Kymmeniä kannabispsykooseita viikossa pelkästään HUS:n alueella
Kommentit (1407)
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaistutkijoiden mukaan tupakan nikotiini vaurioittaa aivoja, ja intialaistutkijoiden mukaan eräs tupakan kemikaaleista muuttaa valkosolujen toimintaa aivoissa. Taudinaiheuttajien lisäksi ne alkavat hyökätä myös terveitä aivosoluja vastaan.
Nikotiini on erittäin voimakas myrkky. Pisara puhdasta nikotiinia paljaalle iholle tiputettuna tappaa ihmisen.
Jännästi on lailliseksi valittu sellaiset aineet, jotka ovat erittäin myrkyllisiä ja joiden aiheuttama riippuvuus on kovien huumeiden luokkaa.
Opiskeluaikoina otin joskus bileissä savuja jointeista vuosikausien ajan, epäsäännöllisen säännöllisesti esim. parin kuukauden välein. En koskaan ostanut omaan käyttöön, joten ilman toleransseja vaikutus oli se että alkoi naurattamaan aivan helkkaristi ja suu veti väkisin virneelle. En jäänyt minkäänlaiseen koukkuun, en ymmärrä mikä tuosta päihteestä tekee edes laittoman, varsinainen pelle hermanni -päihde, joka epäilemättä sopisi joillekin rähinägeenisuomalaisille.
Subutex taas on kova huume, opiaattien vastike, näihin jäädään oikeasti koukkuun jo yhdestä kerrasta. Tuntuu ilmeisesti liian hyvältä, orgasmiselta. Elämä menee autostereoiden ja muun pöllimiseen, jotta saadaan seuraava annos, millään mulla ei ole väliä.
Ongelma on se, että nykypäivänä nuoret kokeilevat kannabista hyvin nuorina alle kaksikymppisinä, ja huomattuaan sen lieveyden ajattelevat, että valtio ja poliisi on valehdellut heille tästä, joten sama pitää paikkansa muihinkin huumeisiin. Näinhän ei todellakaan ole. Juuri tämän takia kannabis kannattaisi laillistaa! Olen nuorten kanssa tekemisissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovien huumeiden käyttö on siis moninkertaistunut Suomessa muutamassa vuodessa ja koviin huumeisiin nuoret kuolevat eniten Suomessa koko EU:n alueella, ja täällä paapatetaan muutamasta ”kannabispsykoosista”? Eikä kukaan kykene edes kertomaan montako sellaista psykoosia vuosittain Suomessa on, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde.
Mitä ihmeen väliä on onko se ainoa? Eikö nyt mene kaaliin että se on aina mukana noissa psykooseissa ja täysin vältettävissä. Ja helposti. Naksautetaan kaltaisiltasi nilviäisiltä niskat nurin.
Kovat huumeet ovat paljon suurempi ongelma Suomessa kuin kannabis, mutta jostain syystä sinua ei kiinnosta valistaa oikeasti vaarallisista huumeista.
Myös kahvi, tupakka, alkoholi, kokaiini ja amfetamiini ovat mukana psykooseissa. Aiotko joskus niistäkin "valistaa"?
Itselle riittää että kannabisaktivistit lakkaisivat peittelemästä aineen mahdollisia haittoja.
Dekriminalisoinnin kannalla olen ollut jo pidemmän aikaa vaikka itse en ainetta käytä
Eli et koe mitään tarvetta valistaa kovista huumeista, vaikka niiden käyttö on moninkertaistunut Suomessa muutamassa vuodessa, ja nuoret kuolevat EU:n alueella eniten koviin huumeisiin Suomessa?
Huumevalistajat taas yrittävät esittää kannabiksen paljon haitallisempana mitä se on, mutta se ei sinua haittaa?
Aaahaahahaha
Opettele lukemaan ei jumalauta
Katohan nyt uusiks mitä kirjoitin ja väitinkö missään tuollaista mitä kirjoitat
Ahahahahaah
Eli et koe mitään tarvetta valistaa kovista huumeista, vaikka niiden käyttö on moninkertaistunut Suomessa muutamassa vuodessa, ja nuoret kuolevat EU:n alueella eniten koviin huumeisiin Suomessa?
Ei saatana että sä oot tyhmä äijä hohhoijaa.
Missä helvetin perseessä oon tollasta väittänyt?
Että voi ihminen olla tyhmä, huhhuh
Pitäisikö kovista huumeista valistaa enemmän, kun Suomessa niiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ja nuoret kuolevat EU:n alueella eniten koviin huumeisiin Suomessa? Subutex esimerkiksi koukuttaa loppuelämäksi jo viikon päivittäiskäytöllä, ja riippuvuus on voimakkaimpia päihderiippuvuuksia maailmassa. Suurin osa ei pääse eroon ennen kuolemaa.
Ainakaan en omassa elämässäni näe kenenkään näitä valehtelevan haitattomiksi
Oletko itse yhtäkään riviä elämässäsi kirjoittanut kovien huumeiden haitoista? Tuskinpa.
Eikä kannabistakaan kukaan sinun lisäksesi kutsu haitattomaksi. Kannabis on vähähaittaisin jopa runsaassakin päivittäiskäytössä, mutta ei täysin haitaton.
Jatkuvasti täällä näkee ihmisiä jotka vähättelevät kannabiksen haittoja tai jopa sanovat haitattomaksi vedoten että kaikki mahdolliset haitat johtuvat joistain muista tekijöistä
En ole nähnyt kenenkään muun sanovan kannabista täysin haittattomaksi kuin sinun.
Entä oletko itse yhtäkään riviä elämässäsi kirjoittanut kovien huumeiden haitoista? Tuskinpa.
Mistä helvetistä etten olisi? Eikä se liity aiheeseen millään tavalla
Minkälaisia juttuja olet kirjoitellut kovien huumeiden haitoista?
Mitä helvettiä se liittyy tähän? Ei saatana että voi ihminen olla tyhmä
Kuvittelet jotenkin jatkuvasti aihetta vaihtamalla viedä keskustelun pois kannabiksen haitoista
Ei jumalauta huhhuh, en uskois että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa jossen itse näkis
Entä minkälaisia juttuja olet itse kirjoitellut vuosien aikana kovien huumeiden haitoista? Vai onko asia kiinnostanut lainkaan?
Johan sanoin sulle etten törmää missään aktivisteihin jotka haluaisivat laillistaa esim subutexin.
Tässä ketjussa on kyse kannabiksesta, siksi siitä puhutaan
Kuin saatanan sekasin voi ihminen olla ettei tuotakaan tajua
Subutex kannattaisi laillistaa. Vaikka sen aiheuttama riippuvuus on sitä luokkaa, että suurin osa ei pääse siitä eroon ennen kuolemaa, niin Subutex tuo tosi paljon rahaa lääkeyhtiölle. Siksi se kannattaisi laillistaa.
Onko jollain jotain ajatelmaa, että kuinka monen vuoden ajan subutex-riippuvaisen pitää ensin rikastuttaa ammattirikollisia ja tehdä rikoksia rahoittaakseen subutexin käytön, ennen kuin riippuvaiselle annetaan aineet ilmaiseksi valtion toimesta, että ei tarvitse enää tehdä rikoksia?
Vierailija kirjoitti:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Jehovantodistajiin kuuluva Irti Huumeista ry:n perustaja.
Suomessahan kaikki näkyvimmät huumevalistajat ovat aina olleet jonkun marginaalisen uskonlahkon edustajia eli kansanomaisesti sanottuna "hihhuleita".
Lääkekannabista Tanskasta
https://yle.fi/uutiset/3-11140970
.
Tanskaan nousee jättimäisiä halleja, jotka täytetään kannabiksella – Kanadalaisfirmat valtaavat nyt Euroopan markkinoita ja tähtäimessä on myös Suomi. Euroopan laillisten lääkekannabismarkkinoiden arvon arvioidaan kasvavan miljardeihin euroihin lähivuosina.
.
https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis
.
https://yle.fi/uutiset/3-10650937
EU-parlamentti haluaa lääkekannabiksen Kela-korvauksen piiriin
.
Parlamentti kehottaa EU-komissiota ja jäsenvaltioita käsittelemään esteitä, jotka haittaavat kannabiksen käyttöä lääkinnällisiin tarkoituksiin.
Parlamentti huomauttaa lauselmassaan, että "on todisteita siitä, että kannabis tai kannabinoidit voivat olla tehokkaita ruokahalun parantamisessa ja painonmenetyksen estämisessä hivin/aidsin yhteydessä ja että ne voivat helpottaa mielenterveyden häiriöitä, kuten psykoosia ja Touretten oireyhtymää, ja lieventää epilepsian sekä Alzheimerin taudin, niveltulehduksen, astman, syövän, Crohnin taudin ja glaukooman oireita ja pienentää liikalihavuuden ja diabeteksen riskiä ja lievittää kuukautiskipuja".
Humalassa hommat sujuu ja aivosolut saa kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovien huumeiden käyttö on siis moninkertaistunut Suomessa muutamassa vuodessa ja koviin huumeisiin nuoret kuolevat eniten Suomessa koko EU:n alueella, ja täällä paapatetaan muutamasta ”kannabispsykoosista”? Eikä kukaan kykene edes kertomaan montako sellaista psykoosia vuosittain Suomessa on, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde.
Mitä ihmeen väliä on onko se ainoa? Eikö nyt mene kaaliin että se on aina mukana noissa psykooseissa ja täysin vältettävissä. Ja helposti. Naksautetaan kaltaisiltasi nilviäisiltä niskat nurin.
Onhan sillä väliä. Et voi syyttää sekakäyttäjän päihdepsykooseista pelkästään kannabista, kun sekakäyttäjä käyttää useita päihteitä jotka voivat aiheuttaa psykooseja.
Kysymys huumevalistajille. Miksi ette koskaan kirjoita kovien huumeiden haitoista, vaikka kovien huumeiden käyttö on Suomessa kolminkertaistunut vuoden 2012 jälkeen, eikä moni enää edes kokeile kannabista ennen kovien huumeiden käyttöä?
Suurimman osan työkyvyttömien alkoholistien juomisesta rahoittaa sosiaalitoimi eli veronmaksajat. Jos ei rahoittaisi, rikollisuus alkoholismin ympärillä kasvaisi hyvin paljon kun vakavasti riippuvaiset tekisivät paljon enemmän rikoksia alkoholia saadakseen.
Alkoholistien kanssa ollaan ns. pakkoraossa. Jos juopottelua ei tueta verovaroin, rikollisuus kasvaa kun alkoholistit tekevät rikoksia alkoholihuumetta saadakseen, ja jos juomista tuetaan, veronmaksajien rahoja menee satoja miljoonia alkoholistien juomisen tukemiseen ja alkoholikauppiaiden rikastuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustelee tyypillisesti pössyttelijät ja täysin kokemattomat, väittely on yllätys yllätys kärjistynyttä tyyliin "kannabis tekee kaikki hulluiksi" tai "kannabis tekee hyvää". Kyllä, psykoosin mahdollisuus nousee, varsinkin jos siihen on muutenkin alttiutta. Ja Kannabis ei tee kaikille hyvää, ihan niinkuin ei tee alkoholikaan. Mutta kun totuus on se, että suurin osa nykyään on viihdekäyttäjiä, ei vakipössyttelijöitä, joilla syrjäytymis- ja muut mielenterveysriskit on isommat. Isoin osa on ihan kunnon veronmaksajia jotka polttavat kerran viikossa/kuussa/vuodessa. Sellaisia jotka tuntevat omat rajansa, jotka huomaa jos alkaa ahdistaa tai tulla ei-toivottuja oloja, ihan niinkuin alkoholissakin. Ja sellaiset, eli enemmist, lukee hihitellen (siihen ei tarvita pilveä) näitä sekopäitten juupas-eipäs-juttuja, kukkahattujen ja pössyttelijöiden.
Ja ylläri ylläri sieltä joku viihdekäyttäjä tulee huutelemaan, että kaikki muut ovat väärässä, koska mä olen kunnon veronmaksaja ja polttelen kerran viikossa tjst.
Viihdekäyttäjällä on kokemuksen tietoa siitä miten kannabis vaikuttaa. Se on muka tuomittavaa ja samanlainen alkoholin käyttö on hyväksyttävää. Tuo on kaksinaismoraalista shaibaa. Sellaiset jotka eivät tiedä kannabiksesta muuta kuin pelotteluvalistuksen yrittävät päteä. Kannabis on huume niin onhan sen käyttö pahempaa kuin alkoholin käyttö.
Thl taulukon haitat oli kannabikselle ykköstä ja kakkosta kun alkoholin haitat oli nelosta ja vitosta. Se taulukko poistettiin netistä samaan aikaan kun ensimmäinen ns. kannabisaloite sai yli 50 k kannatuksen. Jos se kannabis olisi puoleksikaan niin haitallista kuin vastustajat väittävät niin se ei olisi laillistunut missään. Oikeasti se laittomuus on kannabiksen suurin haitallisuus ja sille voi tehdä jotain.
Kannabista ei missään tapauksessa tule laillistaa. Psykooseja on ihan liikaa muutenkin.
Kuinka monta sellaista psykoosia vuosittain on, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde?
Kymmeniä viikossa pelkästään HUS:n alueella eli sadoittain.
Eiköhän tuossa ole mennyt vähän asiat sekaisin. Runsas yliannostus ei ole psykoosi. Jos kannabis aiheuttaisi helposti psykooseja, lääkekäyttäjien keskuudesta niitä olisi uutisoitu tosi paljon, koska lääkekäytössä käytetyt kannabismäärät ovat todella suuria päihdekäyttöön verrattuna ja käyttö on päivittäistä. Ja jos HUS:n alueen kannabispsykoosimäärät olisivat niin suuria kuin väität niiden olevan, asiasta olisi tietoa muuallakin kuin vain yhdessä Iltalehden jutussa.
Kannabiksen lääkekäyttö olisi mahdotonta, jos kannabis olisi niin haitallinen mitä huumevalistajat täällä yrittävät esittää sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
Alkoholipsykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholipsykoosi?
Paljon mahdollista, jopa todennäköistä. Satuin lukemaan tuon vuodatuksen ns. livenä. Silloin oli perjantai ilta. Osallistuin siihen keskusteluun mihin tuo tuli suomi 24 huumeet osiolla.
Kenelle tämä on yllätys?
T: 20 vuotta lastensuojelulaitoksessa työskennellyt
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä on yllätys?
Kannabiksen käyttöä ei kuitenkaan voida kieltää aikuisilta siitä syystä, että ammattirikolliset myyvät kaikkia huumeita lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta siihen? Jännä ajatella, että moni kannabiksen vastustaja on ihan avoimesti väkivallan ja ihmisten tappamisen kannattaja. Varmaan se väkivalta on aiheuttanut "huumevalistajien" lapsillekin jotain mielenterveysongelmia, joista on sitten voinut kätevästi syytellä huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä on yllätys?
Oliko yllätys?
T: Terveisiä milloin minkäkin ammattikunnan edustajana lähettävä kannabiksen laillistamisen vastustaja
Miksi niistä mahdollisista haitoista ei saa keskustella?
Kannabiksella on vaikea ketään orjuuttaa kun riippuvuus ei ole edes kahvin luokkaa. Paras orjuutushuume on edelleenkin ihan laillinen alkoholihuume, jonka aiheuttama riippuvuus on synnyttyään heroiinin luokkaa, ja koska alkoholi tuhoaa tehokkaasti aivoja, se pitää myös ihmiset tyhminä ja helppoina hallittavina ja alistettavina. Alkoholihuume on siis paras huumausaine ihmisten tappamiseen, totaaliseen orjuuttamiseen ja omaisuuksien ryöstämiseen ihan laillisesti.
Alkoholi aiheuttaa perheväkivaltaa, elinikäisiä traumoja ja mielenterveydellisiä ongelmia alkoholistiperheessä kasvaneelle, periytyvää alkoholismia, työpaikan menetyksiä, perheen menetyksiä, henkirikoksia, suuria kansanterveydellisiä ongelmia, verovarojen käyttöä ongelmien hoitamiseen, syrjäytymistä, juoppohulluutta... Miksi alkoholin käytön laillisuutta pitäisi jatkaa?
Ranskalaistutkijoiden mukaan tupakan nikotiini vaurioittaa aivoja, ja intialaistutkijoiden mukaan eräs tupakan kemikaaleista muuttaa valkosolujen toimintaa aivoissa. Taudinaiheuttajien lisäksi ne alkavat hyökätä myös terveitä aivosoluja vastaan.