Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletan että mies petti

Vierailija
24.02.2023 |

Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta

Kommentit (321)

Vierailija
221/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.

Se on totta, että puhelimen kaivelu ilman lupaa on rangaistava teko. Itseäni ainakaan eivät mitkään pilipalisyytteet ja sakot pelota, jos kaivelulla saa käräytettyä pettäjän. Pieni hinta siitä, että saa petollisen ihmisen pois elämästään ja totuuden selville. Toki epäilyksistään täytyy olla aika varma, että kaivelemaan lähtee. Joskushan nuo kärähtämiset käyvät ihan niin, että puhelimeen tulee viesti joka näkyy esikatselussa lukitusnäytöllä ja sillä hetkellä puhelin on petetyn kumppanin vieressä tai hän on ojentamassa sitä pettäjälle eli näkee siis vahingossa ilman kaiveluita, että perttimarjaana lähetti viestin Tinderissä tai wa- viesti alkaa muisteloilla, kuinka mahtavaa oli viime yönä.

Se, että mies uhkailee erolla, jos ottaa yhteyttä tuohon naiseen, on merkki siitä ettei homma kestä päivänvaloa. Miksi noin äärimmäinen reaktio, jos kerran on puhtaat jauhot pussissa? Luulisi että, jos ei ole mitään hämärää tuossa suhteessa, haluaisi puhdistaa kaikki epäilyt. Nyt tuolla luo vain lisää epäilyksiä, kumma jos rehellinen ihminen ei sitä tajua.

On sitten eri asia, jos ap on sellainen, että epäilee millon mistäkin ja kyseessä on jo toinen syytös pettämisestä viikon sisään. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka epäilevät jatkuvasti puolisonsa käyvän vieraissa. Silloin ymmärtäisin miehen reaktiota, voi tuntua nololta, jos kumppani ottaa usein yhteyttä vaikka kavereihin tai työkavereihin epäillen pettämisestä. Olettaen siis, että mies ei petä.

Petin nuorempana poikaystävääni ja jäin kiinni, kun hän tutki puhelimeni. En missään nimessä syyttänyt häntä, vaan olin aidosti todella pahoillani ja häpeissäni. Ei olisi tullut mieleenkään haastaa häntä oikeuteen, kun itse olin loukannut toista todella pahasti.

Sanoisin että aika paatunut saa olla, jos hermostuu siitä että toinen selvittää oikeutetusti totuuden. Jos on mitään moraalia ja empatiaa jäljellä, osaa olla pahoillaan ja hävetä omaa toimintaansa. Koska ei se pettäminen oikein ole, vaikka siihen olisi syynsä. En osannut lähteä huonosta suhteesta, olin läheisriippuvainen ja pelkäsin yksinoloa mutta se oli minun ongelmani ja vikani, ei poikaystävän. Vaikka suhde olisi huono, pitäisi se osata lopettaa oikealla tavalla, koska pettämällä rikkoo toisen lisäksi myös itseään.

Vierailija
222/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.

Se on totta, että puhelimen kaivelu ilman lupaa on rangaistava teko. Itseäni ainakaan eivät mitkään pilipalisyytteet ja sakot pelota, jos kaivelulla saa käräytettyä pettäjän. Pieni hinta siitä, että saa petollisen ihmisen pois elämästään ja totuuden selville. Toki epäilyksistään täytyy olla aika varma, että kaivelemaan lähtee. Joskushan nuo kärähtämiset käyvät ihan niin, että puhelimeen tulee viesti joka näkyy esikatselussa lukitusnäytöllä ja sillä hetkellä puhelin on petetyn kumppanin vieressä tai hän on ojentamassa sitä pettäjälle eli näkee siis vahingossa ilman kaiveluita, että perttimarjaana lähetti viestin Tinderissä tai wa- viesti alkaa muisteloilla, kuinka mahtavaa oli viime yönä.

Se, että mies uhkailee erolla, jos ottaa yhteyttä tuohon naiseen, on merkki siitä ettei homma kestä päivänvaloa. Miksi noin äärimmäinen reaktio, jos kerran on puhtaat jauhot pussissa? Luulisi että, jos ei ole mitään hämärää tuossa suhteessa, haluaisi puhdistaa kaikki epäilyt. Nyt tuolla luo vain lisää epäilyksiä, kumma jos rehellinen ihminen ei sitä tajua.

On sitten eri asia, jos ap on sellainen, että epäilee millon mistäkin ja kyseessä on jo toinen syytös pettämisestä viikon sisään. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka epäilevät jatkuvasti puolisonsa käyvän vieraissa. Silloin ymmärtäisin miehen reaktiota, voi tuntua nololta, jos kumppani ottaa usein yhteyttä vaikka kavereihin tai työkavereihin epäillen pettämisestä. Olettaen siis, että mies ei petä.

Kerrotko miehelle jos pengoit sen puhelimen etkä löytänyt mitään?

Jos mies epäilee naista pettämisestä palstlla ulvotaan kuinka mies itse pettää koska uskoo puolisostaan pahaa.

Miten teille ei ole samat säännöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin nuorempana poikaystävääni ja jäin kiinni, kun hän tutki puhelimeni. En missään nimessä syyttänyt häntä, vaan olin aidosti todella pahoillani ja häpeissäni. Ei olisi tullut mieleenkään haastaa häntä oikeuteen, kun itse olin loukannut toista todella pahasti.

Sanoisin että aika paatunut saa olla, jos hermostuu siitä että toinen selvittää oikeutetusti totuuden. Jos on mitään moraalia ja empatiaa jäljellä, osaa olla pahoillaan ja hävetä omaa toimintaansa. Koska ei se pettäminen oikein ole, vaikka siihen olisi syynsä. En osannut lähteä huonosta suhteesta, olin läheisriippuvainen ja pelkäsin yksinoloa mutta se oli minun ongelmani ja vikani, ei poikaystävän. Vaikka suhde olisi huono, pitäisi se osata lopettaa oikealla tavalla, koska pettämällä rikkoo toisen lisäksi myös itseään.

Sarjapettäjillä jotka pettävät suhteesta toiseen ei ole normaalin ihmisen moraalia taikka empatiakykyä jäljellä. He suuttuvat jos joku puolella sanallakaan arvostelevat pettäjiä.

Vierailija
224/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että toisen puhelimen lukemin on viestäsalaisuuden rikkomista, josta voi saada enimmillään 2 vuotta vankeutta. Ei kannata tonkia puolison puhelinta tai sähköpostia. 

Vierailija
225/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että toisen puhelimen lukemin on viestäsalaisuuden rikkomista, josta voi saada enimmillään 2 vuotta vankeutta. Ei kannata tonkia puolison puhelinta tai sähköpostia. 

Jank jank

Vierailija
226/321 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille naiselle, että sulla on HIV, että siksi pitäisi saada tietää, onko hänellä jotain tauteja, jotka voisivat tarttua sinuun ja vaarantaa yleisterveytesi. 

Tämä on hyvä; nainen ymmärtää, että hyvä syy soittaa, jos uskoo. Kerro vielä, että olet raskaana.

Vierailija
227/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että toisen puhelimen tutkiminen on rikos, josta voidaan tuomita vankeutta. 

Siitä sitten vaan rikosilmoitusta tekemään ja silleen.

Vierailija
228/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että toisen puhelimen tutkiminen on rikos, josta voidaan tuomita vankeutta. 

Luitko edes aloituksen?

Kertoo olevansa lähettämässä perhekuvia puhelimesta jolloin naisen kuvakin löytyi.

Vierailija
229/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän oli vain syömässä raikkaita voileipiä,ei hätää

Nauttinut mehevää piirakkaa pikemminkin.

Vierailija
230/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän oli vain syömässä raikkaita voileipiä,ei hätää

Nauttinut mehevää piirakkaa pikemminkin.

Uuden rakkausihmisen piirakkaa joo. :D

Vierailija
231/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen. Voit toki jäädä liittoon 2 lapsen feikki-ydinperhettä pitämään pystyssä, mutta miehesi ei vaan yksinkertaisesti ole uskollinen, piste. Eroaminen tulee olemaan raskasta mutta selviät siitä, aivan kuten tuhannet muutkin naiset joka vuosi. Tukea tulet saamaan niin paljon että tunnet saavasi rakkautta ja myötätuntoa enemmän kuin olet saanut liitossasi. Usko minua, kokemusta on ja ihan parilta eri kerraltakin.

On selvää että hän on pettänyt. Pusuemojit, yhteiskuvat, salailua missä käynyt. Nyt valitset itse, suljetko silmät vai oletko realisti ja eroat jolloin säästät itseltäsi aikaa, todennäköisimmin vuosia.

Jos epäilet vielä ylireagoivasi, vaihda itsesi miehen paikalle. Olisiko ok että lähettelisit pusuemojeja miehelle, jonka kotona olet käynyt ja salannut sen mieheltäsi? Tuskinpa vaan.

Päätöstä et tee vain itsellesi - lapsesi tulevat näkemään miten mies kohtelee naista ja se heijastuu myös heidän suhteisiinsa aikuisina. Erityisesti jos lapsesi ovat tyttäriä.

Lähetän sinulle lämpimän halauksen. Voimia. Pidä itsestäsi ja lapsistasi huolta.

t. Äiti, ex-vaimo, petetty ja nyt erittäin onnellinen itsenäinen nainen joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään ja se tuntuu erittäin hyvältä <3

Vierailija
232/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt sitten kävi ap?

Vierailija
233/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jank jank

Jännä että on teitä jankkaajia jotka pitävät viestintäsalaisuuden rikkomista pienempänä ongelmana kuin jotakin sivusuhdetta. Sivusuhteet ei ole oikein, mutta ei nyt silti kovin isoja juttuja ihmisen elämän mittakaavassa.

Vierailija
234/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa poliisilla olla pokassa pitelemistä, kun pettäjä menee rikosilmoitusta tekemään. Voi itku, puolisoni käräytti minut salasuhteesta.

Vierailija
235/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä ei saa olla iloa ja valoa? Miesvihaa, yhyy+

Vierailija
236/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää, mutta ei välitä, harva välittää. En minäkään. Yritä elää sen kanssa.

Vierailija
237/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, enimmillään on avainsana. Pikkusakot siitä jaetaan, vähimmillään. Sekin summa vähemmän sitten on avioerossa on varallisuutta, kun jaetaan lusikat tasan eli usein mies kuittaa käytännössä tuosta summasta puolet. Sitten vielä elarit päälle. Aika win tilanne selvittää, pettääkö äijä vai ei.

Vierailija
238/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa poliisilla olla pokassa pitelemistä, kun pettäjä menee rikosilmoitusta tekemään. Voi itku, puolisoni käräytti minut salasuhteesta.

Myös lööppien lukijoita naurattaa. Saa ainakin pettäjä vastineeksi kuuluisuutta.

Vierailija
239/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, enimmillään on avainsana. Pikkusakot siitä jaetaan, vähimmillään. Sekin summa vähemmän sitten on avioerossa on varallisuutta, kun jaetaan lusikat tasan eli usein mies kuittaa käytännössä tuosta summasta puolet. Sitten vielä elarit päälle. Aika win tilanne selvittää, pettääkö äijä vai ei.

Pettävä tyyppi pitää jättää samantien.

Vierailija
240/321 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehesi pettää. Tunnistan itseni tuosta vuosien takaa kun petin vaimoa ja monta kertaa. Kaikki tuon on todella raastavaa jokaiselle osapuolelle. Näin jälkikäteen kun tuo tarve saada pesää lähes keltä tahansa on hiipunut, olen helpotunut.