku toisen sedän heppiä?? EI KESTÄ ÄIJÄN EGO SITÄ, tasan varmasti muikkeli lentää kiertoon😂

Hah, suomiäijien heikko itsetunto sallii kyllä oman munan uittamisen tautipil luissa, mutta mutta, kun nainen tekee saman, on hel ve tissökin viileömpää🤣

Vierailija
280/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi suomisetä perseilee! Mistä näitä tulee? Kotikasvatus viturallaan vai mikä on kun setien itsetunto on niin saa ta nan surkea, että pitää pettämään alkaa?