Jos sun pitäisi nyt vaihtaa etunimesi, minkä valitsisit?
Kerro myös nykyinen jos haluat ja miksi juuri se uusi vetoaa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin keksinyt jonkun sopivan niin olisin jo vaihtanut nimeni.
Mulla sama juttu! Inhoan etunimeäni, mutta en keksi mikä mulle sopis.
Me voidaan auttaa, jos kuvailet itseäsi.
Oo, kivaa! Olen kotihiiri, tykkään teknologiasta, teen käsitöitä, en ole mikään kodinhengetär mutta tykkään leipoa. En osaa olla diplomaattinen, pidän liikaakin kiinni mielipiteistäni. Tykkään ihmisistä, mutta sosiaalinen paristo on hyvin rajallinen. Pidän taiteesta, luonnosta, eläimistä, mutta en halua lemmikkejä. :)
Hei, Linda Ester!
Olen vasta nyt vanhana oppinut tykkäämään nimestäni ja olin joskus katkera siitä, ettei minua nimetty edes Päiviksi (joka ei nyt näytä ollenkaan olevan suosittu :D) vaan olen Paula. Nyt olen tyytyväinen, että olen Paula, enkä Päivi, mutta jos vaihtaisin nimeni voisin olla joku, joka lapsuudessani olisi ollut pahin vaihtoehto, eli tyyliin Aino, Sofia, Sandra, Emma. Kun olin lapsi nämä olivat hampaattomien mummojen nimiä, mutta nyt taas kauniita.
Mutta oikeasti en haluasisi vaihtaa mineäni joten tyydyn Paulaan.
Oma nimeni on vähän tylsä ja liian yleinen. Ihan hyvä nimi kuitenkin. Mutta en valita koska ennemmin se kuin joku ruma tai liian erikoinen. Jos saisin valita niin ottaisin kuitenkin eri nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo, kivaa! Olen kotihiiri, tykkään teknologiasta, teen käsitöitä, en ole mikään kodinhengetär mutta tykkään leipoa. En osaa olla diplomaattinen, pidän liikaakin kiinni mielipiteistäni. Tykkään ihmisistä, mutta sosiaalinen paristo on hyvin rajallinen. Pidän taiteesta, luonnosta, eläimistä, mutta en halua lemmikkejä. :)
Ida!
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta nyt vanhana oppinut tykkäämään nimestäni ja olin joskus katkera siitä, ettei minua nimetty edes Päiviksi (joka ei nyt näytä ollenkaan olevan suosittu :D) vaan olen Paula. Nyt olen tyytyväinen, että olen Paula, enkä Päivi, mutta jos vaihtaisin nimeni voisin olla joku, joka lapsuudessani olisi ollut pahin vaihtoehto, eli tyyliin Aino, Sofia, Sandra, Emma. Kun olin lapsi nämä olivat hampaattomien mummojen nimiä, mutta nyt taas kauniita.
Mutta oikeasti en haluasisi vaihtaa mineäni joten tyydyn Paulaan.
Olen 80-luvulla syntynyt Helena ja aikuistuvana nuorena suorastaan häpesin sanoa nimeäni ääneen. Nykyään kannan ihan erilaisella ylpeydellä nimeni ja nään siinä ihan uudenlaista kauneutta. Helena on myös ensimmäisenä etunimenä varsin uniikki.
En erityisesti pidä nimestäni, mutta en osaa kuvitella itseäni muun nimisenä.
Uskon nimen muuttamisen vaikuttavan identiteettiin.
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti pidä nimestäni, mutta en osaa kuvitella itseäni muun nimisenä.
Uskon nimen muuttamisen vaikuttavan identiteettiin.
Jollain tasolla kyllä. Entiseen nimeen liittyvän historian voi tavallaan nollata.
Leopold... no ei ehkä nyt kuitenkaan. :D
Candida Melena ois kyllä hieno. Duunissa ainakin oppisivat heti muistamaan!
Vierailija kirjoitti:
Hemuli, olen vakavissani miettinyt asiaa
Otan osaa.
Mohammad olisi ajanmukainen uusi nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina, Maria, Peppi, Minttu, Lotta?
Peppi Lotta Sikuriina jne ?
kyllä vuokko ois siis toooooosi tositosi ihku
nyt oon vaan jarno
:'/
Olisin Elviira.
Siinä on jotain noitamaista .
Nykyinen nimi on ok mutta tylsähkö Titta