Tunnetteko jonkun ihmisen energian silloin kun hän ei itse ole paikalla ja ajattelette heitä?
Mulle tulee välillä muutaman ihmisen kanssa tällainen olo ja samoin myös mun koiraa ajatellessani.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitään henkilön energiaa ei ole olemassa. Sellaista ei ole tieteellisesti havaittu. Se on heikkolahjaisten kuvittelemaa huuhaata.
Mä tunnen omankin energiani ja sen ääriviivat. Miksei voisi tuntea toisen?
Tunnen serkkujeni energian, kun ajattelen heitä.
Vanhemmillani ei ole sisaruksia.
En. Tunnen vaan sen mitä tunnen heitä kohtaan.
Siis mitä ihme energiaa se on mitä aistitte? Itselläni on erittäin hyvät aistit ja erityisesti kuulen, haistan ja maistan tarkasti. Nytkin kuulen sähkölaitteista tulevan äänen. Kuuluu jostain naapurista. Ja kotona kuuluu kimeä värisevä ääni sähköstä. Ärsyttävää. Välillä häiritsee nukkumistani.
"Ja kotona kuuluu kimeä värisevä ääni sähköstä."
Sinulla on unohtunut vibraattorin kytkin ON asentoon.
Tohtori Molonen kirjoitti:
"Ja kotona kuuluu kimeä värisevä ääni sähköstä."
Sinulla on unohtunut vibraattorin kytkin ON asentoon.
Ei. En käytä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihme energiaa se on mitä aistitte? Itselläni on erittäin hyvät aistit ja erityisesti kuulen, haistan ja maistan tarkasti. Nytkin kuulen sähkölaitteista tulevan äänen. Kuuluu jostain naapurista. Ja kotona kuuluu kimeä värisevä ääni sähköstä. Ärsyttävää. Välillä häiritsee nukkumistani.
Tunnen sähköisenä kihelmöintinä kropassa ja voimakas tunne rinnan alueella kun ajattelen heitä.
Tunnen vain oman energiani muutokset. Siinä toisesta ei välttämättä tunnu missään. Se on oman kehon energiaa, ei sen toisen.