Nainen! Oletko koskaan jakanut asunnon yhden tai useamman naisen kanssa?
Kommentit (24)
Olen asunut kämppiksen kanssa. Kyllähän se onnistui mutta oli kyllä valtava onni päästä sen jälkeen omaan asuntoon
Olen asunut neljän naisen kanssa. Ei ollut riitoja.
Opiskeluaikoina jaoin huoneen asuntolassa. Ei tullut mitään riitoja.
Lyhkäsiä pätkiä, ei ole tullut riitoja. Pidempään ainoastaan oman äitini kanssa ja tulimme pientä kinaa lukuunottamatta hyvin toimeen. Äitini on kevytuninen ja hänen mielestään minä paiskoin kaappien ovia iltaisin.
Parhaimmillaan olen asunut 15 naisen/tytön kanssa samassa HUONEESSA, ja ei me erityisemmin kinasteltu mistään. Pakkosopu ja tiesi ettei kestä kauaa (3 kk).
Nuorena asuin kommuunissa. Ei tullut riitoja.
Kansanopistossa jaoin saman huoneen yhden tytön kanssa asuntolassa (kellään ei ollut omia huoneita). Yliopistossa asuin 4 naisen kanssa hoasin solussa. Onnistui hyvin, olen leppoisa tyyppi. Enkä mikään siisteysfriikki.
Onko ollut tyttöjen välistä seksiä?
Puutarhaoppilaitoksessa jaoin huoneen kolmekymppisen naisen kanssa. Olin itse 16. Heti ekana yönä poltti ketjussa ja kertoili elämäntarinaansa pitkän kaavan kautta. Kyllähän minä nuori kuunnella jaksan. Vaihdoin huonetta niin pian kuin onnistui.
Olen jakanut, ei ongelmia. Hauskaa oli. Miestenkin (kämppisten) kanssa jakanut, ei riitoja, vaikka keittiön pelisäännöistä keskusteltiin (pannuja ei naarmuteta). Aikuisten ihmisten on helppo välttää riitoja kun ei ala riitelemään. Asiat voi usein selvittää muutoinkin, jos eri mieltä ollaan. Esim. keskustelu on yks keino.
Olen asunut kahden naisen kanssa. Ei riitoja.
Olen asunut yhden naisen ja miehen kanssa. Ei riitoja.
Olen asunut yhden naisen ja miehen kanssa. Riitoja miehen kanssa.
Juu, valitettavasti... kun meitä oli kolme ja ne kaksi muuta oli parhaat ystävät niin minä olin kolmantena mukana vain koska heillä ei olisi ollut kaksistaan varaa maksaa vuokraa. Vuoden kestin mitenkuten sitä kuiskailua ja muuta salailua. No, olipa sekin kokemus.
Olen jakanut opiskeluaikoina. Ei me riidelty kuin yhden kanssa mutta hän tykkäsi esimerkiksi kylppäriin muuttaa asumaan aamuisin. Sotki keittiön eikä siivonnut ja söi muiden ruokia ja roskat heitteli lattialle jne. Ymmärsi poistua muualle asumaan ja sen jälkeen hänen tilalleen mukava asukas. Kukaan ei nipottanut turhia.
Myöhemmin olen vuoden verran työelämän alkuvaiheissa asunut myös kaverini kanssa kimppakämpässä. Oli ihan hyvä vaihtoehto kun löytyi tosi siisti asunto eikä yksin oltaisi kumpikaan saatu sitä vuokrattua. Hintaa siis liikaa. Hyvin sujui tämäkin asuminen.
No onko ap ruvennut miettimään kimppakämppäilyä toisen pojan kanssa, että kuinkahan mahtaisi luonnistua? Rahansäästöä tulisi muutama satku/kk.
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut tyttöjen välistä seksiä?
On sitäkin joskus ollut mutta pääosin ei kannata kämppiksiin sekaantua vaikka kuinka olisi houkuttava ja kumpikin tuntisi vähintään hetkellistä halua. Sen saman kämppiksen kanssa kun tultava jatkossakin toimeen. Seksi ei välttämättä aiheuta mielipahaa kummassakaan mutta mahdollinen seurustelusuhde sen kämppiksen kanssa voi olla tosi huono juttu. Tai sitten tosi hyvä omasta mielestä mutta muut kämppikset ovat asiasta toista mieltä.
Ainoastaan lapsena, 2 siskon kanssa piti tulla toimeen. Yhden kanssa tapeltiin aika paljon. Toisen kanssa ei ollut ongelmia.
Olen. En muista että olisi riidelty koskaan. Bonuksena kaikki osasivat siivota. Toista oli miespuolisten kämppisten kanssa.
Asuin Englannissa kimppakämpissä ikävuodet 21-31.
Minä asuin vähän aikaa 3 miehen kanssa. Itse olen nainen. Sanoisin, että se ei liity sukupuoleen, miten hyvin pystyy asumaan jonkun kanssa. Kahden miehen kanssa ei ollut ongelmia. Kolmas tyyppi ei hoitanut omaa osuuttaan kotitöistä, mikä alkoi hiertämään meitä kaikkia jossain vaiheessa.
Meitä oli neljä, jokainen jo yli 20v ja oman tiensä kulkijoita. Se vuosi meni ihan hyvin. Oli tietyt säännöt, siivouksessa jne. Kaikki oli töissä, ja tavallaan iltaisin oli mukavaa kun oli aina seuraa.