Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin huhu joka teistä on liikkunut? Minä kuulemma koetan olla Gemma (Sons on Anrachy-sarjasta) :D

Vierailija
24.02.2023 |

MInulla ei ole poikaa moottoripyöräjengissä,ei poikaa ollenkaan. Luen kirjoja ja pyöräilen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo tuollainen sarja on?

Vierailija
2/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmh onko sulla Peggy Bundyn muodot :-9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmh onko sulla Peggy Bundyn muodot :-9

Siinä nuoren miehen housut ahtautui rankasti kun tätä katseli.

Vierailija
4/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma maksullinen nainen.

Todellisuudessa olen omissa oloissani viihtyvä nörtti, huhun aikaan 17-vuotias. Olen nykyään naimisissa miehen kanssa joka oli tuolloin ensimmäinen poikaystäväni ja ainoa sänkykumppanini.

Vierailija
5/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään keinoa selvittää mitä minusta huhutaan. Ainoa minkä olen ihmisten eleistä ja ilmeistä päätellyt on se että minun epäillään varastaneen yhden työpaikalla kadonneen pienen rahasumman. Enkä siis ole oikeasti sitä varastanut.

Vierailija
6/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikenlaista että olen juoppo, hullu ym.

Kaikkeen tottuu. En ikinä itse kiinnitä muiden juoruiluun huomiota, se ehkä helpottaa.

Vierailija
7/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kerrotaan olevan huomattavasti keskiarvoa vauraampi henkilö. Tämän johdosta naiset pörräävät innokkaasti, mutta turhaan, ympärilläni. Olen melkein p-aukinen, mutta pihi.

Vierailija
8/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää.

Nuorena olin kuulemma lesbo. Ikinä en ole naisen kanssa ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä.

Toisekseen pöllin kuulemma rahat kouluaikana porukkakassasta. Kun vein kassan opettajalle, niin samat selittäjät kertoivat minun varmuudeksi palauttaneen rahat kassaan. Ja ihan tuulestatemmattu juttu oikeasti. Opettajaakin jo nauratti.

Lapsellani (vain yhdellä sentään) on häiriöitä kehityksessä. Oli hiukan hämmästyttävä hetki kuulla itse asiasta, kun emme mieheni kanssa olleet siitä koskaan itse kuulleet.

Niin mieheni, joka kuulemma joutui ansaani ja naimisiin kanssani, vaikka ei halunnut. Eka lapsikin syntyi 5v häiden jälkeen, että on vähän epäselvää mikä se ansa oli.

Olemme kuulemma muuttaneet toiseen kaupunkiin. Lapset on vaihdettu sinne kouluun, mutta lomat olemme edelleen vanhassa kaupungissa. Eli huhun mukaan meillä oli kaksi elämää ja omakotitaloa. Ei ole, kuin se yksi velkainen.

Vierailija
9/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään keinoa selvittää mitä minusta huhutaan. Ainoa minkä olen ihmisten eleistä ja ilmeistä päätellyt on se että minun epäillään varastaneen yhden työpaikalla kadonneen pienen rahasumman. Enkä siis ole oikeasti sitä varastanut.

Tuo on ärsyttävää. Meillä oli porukassa myös yksi tapaus, joka keksi noita juttuja. Vaikka homma selvisi, jäi osalle takaraivoon se ikuinen pelko varkaaksi haukkumisesta. Itse en koskaan hoitaisi mitään raha-asioita enää. Eipähän ainakaan turhaa syyteltäisi.

Itseäni on syytetty siitä, että rällään vanhempieni rahoilla. Eivät ymmärrä, että ihan itse olen kesätöitä tehnyt 13v asti, säästänyt hulluna, elän niukasti ja ostan sen mitä tarvitsen selkä suorana. Elämä on kunnossa ja olen itse maksanut niin autoni kuin muutkin hankintani. Vaatii työtä ja niukkuutta muuten, mutta pärjään mielestäni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi