Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö oikeasti aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan? Kauhea määråä mussutusta, närästää pelkä ajatuskin!

Vierailija
24.02.2023 |

Minä keitän kahvit klo 8-9, syön aamupalan sitten kun alkaa maistua noin klo 10, päivällistä syön klo 15-16 ja iltapalaa klo 20-22 (teen töitä kotona).

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamapalan, lounaan ja  iltapalan. Se on riittänyt hyvin.

Vierailija
62/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja vielä treenin päälle palautusjuoma. Treenaan 4-5krt/vko ja mukavasti tiivistyn koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaksi ateriaa päivässä: aamiaisen ja päivällisen.

Vierailija
64/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän ap:n pointin.

Aamupala,lounas,välipala,päivällinen,iltapala maha ehtii tuskin sulattaa vanhaa kun uutta tunnetaan päälle. Ja sitten ihmetellään kun vatsahapot nousee kurkkuun ja farkut ei mene kiinni. Entisessä työpaikassani muutama nainen lähti tunti ruokailun jälkeen ostamaan viereiseltå Ärrältä suklaapatukat "ettei verensokeri laske". Just olivat mättäneet ruokalassa spagettia ja leipää.

Vierailija
65/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön luonaan, päivällisen ja iltapalan. Joskus vain iltapalan. Teen niin kuin miltä sattuu tuntumaan minäkin päivänä. Terve ihminen pärjää ilman ruokaa vaikka viikon.

Vierailija
66/67 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kaksi kertaa päivässä, pätkäpaastolla. Sain Ozempicilla 8 kg pois ja siirryin huomaamatta tähän rytmiin. Lääkettä kun ei saa enää, olen jatkanut tähän malliin ja 3 kg lähtenyt lisää pois. Tavoitteena vielä 5 kg pois. Mahtavaa kun on löytynyt itselle sopiva rytmi.

67/67 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas se että keski-iässä ei maistu ruoka kun kerran päivässä, myöhään iltapäivällä tai alkuillasta. Eikös koiratkin vanhemmiten ruokaile vain kerran päivässä? Olen hoikka ja liikun paljon mutta en vaan saa päivän aikana muuta alas kuin kahvia, ehkä suklaapatukan jos tulee heikko olo. 

Kyllä minun koirani ovat aina  2krt pv. syöneet