Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Elokuumeilijat** keskiviikko 22.11.

22.11.2006 |

Huomenta kaikille

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kirjaimellisesti!!!

Täällä ollaan vietetty romanttinen viikonloppu miehen kanssa kylpylässä, pojan ollessa hoidossa mun vanhemmilla!!! Tai siis näin piti olla mutta kyllä otti päähän, kun alkoi vuosisadan VATSATAUTI!!! Juu, luitte ihan oikein! Ensin minä aloitin oksentamaan lauantaina ja sit mies heti perään maanantaina... Että se siitä romantiikasta...

Ja nyt on ollu molemmilla niin hirvee olo, ettei oo tehny mieli ollenkaan noita peittoja pöllyyttää, ja näin mä sit testasin " piruuttani" (veitsi haavassa vääntöö) ovista ja TIETENKIN olis just tänään!!! Joten meikäläinen on jo heittänyt hyvästit elovauvasta ja suuntaa tuonne syyskuisiin... heippa!!! *ottaa ihan h*lvetisti päähän!!!*

k@tk@ ja kp 14!!!/40

Vierailija
22/22 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä purkamaan vaikka oman navan asioitani. Tälle palstalle osallistuminen on kyllä henkisesti virkistävää, enkä tiedä, miten olisinkaan selvinnyt kaikista pettymyksistä ilman näin kivaa vertaistukea.

Ensin siis pahoitteluni tädin kiusaamille ja onnea uuteen kiertoon.

Erityispahoittelut K@tk@lle. Tiedän tunteen, kerran nukahdin itse illalla ovispäivänä ennen yritystä ja mies antoi nukkua! Siinä meni kauan kaivattu otollinen hetki ohi (mies lähti seuraavana päivänä matkalle) ja uusi tilaisuus tuntui hyvin kaukaiselta. Sulla sentään on tosi aiheellinen, vaikkakin ikävä, syy. Mun piti katsoa vaan peilistä, että kukas se mun kierron mokasi. Tsemppiä siis jatkoon!

Sitten omasta tilanteesta. Eipä mitään erityistä kuulu ja tunnu. Mielialakin on jälleen rauhoittunut. Nyt taitaa olla menossa kp 28/noin 30. En ole varma enää, laskinko oikein. Joka tapauksessa täti varmaankin tulee parin päivän sisällä. Täytyy vaan yrittää pakoilla sitä, miten parhaiten kykenee. En ole edes kaivannut testaamista, kun olen melko varma, ettei tästäkään kierrosta mitään tullut.

Täälläkin odotellaan innolla sitä ekaa plussan ilmoittelijaa! Peukutuksia kaikille piinailijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla