Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT keskiviikkona***

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi, että pistetään välillä yhden päivän pinoja pystyyn, kun nuo pinot ovat kasvaneet niin mahtaviksi, ettei osa jaksa kahlata niitä läpi, tuntevat rimakauhua kun huomaavat että pinossa on jo yli 60 viestiä:).Olemme tunnetusti melko sanaisaa porukkaa:)

Jotai gallupin tynkää taisi eilen pukata...taidan käydä tsekkaamassa asian edellisestä pinosta ja nostan samalla tuota pikkujoulu-pinoa!

Palaaaaaaan...

Opemamma ja Leevi

Vierailija
2/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä rikkonainen yö..iida alko 3.00 vehtaa sängyssään ja yritti kääntyä mahalleen,pääsi kapalostakin kunnolla pois.nukkumaan mentiin 20.00-> jota seurasi taas huuto,mietinkin että voisko tuo kapalo sen aiheuttaa? nyt on 3 iltaa menny niin et itkee ja samalla kaavalla mennään joka ilta,maito,kapalointi ja nukkumaan?!

pakko oli antaa puol4 maitoa et nukahtaa..ku jouduin kapaloimaan uusiks..kääntyileekö muilla yöllä masulleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muuten aloteltiin maissivelli tänä aamuna,annoin 20ml ja maitoa 120ml..hyvin upposi..eilen neiti söikin vähän nihkeemmin. tosta masulleen menosta voiko noin pieni jo kääntyä tai harjoitella,tuntuu niin hassulle..sillä on selkä kaarella ja niska pitkänä ja välillä matossa kiinni kun punnertaa..emmä oikeen muuta keksi,mut esikoinen kyllä oppi kääntyy myöhemmin..

k.h.p ja iida tänään 11vkoa

PS: edelleen mitä keksiis 5¿ lahja ideaa??? vinkkei..

Vierailija
4/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan yrittää jo mahalleen mennä, koska meiän poitsuki meni eka kerran 11 vkon iässä ja sitte jatkuvasti 12 viikkoisesta eteenpäin.. Harjotteli useamman viikon just silleen, että selkä kaarella ja niskat vinossa :) Ja nyt on jatkuvana mahllaan ja huutaa, kun ei jaksa olla, ja kun käyn kääntään, nii pyörähtää samantien uudelleen..

Katita ja poitsu 3kk ja risat

Vierailija
5/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tyttö on herännyt pirteänä kiljuhanhena uuteen aamuun ;)

Pitäisi raahautua pian piskejä taluttamaan...pitää minut hyvin liikkeellä.

kiva että papunan poikaa oli saatu autettua nopeasti siellä Jorvissa ja toivottavasti masu pysyy jatkossa löysempänä. Voin hyvin kuvitella miten pahalta tuntuu kun vauvalle jotain tutkimuksia tehdään...

JouluruokaG: Mulla on outo maku jouluruokien suhteen kun minä en oikein tykkää kinkusta enkä perunalaatikosta. Rosollia aion tehdä tänä vuonna itse ja sitten kalkkunan tai broilerin fileitä ostaa varmaan ja sitten vielä porkkanalaatikkoa. Niin ja racletteja ja suklaata...

Pia

Vierailija
6/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuu kun ei pääse kääntymään.. koko ajan ku on lattialla pitää päästä kääntymään..:S kattelin esikoisen vaavikirjaa niin sekin on kääntyny jo 3kk ikäsenä selältä masulleen.. kun toi tekee sitä yölläkin

=( ei ees kapalo auta :D

Vierailija
7/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan yrittää ympäri päästä :). Meillä hilla oli tasan 3kk, esikoinen oli reippaasti yli 4kk kun käänty ekan kerran.... Juuh, nykyään saa olla jatkuvaan kääntämässä selälleen kun ei mahallaan kuitenkaan viihdy.. eikä voi mihinkään jättää yksikseen (niinku sängylle tms) kun välistä kääntyy myös mahalta selälleen, eli osaa siis jo vähän pyöriäkin...

Tää lähtee ettii joululaulujen sanoja niin voi alkaa harjotuttaa esikoista :) ;).

Vierailija
8/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minultala huono yö takana, poikanen nukkui vallan mainiosti..

Ukko on taas jossain työ jutussa ja oli yön poissa.. ja minä kun en osaa yksin nukkua..talossakin on nnniiiiiiiiiiin hiljaista kun ollaan pojan kanssa kahestaan, ja ulkona niiiiiiiiin pimeää kun ei ole enää yhtään lunta..

Eemeli kääntyi eilen mahalta selälleen! olin ihan ymmyrkäisenä siinä vieressä..!näytti ihan helpolta kaiken lisäks, senkun kierähti vain!Lisäksi toissapäivänä tuli ihan oikeita kyyneliä..melkein rupesi mammaakin itkettämään...:/

KHP, eemeli nukkuessaan lähes joka yö kääntyy mahalleen ja piereskelee antaumuksella:)

hampaista on ollu jotain juttua; kummipojalle ja isosiskolleen tullut hampaita 3kk lähtien..

Meillä torstaina 3kk nla ja rokotus..Mua jännittää jo etukäteen, piikkikammoinen kun olen...

Palaan myöhemmin taas..

kru ja eemeli 2608

Vierailija
9/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni suht hyvin yö.. Pikkumiehen eka syöttöväli yöllä on pidentynyt, joka on kyllä äidin mieleeen.. :) Nyt siis nukkuu sen 5h ennenkuin herää ekaa kertaa syömään.. (tää voi kuulostaa jollekkin lyhyeltä pätkältä, jos vauva nukkuu yönsä heräämättä tai kerran syömään). Mut meillä näin :)

Ulos ei tee mieli, ei millään.. Käytiin kyllä pienellä lenkillä pikkumiehen päikkäreitten aikaan.. Innostuin sisällä siivoamaan ja tekeen sämpylöitä.. Ja vielä innollla :) Eilen nimittäin oli niin saamaton päivä, ettei mitään jaksanu tehdä.. Mies tykkää mun tekemistä sämpylöistä hurjasti - kiva ilahduttaa sitä, kun töistä tulee..

GALLUP: Miten vauvanne nukkuu/viihtyy autossa?

Lähden käymään vanhempien luona pikkumiehen kanssa loppuviikosta.. Meinataan olla reissussa vajaa viikko (ainakin näillä näkymin). Matkaa on 550km, ni vähän jännittää miten automatka sujuu.. :) Onneksi poju viihtyy hyvin autossa, siis yleensä nukkuu kaikki automatkat.. Toivottavasti nytkin, onneksi siskoni lähtee mukaan kaveriksi, ni ei ihan kahdestaan tarvitse pikkumiehen kanssa matkustaa!!

Nyt maisteleen tuoreita sämpylöitä, NAM.

Onelinen ja pikkumies 3,5kk

Vierailija
10/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas tänään ei nukuta päivä,kiva jos yötkin menee samalla kaavalla että alkaa harjottelee kääntymistä ja ähkii joka yö.. pakko antaa maitoo vikaks jos ei muuten ala nukkuu..yleensä on syönny 5 aikaan niin nyt jo 3.30 vähän ittee väsyttäs..

nooh..ehkä se ei jaksa joka yö jumppaa..

rasittavaa vaan ku toinen raivoo ku ei onnistu vielä ja sit kitisee väsyä,eikä malta nukkuu omassa sängyssään ku alkaa harjottelee heti. tänäänki potki ittensä poikittain pinnikseen,meinaa vaunuissakin alkaa kääntyy :S esikoinenhan ei nukkunu vaunuissakaan enään ku oppi kääntyy kunnolla masulleen..sai tunti tolkulla käppäillä pihalla jotta neiti nukkuis :D

jos sitä lähtis sumpin keittoon,toistaseks nukkuu pihalla meiän iida..ehkä joutuu vatkaa vaunuja kohta..

Vierailija
11/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kurjaa keliä:( Ja aamulla kuuntelemani sääennustuksen mukaan lähipäivätkin taitaa olla tällästä. Sunnuntaina olisi joulunavaus mihin oli tarkoitus lasten kanssa mennä, mutta en tiedä onko noita kahta pienimpää sinne järkeä roudata jos taivaalta sataa vettä.

Mitäs galluppeja taas olikaan... ....

NaistenvaivatG: Onneksi ymmärtäneet vielä pysyä veks. Viime kerralla meni muistaakseni yli puol vuotta ennen kuin näyttäytyivät ja kovin epäsäännöllisessti silloinkin, kunnes sitten jo olinkin ilosesti raskaana:)

AutomatkustusG: Peppi on onneksi vaikuttanut olevan hieman säyseämpi matkalainen kuin tuo velipoika joka ei sitten ole ikinä autoilusta välittänyt. Tosin emme ole kyllä pidempiä matkoja tehneetkään. Vähän harmi toi viihtymättömyys, mun olis ihan kiva joskus suhauttaa jossain pidemmälläkin käymään, mutta ei mulla ainakaan kantti riitä yksin lähtee näiden kahden kanssa kun toinen satavarmasti huutais ja riipis itseensä vöistä veks:/ Eli pysymme kotonurkilla.

Lasten joululahjojaG: Pepille emme ole sen ihmeemmin vielä miettineet/toivoneet mitään. Jotain söpöö pientä:) Mummi on ilmoittanut, että nukke tarvii tytön saada:))) Oishan se ihan kiva jotain " tyttöjen" lelujakin pimun saada - meillä kun tuo tavara on tähän asti liikkunut aikaslailla autoakselilla. Keskimmäiselle hommataan varmaankin Fisher Pricen parkkitalo vaikka onkin aika suolasen hintainen. Koulupoika tarvii taas suksista ja luikkareista lähtien kaikkee eli hänen lahjat hommataan varmaan " järkipohjalta" ennen kaikkea.

Vitsi että mua harmittaa noi mun tuplikset kun pitäis saada ne myytyä ekaks alta pois niin vois sitten marssia lastentarvikkeeseen ja ostaa ne gracon stadium duot. Niin nyt olen aatellut tehdä, ne saisin näppärästi heitettyä auton taakse jos vaikka johkiin joskus lähtisin. Että pitikin tollanen vikaostos mennä tekemään!!!

Mutta kaipa tässä taas tarpeeksi tällä kertaa.

Ai niin, onkos muiden vauvoilla tälläistä tapaa, kun meidän Peppi sanan varsinaisessa merkityksessä ISTUU KAKALLA:)))!!! Eli miltei aina jos tyttö on pidemmän aikaa sitterissä tai turvakaukalossa niin johan räjähtää ja paineella. Ja yleensä menee sitten vaatekerta samantien vaihtoon:) Ei ole sentään luettavaa vielä siihen kinunnut:D!!!

Vieteri

Vierailija
12/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä iida tuntuu kakkaavan just aina " istuma" asennossa,eli sitterissä tai polvienpäällä ollessa..

Vierailija
13/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opemamma, kiva että laitoit yhden päivän pinon. Minä ainakin huomaan helposti jättäväni kokonaan kirjoittamatta, jos pino on ehtinyt kauhean pitkäksi. Ensin sitä yrittää lukea kaikkien kuuluumiset, sitten kun yrittää jotain kirjoittaa, on jo unohtanut mitä piti kirjoittaa tai sitten vauva tai esikoinen tarvitsee äitiä.

En ole pariin viikkoon kirjoitellut mitään, lukemassa olen kyllä käynyt. Arki vie välillä niin tehokkaasti mennessään. Olen ollut hirveän väsynyt ja aika alavireinen viime aikoina. Meillä on yöt menneet yhdeksi sirkukseksi, tytteli syö parin tunnin välein tai sitten muuten vaan jokeltelee ja hihkuu. On myös alkanut nousemaan uuteen aamuun jo ennen kuutta. Esikoinenkin on ollut aika mahdoton ja myös tämä vuodenaika masentaa. Lisäksi mies tekee aivan LIIAN pitkää työpäivää, joten ihan kaikki kotityöt ovat kaatuneet minun niskaani. Väsyttää ja välillä vähän tympiikin :(.

Tyttö täyttää perjantaina jo 4 kuukautta ja hän on kyllä aivan ihana! Aivan viime viikkojen aikana tytöstä on tullut hyväntuulinen ja nauravainen, kaikenlainen rutina ja nitinä on taakse jäänyttä. Aloittelimme kiinteiden maistelut viime viikolla ja tyttö on aivan innoissaan, kun näkee lusikkansa. Masuun ei vielä taida juuri mitään mennä, mutta kovasti tyttö kuitenkin ruokaansa maistelee ja on selvästi innoissaan saadessaan suuhunsa muutakin kuin maitoa.

Nyt kuuluu rattaista nitinää, joten on taas mentävä. Taidanpa vastailla gallupeihin vähän tuonnempana.

Vierailija
14/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen piikki väsytti pojan ihan, nukkui suurimman osan päivästä. Yöunet meni mukavasti 21-6.30 (ja heräämättä!!!). Nyt ollaan otettu jo kahdet unet ja näköjään tai siis kuulemma tarvitaan juuri ne kolmannet...Kovasti myös on maittanut maito tänään, viiden tunnin sisään poika otti kolme ruokakertaa ja jokaisella meni viimeistä pisaraa myöten 200 ml...

Kutsu siis käypi, palataan astialle

Muumu

p.s. oinasmamma, pulloäitinä annan sen lämpimän maidon pojalle..en hoksannut sitä mainita erikseen eilisessä viestissä (terveisiä vaan blondilta). Jaksamista sinulle, väsymys on todella järjen vievää...

Vierailija
15/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho teillä syödäänkin :)

millasii annoksia muuten teil syödään ja millasilla väleillä?

Vierailija
16/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on väsyttävä ilma. Ulkoiltu ollaan taas, tosin käytiin vaan kävelyllä, kun en viitsinyt pojalle kuriksia pukea. Jos huomenna taas puistoiltaisiin.

Meil oli mies eilen yön reissussa ja hyvin selvisin vaikka hieman jännittikin. Poika ei vaan meinannut millään ymmärtää, että isi ei tule yöksi kotiin. Mies kun soitti niin poika huuteli, että ruoka on valmis, tule isi syömään. Vielä sängyssäkin puheli, että kohta isi tulee, kun minä kerran olen jo nukkumassa. Aamulla sitten totesi, ettei isi sitten tullutkaan.

Lauantaina saatiin pitää isi kotona koko päivä. Voi sitä riemun määrää mikä pojalla oli, kun aamulla herätessään isi oli vielä nukkumassa. Koko päivän sitten touhuttiin yhdessä. Sunnuntaina olikin sitten taas töissä.

Juuli heräsi lauantai aamuna 5.30 syömään ja sunnuntaina vasta 6.30 ja jatkoi uniaan samantien kumpanakin aamuna. Meillähän syödään joka ilta 21 ja mennään nukkumaan. Teki nuo yöunet minulle hyvää vaikka ei meillä syödä kuin kerran yössä mutta kun en millään meinaa nukahtaa uudelleen. No nyt ollaan palattu normaaliin eli syödään 3-4 maissa.

Onkos muiden vauvat lyhentäneet imemisaikojaan? Oli pakko oikein kellosta katsoa kuinka kauan meillä imetään. No enää 7min ekaa ja toista rintaa vain 3min. Tyytyväisenä on sen jälkeen eli saa sitten tarpeeksi maitoa.

Naistenvaivag: Joo, ei ole alkanut, eikä kiirettä tarvi ollakaan. 5kk meni pojan aikana ennenku alkoi.

Jouluruokag: Kinkku, perunalaatikko ja maksalaatikko, rosolli ja savustettu lohi kuuluvat varmiten meidän joulupöytään. Jotain omaa ruokaa tarvitsee pojalle tehdä, hän kun ei noista kelpuuta kuin kinkkua.

Autoilug: Molemmat lapset viihtyvät autossa, kunhan se liikkuu eteenpäin. Liikennevaloissa poika aina meuhkaa, että mennään jo.

Juuli punkee istuma-asentoon ja samalla lurahtaa vaippaan. Ei enää viihdy sylissä makuullaan tai olkapäällä. Nyt pitää olla kasvot menosuuntaan. Ei vielä käänny, ei oikeastaan edes yritä. Peppua kyllä nostaa lattiasta kun jaloilla ponnistaa vauhtia. Vatsallaan ei vieläkään viihdy. Kyllä meillä keretään kuhan maltetaan.

Jotain vielä piti kommentoimani mutta ohi meni.

Kaikille sairastaville pikaista paranemista.

Papunan vauvalla on varmaan nyt kevyt olo. Hyvä, että suoli saatiin tyhjättyä, toivottavasti ei uusi.

Pantouflen vauvalle myös toipumisia vatsavaivojen kanssa.

Nyt lähden pyykkikonetta täyttämään.

Huhti ja Juuli huomenna 12vkoa ja poika

Vierailija
17/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä.

KAKKAAMISESTA: Neelalla on ollut syntymästään saakka sellainen tapa, että kakkaa AINA syödessään. Tuntuu välillä hassulta, että neiti tarvitsee tissin suuhunsa, jotta saa masunsa toimimaan. Kakkamäärät ovat tosin kiinteiden aloituksen jälkeen hieman tasaantuneet ja olomuotokin on muuttunut. Onneksi ei ummetusta tai mitään muutakaan masuvaivaa ole.

JOULULAHJAGALLUP: Neela saa meiltä vanhemmilta huppupyyhkeen ja taljan. Ehkä myös korulippaan kaikille niillle ihanille koruille, joita hän sai ristiäisinä. Lisäksi tiedän, että sukulaisilta on luvassa ainakin rekisterikilpi rattaisiin, vaatteita sekä jokin vauvalelu. Yllätyksiäkin on varmasti luvassa.

AUTOMATKUSTUSGALLUP: Neela viihtyy kohtalaisesti autossa. Parhaiten meillä ajomatkat menee, jos tyttö on väsynyt, jolloin siis saattaa nukkua koko matkan. Pirteän tytön kanssa liikkeelle lähteminen on kamalaa, sillä tyttö protestoi kaukaloon laittamista. Lelukaari ja esikoisen seura auttavat jonkin verran.

NAISTENVAIVAT: Kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, mutta pelkäänpä, että niiden alkaminen on vain ajan kysymys. Ekan raskauden jälkeen menkat alkoivat siinä vaiheessa, kun vauva aloitti kiinteitä ja imetyskerrat vähenivät. Näin varmaan käy tälläkin kertaa.

JOULURUOKAGALLUP: Meidän joulupöydästä löytyy perinteiset kinkut, laatikot ja rosollit sekä noiden lisäksi mm. savusiikaa, tabulia, marinoituja chilejä & valkosipulinkynsiä & aurinkokuivatettuja tomaatteja ja poropiirakkaa. Minä rakastan kinkkua, mutta laatikoista en niin välitä. Lähinnä syön niitä sen vuoksi, että kuuluvat asiaan. Kyllä ne kerran vuodessa maistuvat ihan kohtuullisesti.

Olkoon tämä tällä kertaa tässä. Pitäisi kohta lähteä kauppaan ja sitten hakemaan esikoista hoidosta. Ulkoilut ajattelin suosiolla jättää tänään väliin. Ei hirveästi tuo harmaus houkuttele.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!

Vierailija
18/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lukemassa edelleen tulee joka päivä käytyä, mutta tämä kirjoittaminen on vaikeaa, kun ei sitten millään lukemisen jälkeen ehtisi ja jaksais.

Kauhea lutkutus kuuluu tuosta sitteristä vierestä. Neiti lutkuttaa nyrkkejänsä antaumuksella, ei sinne tuttia saa väliin. Nukuttu ei ole päiväunia tänään vielä muuta kuin tissillä ollessa ja aina kun yrittää saada neidin sänkyyn niin herää! Eli huonosti päivällä nukutaan. Yöunia neiti tänä aamuna jatkoi 8-10 kun käytiin viemässä esikko hoitoon. Mä en enää noista päiväunista jaksa stressiä vetää, jos ei nuku niin kukkukoon valveilla sitten! Vihtyy hyvin jo sitterissä ja lattialla. Yöt menee hyvin yhdellä tai kahdella syötöllä. Nyt tosin kahtena viimeisenä iltana on nukahtamisen jälkeen sängyssä vähän ollut levottomuutta, toivottavasti ei alkais yöt mennä plörinäksi!

Yöllä tissiä syövien vauvojen äidiltä kysyisin, että kuinka kauan vauvanne tankkaavat? Meillä neiti, hyvä jos kymmentä minuuttia imee tissiä. Tällä saadaan jatkettua unia noin 3 tuntia, jonka jälkeen toinen syöttö tai aamu sarastaa! Eli mites muilla?

Onkos muitten vauvat nukkuneet äitiyspakkauksen laatikossa? Meillä neiti vielä siellä nukkuu, mutta alkaa käymään ahtaaksi, joten muutto olisi pian edessä pinnasänkyyn. Taitaa pitää raahata pinnis meidän makkariin, niin helpommin kuulee, milloin olis ruoka-aika neidillä yöllä.

Muutamiin G:hin vastauksia: Naistenvaivat eivät ole palautuneet, onneksi! Mulla muutenkin ongelmia säännöllisen kierron kanssa, joten en usko kovin pian niihin törmäväni. Alakerta kyllä on kuin saharan aavikko eli kuivuutta ilmassa! Vaipoista vielä: meillä käytössä lidlin midi, ja olen tykännyt niistä. Alkuun oli liberon vaipat ja olivat hyviä, mutta meillä vielä tuo midi on liian iso ja newbornit pieniä. Pamperseista taas neidin pylly punottaa heti muutaman vaipan jälkeen ja se haju, niin kuin joku viime viikolla mainisi, häiritsee mua myös!

Täytyy nyt vielä vähän hehkuttaa. Isäntä oli järkännyt mulle nimipäiväyllätyksen eli lähdetään koko perheen voimin risteilemään viikonloppuna Tukholmaan. Pääsee tämä mökkihöperö mamma vähän tuulettumaan. Jännittää kyllä miten reissu menee!!

Mutta nyt neiti tuossa jutskaa niin ihanasti ja pyytää äitiä vaipan vaihtoon (äsken pörisi kunnolla, että toivottavasti ei ole kainaloissa asti). Meillä ei ole onneksi ongelmaa ummetuksen kanssa. Kakkaa tulee noin ainakin 3-4 kertaa päivässä!

Teippi ja Iiris noin 2kk 2vkoa

Vierailija
19/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensiksi Pepperille sympatiat lähtee täältä, on samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Masentavaa ja työntäyteistä arkea elellään, pieniä valopilkkuja onneksi päivissä löytyy ne ihanat lasten hymyt ja äänekkäät naurut:)Meillä 2-vuotias on se mahdottomampi nykyään, herättää kaikki joka aamu ennen kuutta ja on sitten väsyneenä pahanteossa ja Elmeriä puristelemassa kaiken aikaa. Tänään kyllä aamupäivällä oli ihana hetki, kun pelleiltiin kolmistaan ja kaikki nauraa räkätettiin yhteen ääneen:D

Poikakin on ruvennut heräilemään useaan otteeseen öisin, tuntuu että parin tunnin välein saa tissiä antaa ja sitten väliajat muuten vaan ähkäilee:(Väsymys on jo koko ruumiissa tuntuvaa jomotusta, millonkohan sais nukkua yönsä heräilemättä kymmeniä kertoja...En silti haluaisi vielä alkaa kiinteitä antamaan mut varmaan täytyy mikäli nää yöt jatkuu tämmösenä. Huokaus, nyt ei valitteluja tämän enempää!!

Poika on päivisin hereillä ollessaan kovin seurankipeä, alkaa heti känäämään jos ei kukaan seurustele ja leikitä. Kovasti jokeltelee leveä hymy naamalla kun vaan joku vieressä. Viihtyy lattialla jos tosiaan joku vieres ja kantoliinassa, sitterissä ei oikeen ku hetken ja alkaa kiukkuaan. Siskon touhuja kattelee välillä tarkkaavaisesti ja saattaa säpsähtää kovaa ääntä (sisko kiljuu tai kolauttaa lelua johonkin)ja kerran alko itkemään haikeasti kun siskonsa murisi sen naaman edessä;/

Täälä olis paljon galluppejakin mut nyt ei taida ehtiä niihin vastaileen. Pinot on kyllä olleet mahtavia ja hyvä kun on päivittäin pystynyt lukemaan niitä kaikkia, saatikka kirjotteleen. Varmasti päiväpino on jo mukavampi lueskella ja ehkä muistaakin paremmin mitä aiheita käsitellään.

Nyt lopettelen, poika nukkuu ulkona mutta tyttö vaatii seuraa.

Emppusimppu ja Elmeri 3 kk ja 2 vkoa (?)

Vierailija
20/36 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen kuinka kauan syö yöllä tissiä niin täällä melko nopeaan tapahtuu, arviona joku 5-7 min. ja sitte jatkaa uniaan. Herääkin taas 2-3 h päästä uudestaan ja eikun tissi suuhun...