Oletan että mies petti
Kuukausi sitten mies kävi työmatkallaan. Tää on niin klassinen tilanne, että itseäkin naurattaa että tilaisuus tekee varkaan.Olen 1 lapsen äiti ja raskaana. No jäi mulle kiinni siitä että oli vieraillut jonkun naisen luona hänen KOTONAAN kuukauden tuntemisen jälkeen. Ei kertonut mulle asiasta KUUKAUTEEN ja eikä varmasti ois muutenkaan kertonut kun ei kuulemma tarvi semmosia kertoa, mutta kaikki muut matkan yksityiskohdat muisti kertoa, mutta ei tätä. No miten jäi kiinni? Puhelimesta löytyi yhteiskuva selfie mutta olihan se viaton, mutta snäpistä löytyi joku naisen laittama osoite tallennettuna ja seuraavana tämä yhteiskuva. Puhelimesta löyty myös puhelinnumero ja puhelulokista tiivistä yhteydenpitoa tähän päivään saakka. Eiks ookki ihan selvät merkit ettei ole mistään kaveruudesta kysymys, niinkuin hän väittää. Pari sydäntä ja pusuhymiöitäkin vaihdeltu viimeksi. Menee mies roskiin. Mutta mulla ois tässä semmonen ässä että naisen numero on mulla hallussa niin tiedustelenko että pitääks mun mennä seksitautitesteihin vai mikä on homman nimi? Kun väittää kiven kovaan ettei olis mitään vakavaa ollu kun ruokailua ja tutustumista. 😂 mutta kuka menee ensitapaamisella toisen kotiin jos aikeet on täysin puhtaat. Ja kaikenpäälle mies sano mulle että jos otan yhteyttä naiseen ja tiedustelen niin on varma ero että pitäs luottaa naisen sanaan. Jokatapauksessa ero on päällimmäisenä jo koska luottamus meni koko salailusta
Kommentit (321)
Eikö sieltä puhelimesta olisi samalla voinut kaivaa myös Palmen murhan, Hoffan hautapaikan ja Bodomin tapahtumat? Olisi saatu mokoma renttu syytteeseen niistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syyllistyit rikokseen kun menit katselemaan miehesi puhelinta ilman lupaa. Keksitty tarina taas mutta tuo rikoksella rehvastelu kannattaa ottaa vakavasti.
Ja tuo sivuseikka tässä kokonaisuudessa onkin se tärkein asia? Just joo.
Onhan se kuitenkin lisäjuonne tässä herttasarjan kiihottavassa jatkotarinassa. Aika taitavasti kuitenkin rakennettu kun jo kymmenen sivua väkivaltakiimaa on saanut aikaiseksi. Siitä pisteet.
Väkivaltakiimaa? Missä sinä näet väkivaltaa? En näe että missään olisi kehotettu väkivaltaan.
Pettäjän kritisointi ei ole väkivaltaa. Pettäjän omat teot katsotaan usein henkiseksi väkivallaksi taas.
Väkivaltakiimaa. Pikkuhousut jo märkänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syyllistyit rikokseen kun menit katselemaan miehesi puhelinta ilman lupaa. Keksitty tarina taas mutta tuo rikoksella rehvastelu kannattaa ottaa vakavasti.
Ja tuo sivuseikka tässä kokonaisuudessa onkin se tärkein asia? Just joo.
Onhan se kuitenkin lisäjuonne tässä herttasarjan kiihottavassa jatkotarinassa. Aika taitavasti kuitenkin rakennettu kun jo kymmenen sivua väkivaltakiimaa on saanut aikaiseksi. Siitä pisteet.
Väkivaltakiimaa? Missä sinä näet väkivaltaa? En näe että missään olisi kehotettu väkivaltaan.
Pettäjän kritisointi ei ole väkivaltaa. Pettäjän omat teot katsotaan usein henkiseksi väkivallaksi taas.
Väkivaltakiimaa. Pikkuhousut jo märkänä?
Taitaa olla jonkun sarjapettäjän sairaalloinen defenssi syyttää kriittikkiä väkivallaksi. Rakastaahan aidosti nämä eivät osaa. Heiile rakkaus on maanis-depressivistä vuoristorataa.
Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Avauksen perusteella mies vaatii uskomaan sanaa, joten tuskin on antanut lupaa puhelimen kaiveluun. Toisen puhelimen tutkiminen ilman lupaa on yksityisyyden loukkaus ja rangaistava teko siinä missä pettämisestä on vasta epäily eikä mitään todisteita.
Jankuti-jankuti joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitat naiselle, kerrot että näit miehen puhelimessa pusuhymiöitä ja että mies uhkasi erolla jos otat yhteyttä vaikka heillä ei ole mitään meneillään miehen mukaan.
Ole rauhallinen ja asiallinen ja sano että raskautesi takia sinun pitäisi tietää onko mies tehnyt jotakin joka voi vaarantaa sikiön terveyden.
Miten sen miehen teot kodin ulkopuolella voi vaarantaa sikiön terveyden?
Meinaatko että mahdolliset seksitaudit jää eteiseen? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä lapsista erolapsia miehen tyhmyyden takia. Toinen nainen kokee sitäpaitsi voittaneensa, jos eroat.
Itse tekisin (ja tein) niin, että jatkoin (ja jatkan) avioliitossa, mutta otin itse myös sivusuhteen kun nuorin lapsi oli 2v. Ei mitä tahansa tarvi sietää 😀
Mikä motiivina sivusuhteelle? Kosto vai halusit oikeasti toista miestä?
En maksa edes puolta menoista joten en voi erotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitat naiselle, kerrot että näit miehen puhelimessa pusuhymiöitä ja että mies uhkasi erolla jos otat yhteyttä vaikka heillä ei ole mitään meneillään miehen mukaan.
Ole rauhallinen ja asiallinen ja sano että raskautesi takia sinun pitäisi tietää onko mies tehnyt jotakin joka voi vaarantaa sikiön terveyden.
Miten sen miehen teot kodin ulkopuolella voi vaarantaa sikiön terveyden?
Meinaatko että mahdolliset seksitaudit jää eteiseen? :-D
Meinaatko että ap levittelee tuollaiselle lettuaan? :-D
ei kai sun testeihin tarvi mennä kun olet raskaana ja et ole antanut sille toosaa vai oletko?
ilmeisesti et ole pitänyt tarpeeksi huolta miehestäsi eli olet laskenut sen täysillä kasseilla kodin ulkopuolelle vai?
sitä ei pitäisi tehdä aina kandee tykittää mällit kurkkutorveen vaikka ennen ukon lähettämistä kauppaan sillä tyhjillä kasseilla mies ei ajattel naisia hetkeen
Olen tarkkaillut miehen watsapp käytöstä jonkun aikaa. Kovin usein paikalla mutta minulle harvoin viestittelee. Jopa viiden minuutin välein.
Minä en ole häntä aiemmin stalkannut, sillä olin päättänyt luottaa. Vasta kun jäi kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä, olen alkanut seurata.
Kuulemma mitään ei ole tapahtunut. Tämä on harmitonta.
Harmittaa. Meillä oli aikaisemmin kaikki hyvin.
Vai oliko. Epäilen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkkaillut miehen watsapp käytöstä jonkun aikaa. Kovin usein paikalla mutta minulle harvoin viestittelee. Jopa viiden minuutin välein.
Minä en ole häntä aiemmin stalkannut, sillä olin päättänyt luottaa. Vasta kun jäi kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä, olen alkanut seurata.
Pettää satavarmasti. Jos ei kykene lopettamaan tuollaista tai suuttuu sinulle kun kysyt aiheesta niin asia on selvä. Pettäminen ja viestittely jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että puhelimen kaivelu ilman lupaa on rangaistava teko. Itseäni ainakaan eivät mitkään pilipalisyytteet ja sakot pelota, jos kaivelulla saa käräytettyä pettäjän. Pieni hinta siitä, että saa petollisen ihmisen pois elämästään ja totuuden selville. Toki epäilyksistään täytyy olla aika varma, että kaivelemaan lähtee. Joskushan nuo kärähtämiset käyvät ihan niin, että puhelimeen tulee viesti joka näkyy esikatselussa lukitusnäytöllä ja sillä hetkellä puhelin on petetyn kumppanin vieressä tai hän on ojentamassa sitä pettäjälle eli näkee siis vahingossa ilman kaiveluita, että perttimarjaana lähetti viestin Tinderissä tai wa- viesti alkaa muisteloilla, kuinka mahtavaa oli viime yönä.
Se, että mies uhkailee erolla, jos ottaa yhteyttä tuohon naiseen, on merkki siitä ettei homma kestä päivänvaloa. Miksi noin äärimmäinen reaktio, jos kerran on puhtaat jauhot pussissa? Luulisi että, jos ei ole mitään hämärää tuossa suhteessa, haluaisi puhdistaa kaikki epäilyt. Nyt tuolla luo vain lisää epäilyksiä, kumma jos rehellinen ihminen ei sitä tajua.
On sitten eri asia, jos ap on sellainen, että epäilee millon mistäkin ja kyseessä on jo toinen syytös pettämisestä viikon sisään. Sellaisiakin ihmisiä on, jotka epäilevät jatkuvasti puolisonsa käyvän vieraissa. Silloin ymmärtäisin miehen reaktiota, voi tuntua nololta, jos kumppani ottaa usein yhteyttä vaikka kavereihin tai työkavereihin epäillen pettämisestä. Olettaen siis, että mies ei petä.
Tuota sairaalloinen mustasukkaisuus-korttia käyttävät juurikin pettäjät joilla on salattavaa ja jotka eivät ole valmiita kertomaan totuutta sitä kysyttäessä.
Yksikin julkisuudestakin tunnettu tyyppi joka on pettänyt liitoissaan ja myöntänyt sen lehtihaastatteluissa jaksaa tasaisin väliajoin huudella somessa juurikin tuosta puhelinasiasta.
Muistaakseni lehthaastattelussa totesi jäi silloiselle puolisolleen kiinni pettämisestään juurikin niin että puoliso löysi viestittelyä tän tyypin puhelimesta.
Sittemmin tuo petoskumppani jätti tuon tyypin ja se kyllä oli ihan oikea ratkaisu
Rikosilmoitus tuommoisesta naisesta, joka tutkii puhelinta ja viestejä. Laitonta. Ei ihme, että mies etsii uutta ja parempaa, luotettavampaa naista kuin tällaista aloittajan kaltaista itseään täynnä olevaa kanaemoa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi tietää, onko joku whats upissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi tietää, onko joku whats upissa?
No oletuksena se "viimeksi nähty" tai "paikalla" on päällä. Toki voi kytkeä pois mutta sitten ei voi kytätä muiltakaan.
Porvoossa miehillä vaan näyttää loputtomasti riittävän sellaisia kännyköitä joiden sormenjälkitunnistus avaa puhelimen vaimon sormenjäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa miehillä vaan näyttää loputtomasti riittävän sellaisia kännyköitä joiden sormenjälkitunnistus avaa puhelimen vaimon sormenjäljellä.
Ehkäpä Porvoossa on sitten pettäjämiehiä paljon.