Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Elokuumeilijat** keskiviikko 22.11.

22.11.2006 |

Huomenta kaikille

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä täti saapui vierailulle. Tulikin 4 päivää myöhässä. Nyt päästään sitten oikeasti toimiin eli yk1 käynnistyy. Laskettu aika olisi tämän päivän mukaan 29.8 eli vielä juuri ja juuri elokuumeilijoissa mahtuu mukana olemaan.

Tänne taidettiin edelleen odottaa ensimmäistä plussaajaa. Kukahan se mahtaa olla? Plussatuulia kaikille.

Äiti1972 1/~28 yk1

Vierailija
2/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti aamusta omaa napaa..

eli tänään tai huomenna pitäs tätin saapua jos ei näy niin perjantaina tai lauantaina testailen!! olo on kyllä niin tätin tuloon merkkaava että uskonpa että kurvaa huomenna viimeistään paikalle!!kiukuttaa, vatsaa särkee,vatsa sekaisin.. kaikki nuo tätin oireita...

Jokos muut testailee???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ).( heti aluksi.Eli kp 16/26-30 on menossa ja selkä kipeä tuolta alhaalta kuin mikä ja kohtu ihan kosketushellä niin ja lämmöt paukaisseet nyt ylös.Eilen oli vielä 36.5 ja nyt 36.8 eli ovis tais olla nyt sitten.No yöllä vielä varmisteltiin joten toivotaan et tärppi kävis. Ja perjantaina kun jaksais vielä varmistuksen varmistukset heittää.Näin 2v kun yritystä takana niin ei enään ihan jokapäivä systeemillä jaksa toimia.

Niin jokos tosiaan saadaan plussa tili aukaistua täälläkin,kukas on ensimmäinen plussaaja?Jäämme sitä odottamaan ja jännittämään.

Kaikille piinailijoille paljon plussa säteitä puhaltelen.

Vierailija
4/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapainen viesti pikaisesti:

kp 21/28-32 ja koska lämmöt ei oo vielä nousseet voi olla että tuli ovuloimaton kierto :/ Toisaalta ovis saattoi olla eilen...oon kokeillut parina päivänä kohdunnipukkaa ja eilen se oli tosi ylhäällä (tosin aika kiinteä). Limaakin oli, enemmän sellasta valkoisen oloista että enpä tiedä. Ääh, hankalaa. Jos kiero sama kuin viimeksi eli 30 päivää, olisi luteaali n.11pvää (riittäväkö?). Pupuilukerrat vähissä, annan itseni kuitenkin piinailla vaikka toiveet matalalla.

Ja nyt niitä plussia naiset kehiin ;) *bd bd bd* Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
5/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ensimmäiseen yrityskiertoon lähtevällä :)

simpukankuori peukkuja pidetään että plussa napsahtaisi.

Koralli kuinka hauskaa että pääsitte miehesi kanssa " päiväkaffeille" taatusti antaa mukavamman säväyksen peiton pöllytykseen :)

Eilisessä pinossa oli paljonkin kirjoituksia siitä kuinka vaikeeta tämä vauvan tekeminen voi olla. Itekkin samaa miettiny ja ihmettelen kuinka niidne henkinen kantti kestää jotka joutuvat vuosikaudet yrittämään. Jotenkin on turhautunut olo varsinkin ku huomenissa tulee taas yksi vuosirengas lisää, mikä ei ainakaan helpota tätä tilannetta. Meillä on esikoinen ns " vahinkolapsi" , exmiehen kanssa useampi vuosi oltiin ilman ehkäsyä mutta ei saapunut haikara kylään(ei käyty missään hoidoissa tai tutkimuksissa). nykysen miehen kanssa oltiin 3kk yhdessä, luottaen varmohin päiviin ja kassos vaan tuossahan tuo meidän " varmat päivät" täyttää kohta vuoden. nykysellä miehelläni on taustalla 4v lapsettomuushoidot, kaikilla herkuilla. Joten voitte uskoa että hieman ihmeissämme oltiin ku plussa testiin tuli. Nytpä ei näytä tulevan ei vaikka kuinka haluaisi, synnytyksen jälkeen ei olla ehkäsyä käytetty meiningillä saa tulla jos on tullakeen, kunnon yritystä nyt menossa 4 kierto. vaa ei tunnu tärppäävän ja jälleen kerran on opittu se että lapsi on lahja, niitä saadaan ei tehdä!

Taitaa vaan jäädä tämäkin kierto fiaskoksi. Ajattelin oireiden perusteella oviksen olleen maanantai aamuna, mutta lämmöt ei oo nousseet ku 36,3->36,5 ja lähestulkoon kokoajan tuntuu kipua tuolla oikealla alavatsalla, semmosta juilimista ihan niinkuin ovis ois tuloillaan(tikut näyttää negaa)eli näinköhän siellä kysta kasvaa ja kipuilee...

Se hyvä puoli tässä on kun on tota ikää niin tutkimuksiin pääsee jo 6kk

.n yrittämisen jälkeen, se on sit eriasia että mihin tutkimuksiin mennään/tai hoitoja saadaan, jää nähtäväksi, tämä on vaan aikamoinen kilpajuoksu kellon tikitystä vastaan :(((((((

Mutta kaikesta huolimatta siskokullat joka kuukausi joku plussaa ja sehän se täsät jänittävän tekeekin että oisko sitä vihdoinkin itse niiden plussanneiden joukossa!!!!!!!!JAKSAMISTA meille kaikille...

Vierailija
6/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuolta heinäkuisista tipuin ja tänään on kp 1, joten lasketuksi ajaksi tulisi sitten se 29.8 2008. neljättä kuumeillaan ja yk4 lähtee käyntiin, oiskohan noissa luvuissa jotain taikaa. Tässä päättyneessä kierrossa oli kyllä loistavia oireita, joten enpä taida niihin jatkossa luottaa.

Vähän kyllä mietityttää pitäisikö tämä kuukausi jättää välistä kun esikoinen aloittaa koulun sitten ensi elokuussa ja aiemmissa raskauksissa olen joutunut osastollakin ennen vauvan syntymää olemaan. Olisi sitten kurjaa, jos itse olisi sairaalassa, enkä kotona lähettämässä esikoista koulutielle, nyyh! Ihan tippa tulee linssiin, kun ajattelenkin tuota pientä ekaluokkalaista.

No toistaiseksi kuitenkin kuumeilen tässä elokuisten porukassa, pitänee jutella miehen kanssa näistä ajatuksista myös.

Täällähän on paljon tuttuja nimiä, valitettavan monta tuolta heinähippusista tipahtaneita, no toivon kaikille plussarikasta kiertoa ja ensimmäisiä plussia aletaan odotella hetkenä minä hyvänsä!

kp1/28-29

Vierailija
7/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wintergirl, voi ei. suuret pahoitteluni sinulle.

Alkukierto on aina niin masentavaa, kun tuntuu, että ovikseen ja mahdollisiin piinapäiviin on ikuisuus matkaa..

Mutta kuten Tamatu kirjoitti, sehän tämän niin jännäksi tekeekin, kun saa seurata muiden plussaamista ja ehkä jopa olla itsekkin siinä joukossa vielä joskus..

Alotin tänään sitten ne clomit. Sofia, ei onnistunu puolittaminen ei. mut aattelin, että syön niitä vaan kolme päivää. En tiedä onko niistä noin käytettynä vastaavaa hyötyä, mutta mitä ilmeisimmin mulla kuitenkin on edelleen ongelma tuossa kiinni pysymisessä ei niinkään ovuloimisessa. Oon nyt taas jälkikäteen ihan varma, että se tuntemani kivuton supistus oli just sitä mitä sillon pelkäsinkin eli sillon se alkion alku irtos..

Voi kun tietäs vaan, että oliko tällä kertaa kyse ns viallisesta munasolusta vai mistä.. ois niin paljon helpompaa, kun tietäs tarkkaan mikä mättää. :(

Ai juu, Sofia! Meillä onkin nyt sit sama toivottu la.. sen on pakko olla hyvä enne! =)

Hirmu paljon plussaonnea kaikille!

piipaa kp 3/28 ja oisko nyt yk noin 15

Vierailija
8/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Wintergirl minkä täti teki :( olin jo niin varma, että teille olisi se heinähippu ollut tulossa. No, yhdessä taasen täällä aikanaan piinaillaan.

Piipaa: toivottavasti clomeista kuitenkin se tarvittava lisäapu nyt saataisiin!! Minäkin kun olen tässä jo omasta mielestäni todistettavasti ovuloinut 16 kiertoa, kaksi niistä nyt clomeilla, niin josko ne clomit kypsyttäisivät enemmän muniksia, joista edes yksi olisi priima ja hedelmöitys onnistuisi. Tai jos vaikka useampi hedelmöittyisi, niin yksi onnistuisi edes kiinnittymään. Minustakin tuntuu, että mun probleema liittyy kiinnittymiseen.

Ihmeen luottavaisin mielin olen tämän kierron suhteen. Hyvä niin. Positiivinen mieli kantaa pidemmälle :)

S kp2/27

Vierailija
9/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: tosiaan sama LA, pakko olla hyvä enne :))

S kp2/27

Vierailija
10/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo oma ja miehenkin pää seota, kun vain keskenään pyörittelee, joten ajattelin ilmoittautua kohtalotovereitten seuraan.

Taustaa: ensimmäinen haaveissa 07/05 alkaen, eli oisko tämä nyt yk17. Kaikennäköistä on tutkittu, niistä sitten ehkä joskus lisää. Nyt on kp23, eli viikon päästä ollaan tämän kierron kanssa jo viisaampia... Jos (melkein pidän jo mahdottomuutena meidän kohdalla) sattuisi raskaus alkamaan, la 7.8.

Saga la 7.8.

Vierailija
11/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä turhautumisesta ja v*****ksesta toivuttu ja uus yrityskierto alkakoon. Tosin tuhrua tuhrua edelleen, mitäs lie tämäkin nyt. No jokatapauksessa jäi niin lyhkäseks kierto, että elokuumeilijoissa pysyn vieläkin, la muuttuu vaan loppukuuhun =)

Niin joo, tää on kyllä korvaamaton paikka purkaa kaikki ahistus tästä vauvakuume-asiasta, ei se mieskään loputtomiin jaksa kuunnella ja ymmärtää. Kiitos teille kaikille.

Nyt on mentävä taas kotihommiin.

Plussaonnea kaikille piinailijoille!

Hertta

Vierailija
12/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ihan varma olekaan la:sta tai kp:sta. Siis koska kierukan poiston jälkeen ensimmäinen kierto oli niin lyhyt niin lähden siitä että normaalikierto olisi 28-30 päivää. Hättäsenä ihmisenä testailinkin jo viikonloppuna kun kp oli 26 eikä viivan viivaa ilmestynyt. No nyt on kp29 eikä tätiä vielä näy eikä kuulu ja pahoinvointi jatkuu edelleen. Saas nähdä kuin käy... Ja siis toista meille nyt yritellään, ensimmäistä tehtiin neljä vuotta sitten puoli vuotta, tosin silloin oli ollut ehkäisynä pillerit.

Vierailija
13/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt täti häädetty ja harjoitukset aloitettu. Ihan vielä ei ole mitään hoppua kun vasta odotellaan sitä suurta O:ta, mutta ensi viikolla tarttis sitten ihan tositoimet aloittaa. Toivottavasti nyt tämä kierto tuottaisi sitten tulosta, toivomus on joulupukille lähetetty. Nyt siis lähti käyntiin yk6 ja on kp7/28? (ihmeesti tuokin heitellyt, viime kierto 24 ja edellinen 30, joten ottaa siitä sitten selvää)

Piipaa ja Sofia, te kun niitä clomeja nyt tässä kierrossa syötte, niin saanko kysyä: saitteko reseptin ihan terveyskeskuslääkäriltä vai oletteko käyneet yksityisellä? Ja antoiko yksityinen reseptin ihan noin vain vai liittyykö siihen jotain verikokeita taikka ultraa tms? Ei ole pakko vastata jos ei halua, mua vaan kovasti nyt mietityttää että varaanko seuraavalle kierrolle sitten gyneajan ja mihin aikaan kiertoa olis paras mahdollinen aika? Ja sitten vielä sekin että jos se edellyttää jotain ultraa tai muuta vastaavaa niin tulee sen verta kallista yksityisellä että jääpi menemättä kun on tuo joulukin tulossa. Kuten huomaatte niin paljon kaikenlaista päässä pyörii...

Plussaonnea kaikille piinailijoille ja tärppionnea meille muille~~

Medison

Vierailija
14/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamatu,ja muutkin: juu, niinhän se taitaapi olla että ne vauvelit saadaan eikä " tehdä" .Ei se vaan onnistu sormia napsauttamalla. huoh, kumpa vain nyt ite kukin meistä sen pienen käärön saisi!!Ei oikeesti enään jaksais odottaa :/ mulla tosiaan vasta yk4 menossa mutta silti meinaa jo pää hajota :( noh, mutta toivo ehkä hieman vielä elää koska nyt kp 28/28 eikä tätiä vielä näy. mutta empää mää oo ennenkään tuntenu mitään ennen menkkoja eli....... :/

testiä en oo tehny,enkä ajatellukkaan tehä.koska viime kiertojen jälkeen päätin että en halua tädin lisäksi saada sitä paskaa oloa myös neg.testistä.Eli jos täti ei tuu viim.huomena niin viikonloppuna testailen!

noniin,mutta tulipas tästä vähän synkkä ja tämmönen " valivali ei jaksa" viesti.....soreyy...

Vierailija
15/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon käyny ihan yksityisellä. Menin tarkotuksella endokrinologiaan erikoistuneelle gynelle jonka toivoin ottavan huomioon nää mun kilpparivaivatkin.

Hän otatti fsh-hormoniarvon ja ultrasi. uusintakäynnillä ultrattiin myös, kun katottiin onko munarakkuloita ylipäätään olemassa ja viimeks sain sen pregnylpiikin samantien, koska kypsä munis oli näkyvillä.

reseptin sain sillon lugeihin ja varoiks, jos ei tärppää niin tän clomireseptin.

Yhtään en kyllä muista käskikö se mun tulla taas seurantaultraan, luultavasti käski, mut sen taidan jättää tältä kierrolta väliin, kun on niin heikoissa kantimissa nää yrityskerrat.

joo, ei se ilmasta ole tosiaankaan, mutta onpa ainakin vähän nopeampaa kuin yleensä julkisella puolella.

Tuo fsh hormoni pitää ottaa alkukierrosta, mutta en usko, että sillä on loppujen lopuks niin väliä mihin aikaan sinne gynelle ekaa kertaa menee. toisaalta lähellä ovista näkis ainakin samalla onko munarakkuloita ja oviksen jälkeen ultra varmistais, että onko ovuloinu!

Vierailija
16/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just herättiin esikoisen kaa päikkäreiltä..Nyt on tullu kuvaan väsymyskin...noi kun se ensi viikko tuli pian että tietää tuleeko se täti vai ei..

Tuohon lapsen saamiseen liittyen, mä tiedän kanssa ihan tarkalleen mistä on puhe, vaikka nyt onkin kyseessä meillä vasta yk3 ja tää on ensimmäinen oikein tosissaan aloitettu kierto, niin mä muistan nuo ajatukset sillon esikoista yrittäessä...Se pettymys mikä tuli kun täti tuli...ja sitten kun jotain saatiin aikaseksi niin keskenmenohan siitä seurasi..Ja sitten kun päästiin tutkimuksiin että missä vika niin meille vaan sanottiin että teille on nyt vaan käyny " huono" tuuri.

Että semmosta.Siksi onkin vaikeeta uskoa näihin oireisiin, vaikka ne enteiliskin raskautta mutta jotenki sitä on niin epäröivä ettei uskalla ajatella kuitenkaan, vaikka ajatteleekin..

Tuntuis ihan hullulta että tulisin raskaaksi ns. ekalla kerralla..Toivon mutta epäilen kovasti..

Mutta kovasti plussasäteitä kaikille!!!

Vierailija
17/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin endokrinologiaan ja lapsettomuuteen erikoistuneella lääkärillä papassa. Ja läksin clomiresepti kourassa, kun kerroin taustani..ei seuranta ultraa, vain lähete progesteroniverikokeeseen, johon en ole mennyt, kun ovistestit ja lämmöt ovat selkeästi näyttäneet ovuloinnin. Ja kesällä tuo arvo jo otettiin lapsettomuustutkimuksissa. Rahanmenoa, sanoo mun mies..

Kyllä mielessä on ollut, että olisi kiva tietää siinä kp10-11, että montako munista on kasvamassa, kun näitä clomeja käyttää. Taas mietin, menisikö tässä kierrossa vai en...vaikka siis minulle seurantaa ei määrätty.

S kp2/27

Vierailija
18/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mitä ilmeisemmin ovispäivä. Lämpö oli aavistuksen nimittäin laskenut ja persona näytti yhä munasolumerkkiä. Mä huvin vuokseni ostin oikein ovistestejäkin tähän kiertoon, kun mietin että miten tuo persona näyttää oviksen, kun siinä pitää käyttää aamupissaa ja ovistesteissä taas mieluummin jotain iltapäiväpissaa. Oletin saavani ovistesteillä bongattua lh-huipun aiemmin kuin persona. Mutta toisin kävi, eli samaa tahtia ovat ovisplussaa näyttäneet. Ihan hyvä tietää.

Huomenna siis pitäs olla lämmöt nousussa, tosin mullahan ne nousee aina aika hitaasti. Huomenna on myös gynelle meno eli sopivaan aikaan mitä ilmeisemmin. Toivottavasti näkyis ultrassa että ovis on ollut.

Mies on saanut jonkun vatsapöpön ja oli aika kipeä yöllä joten jäi kotiin täksi päiväksi toipumaan. Oli jo verrattain hyvässä kunnossa kun tulin töistä kotiin niin varmisteltiin vielä pöllyttämällä peittoja. Toivottavasti minä en sitä vatsapöpöä kuitenkaan nyt sitten saa... Melkoista sumplimista tämä touhuilu. Nytkin oli jonkin verran aikaa ja sitten lähdin hakemaan esikkoa hoidosta. Mut yleensä on aikaa touhuta vain illalla ja ollaan aika väsyneitä yleensä silloin. Aamut on niin varhaisia meillä ettei silloin pystytä touhaamaan. Nyt sattukn siis hyvin että saatiin nämä " päiväkaffit" järkättyä ja vielä kahteen otteeseen :) Ajoituskin siis täydellinen mitä ilmeisemmin, mutta onhan se ajoitus ollut sitä edellisissäkin kierroissa eikä tulosta ole tullut :/ No, nyt pitää taas jaksaa toivoa parasta.

Plussasäteitä kaikille!

Koralli73 kp 13/24-29 yk5

Vierailija
19/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin rehellisyyden nimissä täytyy myöntää että osa asiasta meni kyllä yli ymmärryksen, mikä on fsh-hormoniarvo vai oliko se tollanen? Kyllä mä nyt päätin että jos ei tässä kuudennessa kierrossa tärppää niin sitten tilaan ajan yksityiselle vaikka se sitten rahanmenoa tietääkin. Meillä ollaan kuiteskin oltu ilman hormonaalista ehkäisyä (ja silloinkin söin vain 2kk pillereitä) jo 10kk. Eniten kait tässä on ruvennut mietityttämään että kun ikääkin on jo kertynyt niin kyllähän se raskautuminenkin vaikeutuu ja mä luulen että mulla on ihan sama ongelma kuin Piipaalla, eli tuo kiinnittyminen. On sellainen näppituntuma että mulla ei ehdi kiinnittyä vaan siihen nimenomaan tarvitsisin apua. No, täytyy katsoa tämän kierron jälkeen. Mutta luulenpa tosiaan että menen sinne yksityiselle, mahtaako ne edes tuonne julkiselle puolelle mua huolia kun lapsia kuitenkin jo on.

Medison taas

Vierailija
20/22 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä kun niin päätin et en pinoudu ennen ku on jotain asiaa mut näinhän siinä kävi...

oli mulla ihan kysyttävääkin, jos joku osaa kertoa...eli mulla on nyt kp3 menossa ja ihmettelen miksi rinnat aristaa edelleen ja mahaa nipistelee mut ei kuitenkaan oo enää mitään menkkakipuja? mulla ei yleensä rinnat kipeydy ennen menkkoja, mut nyt teki ja se kipu on edelleen...nehän vuotikin hieman viikonloppuna mutta menkat alko kuitenkin. taitaa olla korvien välissä pahasti valeraskautta, en osaa muuta sanoa...

jokohan tänään saatais elokuisiin eka plussa? anyone?

CalZal kp3/29-31